جنجال آفرینی مهران مدیری در استفاده از نام "کوروش" به عنوان نام یک سگ از نژاد "دوبرمن”

در سری فیلم های عطسه به کارگردانی مهران مدیدری که برای نمایش خانگی تولید می‌شود، یک سگ «کوروش» نامیده می‌شود که این موضوع در فضای مجازی جنجال می آفریند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این فیلم که گویا برآمده از قسمت سوم "عطسه” است از "کوروش" به عنوان نام یک سگ از نژاد "دوبرمن” یاد می شود!
 
در سکانس مربوطه دیالوگی بین نیما فلاح و سیامک انصاری بدین گونه رد و بدل میشود:
نیما فلاح : ااااا . مرد؟ روحش شاد. کوروش پسر گل چتی بود. آخی. کورش از دم در خونه ما جنب نمیخورد. خیلی با وفا بود.
سیامک انصاری : خیلی بچه وفاداری بود . خیلی بچه وفاداری بود. نگهبان خیلی خوبی بود. من دوبرمن مثل این ندیده بودم. همه اش یاد تو می افتادم؛ چه نوستالژی و چه شباهتی.
همین دیالوگ و به کار بردن نام "کوروش” برای سگی که مرده است سبب شد که موجی از انتقادات روانه صفحه اجتماعی مهران مدیری طراح، کارگردان و بازیگر”عطسه” شود.
از آن سو ادمین صفحه مدیری  یا شاید هم خودش، این متن را به نقل از مدیر روابط عمومی "عطسه” در صفحه مدیری آورد:
لطفا آیتم های سریال "عطسه” را با دقت بیشتری ببینید تا بعضی افراد مریض در فضای مجازی نتوانند از کلمات و موضوعات مختلف سوءاستفاده کنند.
البته که این توضیح هم نه تنها گلایه های مخاطبان را کم نکرد بلکه فقط بر حجم این گلایه ها افزود.

+84
رأی دهید
-458

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    marhoom alinaghi khan - اشنویه، ایران

    اسم سگ رو مهران می‌گذشت برازنده تر بود، البته احتمال داشت به شخصیت سگ بر میخورد اون موقع، نون به نرخ روز بدبخت چاپلوس،
    110
    516
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران

    از یک پان ترک بیش از این انتظار نیست ! به این ترک های عقده ای که از ترس زیر لوای اسلام به کوروش کبیر توهین می کنند باید گفت : اگر بسیار مسلمان هستید چطور کسی که در قران بعنوان ذوالقرنین أمده است ! ( ذوالقرنین دارای تاج دو شاخ است ! و نقش برجسته که از کوروش در حفاری کأخ شوش داریوش بدست أمده است ! و در موزه لوور نگه داری میشود نیز خصوصیات ذوالقرنین دارد . ) کسی که در إنجیل و کتب دانیال نبی و نحیما از أوسخن أمده است . و به نیکی یاد شده است . این نشان میدهد پان ترکها حتی مسلمانی هم دروغ است . چند وقت پیش هم پان ترکها یی مثل کمال تبریزی با سریال سرزمین کهن به مردم بختیار و لر توهین کردند ! و امروز که دوباره پان ترک ها در سریال عطسه به کوروش کبیر و پارسی زبان ها توهین کردند و به انها سگ گفتند ! باید دید ایا پارسی زبان ها مانند ترک ها بی جنبه بازی در می اورند ؟! ایا می ایند در خیابان می گویند مرگ بر ترک ؟! ایا خواستار اعدام مهران مدیری میشوند ؟! هر چند این سریال نشان دهنده شونیست ترک در ایران است ! اما پارسی زبان ها مانند ترکها به خود شک ندارند !
    84
    219
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    متاسفانه مهران مدیری که می تونه با اتکا به هنری که داره نام خودشو در تاریخ ایران جاودانه کنه به امر پاچه خواری و مجیز گوئی حکومت منفور اخوندی رو اورده. متاسفانه اوضاع ایران طوری شده که همه حاضرن برای به دست اوردن مال دنیا به هر خفتی تن بدن و هنر داره جای خودشو به مزدوری و پاچه خواری میده. اینده ایران با وجود ادمهای مزدور بسیجی و سپاهی و هنرمندان پاچه خوار و مردم نادانی که می رن برای مردگان 1400 سال قبل زاری می کنن درخشان نیست.
    83
    448
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران

    پان ترک ها با توهین به کوروش کبیر شخصیت حقیر خود را نشان دادند ! اگر این قوم الظالمین که میلیون ها انسان بی گناه بخاطر غیر ترک و مسلمان نبودن قتل عام کردند از کوروش کبیر تعریف می کردند باعث شرمساری ملت ایران و پارسی زبان ها بود !
    65
    181
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران

    خامنه ای ترک نیز چندین بار به کوروش کبیر بخاطر مسلمان نبودن توهین کرده است ! اولین کسی هم که نام خلیج فارس در ایران جعل کرده است خامنه ای بوده است که به خلیج فارس خلیج اسلامی در جمع دانشجویان گفته است . مرگ بر پان ترک های فاشیست و راسیست إنتی ایران
    48
    218
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    m uk - منچستر، انگلستان

