واکنش الهام چرخنده به انتشار ویدئوی جنجالی

الهام چرخنده درباره حواشی فیلم پخش شده از او در یکی از دانشگاه های کشور توضیح داد.

چندی پیش فیلمی مربوط به سخنرانی الهام چرخنده در یک دانشگاه در فضای مجازی منتشر شد. او در قسمتی از سخنرانی خود اشاره‌ای به سفر آنجلینا جولی به افغانستان می‌کند، اما نکته‌ای که در این فیلم جنجالی شده بود نحوه برخورد این بازیگر با پرسش یکی از حاضران بود.
 