    ٣٧ سال هرچه ادم بد تو فیلمهای ایرانی بود داریوش و کوروش و اسمهای ایرانی اسیل بود به کسی بر نخورد حالا یشبه همه پیگیر اینکار شدن
    257
    185
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    ایرانی باش - شیراز، ایران

    دوستان عزیز اسم سگ را مهران نزارید اما اگه مدیری را بش اضافه کنید ایرادی نداره اما قبلا از سگ اجازه بگیرید
    60
    315
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    کار زشتی بود کوروش شخصیتی است بسیار مورد احترام مردم ایران و احترام افراد چه مذهبی چه ملی باید حفظ شود
    48
    374
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    hamidla - هامبورگ، آلمان

    اسم سگ بیشتر به رسول و اصحابشان می چسبد. :)
    90
    378
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    reality check - تهران، ایران

    همه جای دنیا از این طنزها هست حتی با پادشاه و ملکه شون هم شوخی میکنند. و تازه هر اسمی رو سگشون میزارن. مگه سگ حیوان به این باوفایی بده . یه خورده جنبه طنزو شوخی داشته باشین.
    287
    133
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا

    خوب اسم دوازده امامتون رو میزشتید تو سگِ مرده. اصلا اسمشو بذارین محمد اگه اسم کورش درسته که رو سگ مرده گذشته بشه پس حسین و علی‌ و نقی‌ هم درسته. در ضمن این مهران مدیری میتونست هر اسمی را نتخب کنه مخصوصا اسم کورش و انتخاب کرده که سر و صدا راه بندازه.
    74
    297
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    الاغ نفهم - بندرعباس، ایران

    منم اسم سگ عزیزمو میزارم آق مهران مدیری
    56
    270
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    mahdi_n130 - منچستر، انگلستان

    اقایان و خانم های که در کشورهای جهان اولی مثلا زندگی میکنید و از نون مفت دولتهای اروپایی میخوردید، بازم میگم که پیشرفت کنید و جهان اولی فکر کنید، واقعا متاسفا برای خودم که ایرانی هستم، هفته ای دوبار که نظرات دیگران رو اینجا میخونم از ایرانی بودن خودم بدم میاد، اولا که شما که ادعای کوروش پرستی دارید تا الان دست چندتا هموطن رو گرفتید و بهش کمک کردین، فیلم تقاضای اون پسره از مردم داخل کانادا هنوزم هست که هیچ کس حاضر نشد حتی 1 دلار بهش بده، دوما کوروش از پیامبران خدا بوده، اگر قرار باشه کسی ناراحت بشه اون شخص مذهبیون هستند و از همه گذشته چه ایرادی داره اسم سک کوروش باشه، مگه دم از پیشرفت، مهربانی با سگ و دوستی با سگ نمیگید؟! اسم سگ من الزابت هست، پس الان انگلیسی ها باید چوب تو ایتین من میکردن! خیلی ها رو دیدم که اسم آدم روی سگ هاشون گذاشتم. متاسفم که فقط بلد هستید به اعتقادات دیگران بی حرمتی کنید. رسول خدا انقدر بزرگوار بود که اگر اسم سگتون رو هم رسول یا حتی محمد بگذارید ناراحت نشه.
    255
    104
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    پروردگار - تهران، ایران

    چو بیشه تهی ماند از نره شیر . شغالان درآیند آنجا دلیر .
    35
    296
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    دیوید۰۷۰۷ - ساکرامنتو، ایالات متحده امریکا

    هموطنان جو گیر من،این مدیری بیچاره همون کسی هست که چند سال به خاطر این که تن به همکاری با دولت احمدینژاد نداد از کار در تلوزیون بیکار شد،حالا به خاطر ی اسم در یک دیالوگ مابین دو کاراکتر روانی (در سناریو روانی)نامردیی اگه کارگردان و بازیگری رو که چندین سال ما رو خندونده اینجوری بکوبونیم
    205
    111
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    بدون تردید این آقا قصد توهین به کورش بزرگ رو داشته، از مهران مدیری هیچ چیزی بعید نیست ! نوکری دستگاه حکومتی, برابر است با یک زندگی‌ مرفه . واقعا چی‌ باید گفت ...؟
    66
    268
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    عاشق تبریز - تبریز، ایران

    خیلی پستی مدیری .......توی اون درامد که ادم بخواد بخاطرش هویت خودش را زیر پاه بزاره...یاشاسین کوروش پدر ایران
    58
    256
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    [::reality check - تهران، ایران::]..چه طوری سگ خوب استخونهای که دیروز خوردی خوب بود یه واق واق کن دوستان شاد بشن زود باش دم تکون نده واق واق کن ..ناراحت نشی به قول خودت جنبه شوخی داشته باش دمت گرم
    41
    114
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران

    مدیری دوبرمن،سگ محبوب من!!
    46
    168
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kiaanusch - تهران، ایران

    حـ..., سگ .. ,بی شرف ,مدیری ...
    34
    100
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    greatpersian1 - وین، اتریش

    چرا اسم سگا را خمینی نزاشت
    23
    214
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    cardenas - تهران، ایران

    [::reality check - تهران، ایران::]. راست میگی آدم باید جنبه طنز داشته باشه.! ببینم این مهران جونت وجود داره از اسم محمد، علی، حسین. برای سگ استفاده کنه؟ طنزه دیگه. آدم باید جنبه داشته باشه.؟؟؟؟؟؟‌
    42
    222
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    esfanie - اسن، آلمان

    سطح فرهنگ و شعور فیلمهای ایرانی‌ را ببین،دوتا اشگول کودن دارن یعنی فکاهی حرف میزنن.
    28
    146
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    *fanoos* - ایران، ایران

    چه زود هویت خود را فراموش کردیم آقای مهران مدیری ایا نمی دانید کوروش بزرگ کیست !آیا نمی دانید قانون اساسی کشور آمریکا بر اساس منشور کوروش نوشته شده است یا خود را به خریت زده اید یا شرف خود را فروخته اید ننگ بر شما باد
    50
    219
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    یک عده لمپن وقتی قرار نباشه بفهمند نمی فهمند و برای ماله کشی به داستان صغری کبری میچینن. یک نگاه به کسانی که این موضوع را توجیه می کنند بیاندازید و دلایل دوزاریشان را بخوانید که برای جواب دادن به هرکدوم میشه یک شاهنامه نوشت. مهران مدیری با این همه سابقه و تجربه نمیفهمید که نباید اسم سگ را کوروش بگذاره؟ اتفاقا بالعکس که نگاه کنی به جواب میرسی! با اون همه سابقه پس مطمئنا میدونسته و با هدف قبلی به این کار دست زده! حالا فقط این موجود نیست که کلی لمپن دوستش دارند. از فردوسی پور بگیر تا باقی چهره های مثلا مردمی ایران. همشون هدفمند و هدفدار چهره های مردمی شدند و در مثلا جبهه های مردمی جا گرفتند. میخواهم اینجا همگی یک موضوع اصلی را باهم بررسی کنیم. جمهوری اسلامی ایران، سپاه، صدا و سیما، سینما، ورزش، اقتصاد، دولت و باقی زیر مجموعه ها. چطور میشه که یکی تو این زیر مجموعه یک تکه یواشکی میندازه و فردا از کار بیکار میشه اما یکی میاد علنی بهشون میتازه و تازه بیشتر هم ساپورت میشه؟ چی میشه که یکی بخاطر 4 میلیون جابجایی زندان میافته و یکی دیگه میلیارد میلیارد میخوره آب از آب تکون نمیخوره؟
    28
    108
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    اینها همه باید برای همه ما سوال باشه. بعنوان نمونه: یکی از بستگان دوره خاتمی بدجور زده بود تو کار سیاست و دائم میگفت خاتمی عشقه خاتمی یعنی آزادی خاتمی یعنی معجزه. یک روز باهاش گرم صحبت شدم و ازش پرسیدم مشکلاتت چیه؟ حرف از حجاب و برابری و مشکلات زنانه در جامعه و دین و قانون بود. بهش گفتم به عقیده تو این مشکلات از کجا درمیاد و چه کسی قدرت تغییر در اونها داره. مثلا خاتمی قدرت داره قانون اساسی تغییر بده؟ خاتمی میتونه دین را تغییر بده؟ تا در نهایت هم به این نتیجه رسید که واقعا بت سازی از خاتمی فقط داره یکی از چرخ های آسیاب این حکومت را به گردش در میاره و خاتمی هم مثل بقیه از همان فیلتری رد شده که امثال احمدی نژادهای بعد از اون ردشدن و میشن و خواهند شد. مگه میشه اون سفید پوش اسب سوار که همه منتظرشیم از تو این فیلتر رد بشه؟ پس زهی خیال باطل. در ارتباط با چهره های مردمی هم داستان همینجوره اما هنوز هم عوام و لمپن ها برای خودشون چهره میسازند و بت می کنند.
    23
    64
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    این نگاه غلط مردم و اقدامات حکومت همین وضع فعلی را ساخته که آدم به هر چیزی نگاه میکنه و با کشورهای دیگه مقایسه می کنه حالش به هم میخوره. یکی میاد میگه کوروش هم مثل مابقی اسامی، یکی میگه سگ که با وفا است، یکی میگه این همه مردمی بوده حالا دلیل نداره باهاش بد بشیم. اینها همون آشنایی هستند که در خواب غفلت به سر میبرد و تصورهای واهی داشت. تو مملکتی که سپاه و اطلاعات برای مردم چهره میسازند و بهشون گشاد میدن و اجازه قدرت نمایی میدن شک نکن چهره مردمی پیدا نمیشه. فکر کردید اگر مهران مدیری مردمی و آزاده بود تا امروز از دست این پاچه ورمالیده های سپاه در امان بود؟ باقی چهره هاتون را هم خودتون برید بررسی کنید و در کنارش هم چهره هاتون را مقایسه کنید با اونهایی که هنوز معلوم نیست چرا بیکار هستند، چرا گوشه نشین شدند، چرا طرد شدند. خودتون به این نتیجه خواهید رسید که لایق تر از تمام اینها وجود داره که اگر بنا به آزادی بود اول اونها مشغول میشدند. اگر بنا به مردمی بودن بود که مردم کل رای را به آنها میدادند نه این اسطوره های کاغذی فعلی که یک عده نوجوون خام براشون سر و دست میشکنند.
    24
    64
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    hamid swed - مالمو، سوئد

    این مهران مدیری اولین بارش نیست که ا ز این حرفهای مفت میزنه , من نمیدونم این که دیگه اینهمه پول به جیب زده, دیگه چقدر دستمال به دست برای این آخوندهای کثیف. اینها پولهای تو بانکشون زیاد میشه ولی مثل سنگ از چشم مردم میافتند, برای این هنرمندهای وطن فروش باید گریست.
    23
    108
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    تو خبر چند روز قبل مربوط به مدیری در مورد خبر های صدا و سیما من و دو کار بر دیگه گفتیم که مهران مدیری خودفروخته آخوندی و یه دلقک! خیلی ها اعتراض کردند! نوش جونتون ها ها ها ها ها ها!
    21
    89
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    یه لقمه نون داشته باشم به هر قیمتی که میخواد باشه متاسفانه خیلی از هنرمندای ما مجبورن به خاطره باقی ماندن در صحنه تن به هر حرفی و کاری بدن وگرنه خیلی راحت محو میشوند.
    14
    82
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    جالب اینکه یونانیان با اینکه جنگهای طولانی با ایران داشته اند‌کوروش را یک سمبل از عطوفت رادمردی و هوش می‌دانند و احترام صد در صد به او اینرا در برخورد با چند یونانی تحصیل‌کرده‌ در اتن دیدم-آنوقت این مردک??!!!!! منفی‌ دهید که نانتان بیات نشود.
    37
    134
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    چی شد دوستان؟مگه طبق نوشته های خودتون سگ:مظهر وفائیت-نازنین-باهوش و مهربان-بهترین دوست انسانها در همه موارد-سلطان و فا-بهتر از 70 درصد انسانها-بیشتر خانواده ها تو اروپا بین سگ و فرزندشان تفاوتی نیست-و حتی اشرف مخلوقات!نبود؟؟حالا خودتون کلاتونو قاضی کنید آیا جناب سگ با این همه کمالات حقشون نیست اسمشون باشه کوروش؟نه واقعا؟
    140
    40
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    اون دوستای هم که میگن اسمشو میزاشتن پیامبر یا اصهابش یا دوازده امام. کم هم نگفتین عزیزان بدترشو هم گفتین اعتراض هم میکردیم میشد آزادی بیان اینم آزادی بیانه خب. پس بخود دبه در نیارید اول جنبه خودتونو ببرید بالا بعد از این توصیه ها به بقیه کنید.قابل توجه روانشناسان مشاور
    123
    35
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    [::sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی::]. کاملاً درست گفتی. حالا حالا ها بزور مردم ملاها سواری خواهند گرفت!
    15
    71
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    92ارشام - لندن، انگلستان

    [::reality check - تهران، ایران::]. اگراسم سگ را بگذارندنام کاربری شما ناراحت نمیشوید؟!جنبه شوخی داشتن تاتوهین وفحاشی به یک انسان بسیارمتفاوت است بخصوص که هم نام کوروش کبیرکه منشورش در سازمان ملل مایه افتخارایرانیان است وهزاران خوبی وبزرگی این ابرمرد.کارزشت وناپسندمهران مدیری قابل توجیه نیست.
    19
    73
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Flames - روتردام، هلند

    ادم هم خندش میگیره و هم ناراحت میشه از بعضى کامنتها، اخه چرا توهین به اعتقادات مردم میکنید نمیفهمم این جهالت و کم عقلى بعضیها را ، خیلى الکى دلتون را به کوروش (خونخوار) خوش کردین، قرن ٢١ و هرجا میری مثلا مد (کلاس) از کوروش کبیر ( خونخوار جنایتکار ) حرف میزنن، خود اوروپاییها که خیلیهاشون بى دین هستن به ادیان و پعغمبران توهین نمیکنن چون ازادى و احترام به دیگران و عقایدشون را خوب درک کردن ، حالا چندتا از غرب پرستها ( که اروپاییها ااصلا هم تحویلشون نمیگیرن ) که شب و روز تا یه خارجی میبینند هى از ایران و دین بد میگن که خود هلندى میگه این چرا اینجوریه ها ها ها، کوروش بزرگ (زرشک) تاریخ را خوب بخونید ،
    104
    32
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    92ارشام - لندن، انگلستان

    [::amirrashti - رشت، ایران::]. [::amirrashti - رشت، ایران::]. اگراینقدر به سگ ارادت داری پس بهتره اسم سگم را بگذارم امیررشتی!دقیقا حرف خود شماست بدون کم وکاست.نه بزرگوار برخود مپسندانچه که ناپسند دگران است.
    31
    77
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    خلاصه اخبار صدا و سیمای ایران در کل سال در چند جمله توسط مهران مدیری!!!!!! برید ببینید و حالشو ببرید ها ها ها ها! منم اونجا شدم مجاهد خخخخخ !
    37
    21
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Bozorgmehr - سیاتل، ایالات متحده امریکا

    اخر ملت ایران که اکثرشان یک روده ى راست ندارند و در دروغگویى و دزدى و خیانت و بى سوادى و خشونت شهره ى عالم و ادمند چرا باید پشت سر کوروش که سردارى جهان گشا و سیاستمدارى اخلاقى و تکرار نشدنى است قایم بشوند و با او عکس سلفى بگیرند؟! اخر ما را به کوروش چیکار ؟!
    15
    68
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران

    اصلا چه دلیلی‌ داره که اسم کورش را تو دیلوگت بیاری خواستی‌ عربارو خوشحال کنی‌ ؟ دیگه با یک ایرانی‌ شوخی‌ نکن مخصوصا با بزرگ مرد تاریخ جهان کورش بزرگ جانم فدای کورش لااقل اسم سگتو تازی میذاشتی بیشتر میخورد مگه سگ تازی نبود
    17
    76
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان

    من نمیدانم این چه حسابی است و یا چه حکمتی است که هر بچه لمپنی در این کشور که بهر علتی صاحب و اسم و رسمی میشود برای یک لقمه نان بیشتر شعور و درک اجتماعی خود را از دست میدهد. این مردک ابله که هیچگونه تفکری در زندگی خود ندارد لاقل یک لحظه باید به زندگی بزرگان هنر ایران نگاهی بیاندازد و بفهمد که جایگاهش در کجاست. این مردک هنوز شعور و درک انرا نداشته که ببیند که بر حسب مثال فرد هنر مند شایسته ای بنام نصرت کریمی چه نقشی هائی را ایفا کرد و چگونه هم زندگی می کند و چه میزان در قلب مردم جای دارد. من نمی خواهم اسامی هنرمندان بزرگوار دیگری را ببرم. ولی این ابله بیسواد و بی ریشه نمیداند که مردم هر اجتماع بهترین قاضی و بهترین دادگاه هستند که عادلانه ترین حکم را میدهند. و تو مهران مدیری کم مایه و بی مایه برای یک روز زندگی ننگین خود ..نان را در هر چاهی کثافتی فرو میکنی و بعدا میخوری. مردک زندگی انقدر ارزش ندارد که برای یک لقمه نان انرا به لجن بکشی. شعور چیز خوبی است که انسان داشته باشد و من متاسفم که تو انرا نداری و یا تا امروز این شعور را پیدا نکرده ای. ابله
    11
    66
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    bidad - اتلانتا، ایالات متحده امریکا

    خوشم مباد مردم یواش یواش دارن این جانور رو میشناسن. تمام معروفیت مهران مدیری هم بخاطر دستمال یزدی که داره و در تمام مدت زندگی هنریش مشغول مالیدن بوده. بیشتر از همه خوشحال هستم که در آینده به عنوان هنرمند خائن یاد خواهد شد.
    17
    78
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد
    [::farahnoush - ساری، ایران::]. پیدا کنید پرتقال فروش را ؟. حالا کی‌ این وسط ترکه که پان ترک باشه؟. خوش به حالت که در ایران زندگی‌ میکنی‌ و بابت حرف مفت کسی‌ گوشتو نکشیده
    44
    26
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    pink panther - ابیجان، ساحل عاج

    باز جای شکرش بقیه که اسم خود مهران مدیری تو فیلم کوروش نبود ،...شرف سگا خیلی‌ بیشتره
    6
    42
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    paydar22 - لاهه، هلند

    مدیری سک دس نشاده زد فرهنک وتمدن ایرانیان لطفآ از کسانی که خود را ایران میدنند پای برنامهای این سک دست نشاند نشینند
    13
    49
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    samak - پاریس، فرانسه

    فوق العاده بود، آفرین
    74
    24
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا
    در اینجا از بنگلادش البسه از افریقا مواد غذائى درختى٬از امریکا مواد غذائى ٬٬ محصولات کشاورزى از چین٬ مالزى٬ کره٬ وسائل الکتریکى و الکترونیک از بعضى کشور هاى اروپائى و امریکا و کره و ژاپن خودرو ٬ من به شخصه طى ٢٠ سال خرید به مارک عربستان سعودى اصلا بر نخوردم در حقیقت عربستان یک وارد کننده و شرکت هاى بزرگ کارتل نفتى آنجا هستند آنهم به برکت اقتصاد نفت و چند میلیون مسافر که در سراسر سال به سفر حج و عمره به مکه و مدینه مى روند و سر کاسب کار و خرده فروش گرم است.
    6
    23
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا

    چند وقت پیش روزى نامه مشرق در تهران مطلب مفصلى علیه کورش پادشاه نامور ایران کهن چاپ کرده بود اخیرا از چند تا نهاد بى خاصیت جمهورى اسلامى چرندیاتى راجع به این مرد بزرگ گفته بودند و بدیهى است که اینها همه فعالیت هاى شیطانى دست اندرکاران ضد فرهنگى جمهورى اسلامى اند که هدفتشان مبارزه با ایران و فرهنگ ایرانى است ولى کور خوانده اند به برکت اینترنت و رسانه هاى ماهواره اى هر چى که رشته کنند پنبه مى شود و بیشتر آبروى نداشته خودشان را مى برند٬ زنده باد ایران و ایرانى .
    8
    41
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران

    [::golden remix - استکهلم، سوئد::]. خامنه ای ترک است و این سریال هم به دستور او در جهت شونیست پان ترک در جهت تحقیر ملت ایران و پارسی زبان ها ساخته شده است . بسیاری صفحات مجازی پارسی توسط پان ترک ها در اینترنت وجود دارد ! که به تحریف تاریخ ایران و پارسی زبان ها میپردازند ! و به پارسی زبان ها و کوروش کبیر توهین می کنند ! و به انها سگ می گویند ! تازه این مغول زاده ها به مردم افغانستان و تاجیکستان نیز توهین می کنند ! خوشبحال پان ترک ها در ایران هستند نفت بختیاری های خوزستان و گاز فارس های بوشهر را کوفت می کنند اب انها از کاسپین شمالی می اید و پول شهر سازی های انها از پول مالیات ملت ایران می اید کسی بخاطر حرف های مفتشان گوش انها را نمی کشد !
    18
    47
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران

    Flames-منابع شما از اینکه کوروش خونخوار(!!)بوده رو بفرمایید ما هم به حقیقتی که شما خوووب(!!)آنرا خواندید وبه آن پی بردید مفتخر شویم!منتظر پاسخ گهربار شما هستیم
    10
    46
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    داریوش بیرمینگام - بیرمینگام، انگلستان

    با درود خدمت همه من چند روز پیش اسم سگم رو عوض کردم مهران مدیری حتی دنبال کارهای اداریش هستم اگر سایت لطف کنه بزاره میفرستم براشون ,واقعا به بهروز وسوقی وخسرو شکیبایی وپرویز پرستویی بگن هنرمند به این مرتیکه عوضی هم بگن هنرمند
    8
    42
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران

    [::amirrashti - رشت، ایران::]. راجب حرفات خیلی فکر کردم حق با شماست,بخاطر همین میخوام یه سگ بخرم اسمشو بذارم محمد.چون هم وفاداره هم امانت دار
    11
    45
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    gaflan61 - سیدنی، استرالیا
    [::golden remix - استکهلم، سوئد::]من هم با شما موافقم دوست عزیز. این فرحنوش چرا خودشو .. من نمیدونم
    18
    17
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    problem - تهران، ایران
    [::farahnoush - ساری، ایران::]. چه ربطی به ترک داره آخه نادون
    28
    24
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    Mammal - لندن، انگلستان

    به احتمال قوی دستور این کار از بالا داده شده بود، کسی در این نظام آزاد نیست که هر چی‌ می‌خواهد بگوید یا بنویسد. ملاها الان به دنبال خراب کردن اسم کورش هستند چون نمیخواد مجبور بشوند که سکولار بشود.
    9
    33
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    [::92ارشام - لندن، انگلستان::]. بیشتر کامنتهای شمارو خوندم برخلاف بقیه ندیدم به اقوام یا اعتقادات کسی توهین کرده باشید.از نوشته های شما معلومه هنوز دین دارید. اسممو بزار ناراحت نمیشم.اصلا میخوای فامیلیمم بنویسم با با فامیلی بزار!چطوره؟ولی ایکاش به این قسمتها تو نوشته هام بیشتر دقت میکردین:"طبق نوشته های خودتون" "کم هم نگفتین" "بدترشو هم گفتین" "اول جنبه خودتونو ببرید بالا"!
    35
    13
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران

    [::بیدار58 - بابلسر، ایران::]. آقای ویلا نشین! همانطور که کاربر"mahdi_n130 - منچستر، انگلستان" نوشتن"رسول خدا انقدر بزرگوار بود که اگر اسم سگتون رو هم رسول یا حتی محمد بگذارید ناراحت نشه".ولی خداییش کیف کردم تعصب امثال شما آنتی مذهبارو هم دیدم.پس عزیزان بر خود مپسندید انچه ناپسند دگران هست!
    43
    16
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    سهیل ایرانی - برلین، آلمان

    خاک تو سرش کنن. حالا اگه اسم سگش را گذاشته بود "ابوالفضل" ببین آخوندای قم چه بل بشویی راه انداخته بودن.
    7
    43
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان
    Bozorgmehr سیاتل.بزرگوار سعی کن صاحب ریشه باشی نه صاحب ریش.افتخار هر کشور به بزرگان صاحب نام ان کشور است.مردم ایران که سالیان درازی زیر هجوم فرهنگ تازی بوده اند و هنوز اصالت تاریخی خود را حفظ نموده اند دلیل بر داشتن ریشه و اصالت انهاست. تنها فقط ایرانیان بی ریشه و بی اصالت که خون تازی در رگ انهاست از اینگونه توهین های افراد بی پدر مادری مانند مهران مدیری ناراحت نمی شوند.یادت باشد مردم اصیل ایران 1400 سال در حال مبارزه با این تهاجم فرهنگی اعراب هستند و مهران مدیری ها هم عامل و نوکران دست به سینه این چپاولگران میباشند. پس سعی کن صاحب ریشه و اصالت باشی و همانند مردم کشور های زنده به اصالت و ریشه خود افتخار کنی. مهم نیست شاید بعضی از کاربران دارای ریشه اعراب متجاوز و ریشه تازی باشند.ما را با این بیگانگان کاری نیست. ما ایرانیان از ریشه و اصالت خود می گوئیم و بان هم افتخار میکنیم و با تمام وجود همانند 1400 سال قبل با این تهاجم مبارزه می کنیم و نخواهیم گذاشت افراد دهان گشادی مانند مهران مدیری باصالت و ریشه ما توهین کند
    25
    29
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران
    [::problem - تهران، ایران::]. [::gaflan61 - سیدنی، استرالیا::]. کاملا این قضیه به پان ترک های شونیست ربط دارد مانند قضیه فتیله ! نادان هم خود شما های وحشی شونیست هستید !
    13
    28
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Saye78 - تهران، ایران

    چند سالی هست سریالاش بی محتوا شده و حیف وقت که براش گذاشت اگر مردم تحریم کنن و نخرن سی دی هاشو شاید بفهمه که نباید به مردم و گذشتشون تو هین کنه .
    11
    39
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pasargad2 - شیراز، ایران

    کثافت عوضی سگ پدرته. خودت و نشون دادی حیوون. پس اینه که راحت تو تلویزیون هر کاری دیدی میکنی و کسی کارت نداره. ..مالی اغا.. تو روح اون اغات .. خاک بر سرت کنن. از چشم مردم افتادی .. خود فروخته. عوضی, .. مال, ایران ستیز, واقعا دیگه ارزشی نداری تو ایران. باید بری گورت و گم کن هر چه زودتر>>>
    12
    37
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pasargad2 - شیراز، ایران

    منم یه سگ دارم میخوام اسمش و بزارم مهران مدیری> یه سگ دیگه هم میخوام بخرم اسمش و بزارم علی خامنه ای . خیلی حال میده نه ؟
    10
    40
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    [::amirrashti - رشت، ایران::]. خب اگه ایشون اینقد بزرگوارن که از گذاشتن اسم ایشون روی سگم ناراحت نمیشن شما چرا ناراحتی؟؟؟در ضمن مگه خودت نگفتی سگ مایه مباهات و افتخار بعضیاست.خب من هم سگم رو دوست دارم هم محمد رو ,میخوام همیشه جلوی چشمام باشه وقتی صداش میکنم.بقول بخودت جنبه داشته باش دیگه :)
    8
    27
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    92ارشام - لندن، انگلستان
    [::amirrashti - رشت، ایران::]. قصدتوهین به شما را نداشته وندارم وبا شما هیچ اشنایی وخصومتی ندارم،منظورم از اسم گذاشتن همین بود که ناراحتی شما رادرپی داشت.پس کارمهران مدیری ناپسندبوده است وبه عقاید هیچ دین وائینی نباید اهانت کرد.پس بیائید به نظریات هم احترام بگذاریم وتوهین وزشت گویی را ازخویش دور سازیم.ازشماهم پوزش اگرفکرکردیدقضیه شخصی است.
    9
    22
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    gaflan61 - سیدنی، استرالیا
    تو حتما پیش یک روانپزشک برو، اصلا خود درگیری داری و بی‌تربیت به تمام معنا :)
    12
    10
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    amu7299 - دبی ، امارات متحده عربی
    این دلقکها که جمهوری اسلامی نام هنرمند را هم از هنرمندان دزدیدند با خوش رقصی برای اخوندها نان کثیف برای ادامه زندگی ننگینشان را بدست میارن این مدیری در پشت تمام برنامه های به اصطلاح طنزش قصد مسخره کردن تمام تاریخ ایران را دارد از ان سریال مزخرف برره که زمان رضا شاه را مسخره میکرد تا ان خوش رقصی که با مسخره کردن اقای همایون و امروز هم با این وقاحت نام کسی را که دنیا برایش ادای احترام میکند اینطور مسخره میکند . سنگ ناچیز اگر کاسه زرین شکند قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
    8
    24
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Payam-33 - ویسلر، کانادا

    توالت عمومی مهران مدیری رسما در بهشت زهرا جنب مرقد امام افتتاح شد!
    7
    30
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Payam-33 - ویسلر، کانادا
    برای کاریکاتور سوسک میریزن تو خیابون، برای فیتیله میریزن تو خیابون، برای تقلید لهجه لری میریزن تو خیابون، حالا ببینیم برای توهین به بزرگترین افتخار تاریخ ایران و نویسنده اولین منشور حقوق بشر چند نفر میریزن تو خیابون! همون‌هایی‌ رو میگم که می‌رن تخت جمشید سجده می‌کنن!
    10
    27
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::samak - پاریس، فرانسه::]. بله به علت وجود شما رژیمی‌ها باید اینها هم خفه خون بگیریم؟؟در قسمت مجله ی تایم---ستایشگر خمینی صد پدر قاتل بودی و توهین به خمینی شد جرم بزرگ من!!!متاسفانه کم کم این سا یت را هم تصرف کرده اید!!!
    11
    14
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران

    [::Flames - روتردام، هلند::]. تو که ایرانی‌ نیستی‌ غلط میکنی‌ بیایی اینجا به کورش توهین کنی‌ ..
    7
    27
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    92ارشام - لندن، انگلستان.ممنون بزرگوار.ولی با چیزی که اینجا شاهدش هستیم مشخصه با احترام به عقاید و نظرات همدیگه خیلی فاصله داریم.مجبورت میکنن مثل خودشون رفتار کنی.در مورد اسمم جدی گفتم ناراحت نشدم..بیدار58 - بابلسر، ایران.اصلا حودت فهمیدی چی نوشتی؟" شما چرا ناراحتی؟؟؟" خب (از من) سوال کردی منم جوابتو دادم.در ضمن توصیه میکنم حتما یه سر چشم پزشکی برو چون من هر چی نگاه میکنم جای ننوشتم"سگ مایه مباهات و افتخار بعضیاست"!از کجات در آوردی
    15
    8
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    reality che - تهران، ایران:اتفاقا اسمrealityرا گذاشتم رو سگم چون از آن خیلی خوشم آمده و صداش میکنیمReali.
    5
    7
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    دربین بعضی چی چیز پیشه ها تازگی مد شده نانشان را بزنند تو....بعد بخورند,مثل این و چرخ. وشریف آباد. وخودتون که میدونید!!
    6
    12
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    shahriar69 - گوتنبرگ، سوئد
    رژیم ملایان افراد لمپن و مزدوری مثل مهران مدیری، ده ‌نمکی، الله کرم، شریفی نیا، حسن عباسی و غیره را همیشه در آستین دارد تا هر وقت لازم شد برای خوشحالی رژیم ماهیت واقعی‌ خود را نشان داده و شروع به جفتک اندازی کنند!
    8
    17
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران
    [::gaflan61 - سیدنی، استرالیا::]من برای تو روانپزشک نیز پیشنهاد نمی کنم مشکلت بیشتر از اینها است باید بستری شوی ! چه کسی به چه کسی بی تربیت می گوید ؟! کسی که جواب حق ندارد در کامنت توهین بسیار بدی می کند و بخاطر همین کامنت او نقطه چین میشود به دیگری بی تربیت می گوید ! دوست عزیز وقتی جواب نداری مغلطه نکن ! ملت ایران دشمن خود پان ترک شونیست را شناخته است .
    6
    13
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    حالا زمان نشون دادن ارادتمون به کوروش بزرگه!باید کاری کرد
    7
    13
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    مهدویت - برمینگهام، انگلستان
    باید اسم سگشو میزاشت گوگوش
    10
    8
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان
    عالی بود ، من یک رفیق دارم دو تا سگ دارد یکی کوروش و دیگری دایو هست . چه ربطی به رهبر خیالی شما دارد ، درضمن دایوش در تاریخ سیروس آمده و خودش هم یهودی بود .
    21
    5
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران
    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]بیا این هم یک نمونه پان تورک شونیست !!! ان نادان هایی که می گفتند این مسئله چه ربطی به ترکها دارد تحویل بگیرد ! البته درک می کنم ادم اصل و نسب ش اتیلا خونخوار و چنگیز خَان مغول و تیمور وحشی باشد احساس حقارت می کند و به بزرگان ملل دیگر توهین می کند ! ادم انقدر بی اصل و نسب باشد أجدادش از أسیای میانه با مغول ها به یک مملکت متمدن بیاید بعد ببیند هیچی نیست برای خودش تاریخ سازی می کند و تاریخ دیگران نفی می کند ! .
    5
    13
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران
    در مذهب کوروش کبیر حرف و حدیث است ! که ایا زرتشتی بوده است یا میتراپرست ؟! هر چند زرتشتی ها معتقد هستند کیخسرو شاهنامه همان کوروش کبیر است ! یهودی ها هم او را مسیح خود میدانند ! اما در زرتشتی بودن داریوش هیچ حرف و حدیثی نیست ! داریوش در کتیبه ای در تخت جمشید از اهورامزدا میخواهد ایران از دشمن ، دروغ و خشکسالی دور نگه دارد ! شاهان ساسانی هم اصل و نسب خود را به دارا کیانیان ( داریوش کبیر ) بر می گرداندند ! ساسانیان که بسیار روی زرتشتی بودن حساس بودند غیر ممکن بوده است اصل و نسب خود به یک غیر زرتشتی بر میگرداننده است ! این هم یک نمونه تحریف تاریخ ایران قبل اسلام که توسط شونیست ترک به رهبری خامنه ای انجام میشود !
    4
    14
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    uk.ali - لیورپول، انگلستان
    Farahnush, ساری . چه ایرادی دارد ؟ حالا من بقول تو مثلا به یک نفر توهین کردم ولی تو به چند ملت توهین کردی ! بگذریم عاقلان دانند که کی نادان هست و از منطق ، استدلال دور ، ...
    9
    4
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    forogh-uk - لندن، انگلستان
    اقا این اقای مدیری بس که بهش احترام گذاشتن خودش رو گم کرده. در جواب دوست عزیزم که میگه کوروش سیروس بوده و یهودی بوده هم بگم اون موقع یهود و اسلام یا هر دین دیگه کجا بوده ما زرتشت بودیم واسه همین افتخار ما به ان بی انتهاست.
    4
    11
    ‌پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Payam-33 - ویسلر، کانادا
    [::Flames - روتردام، هلند::]. "تاریخ رو خوب بخوانید"؟ اسم آخرین کتاب تاریخی‌ که خوندی و توش نوشته کورش خونخوار بوده اینجا بنویس، دوزاری!
    2
    13
    جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    مهرتابان - تهران، ایران
    بهترین کار تحریم خرید سریالهای مهران مدیریه که هم خودش رو با مردم نشون میده هم برای حکومت فاشیست خوش رقصی میکنه.
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.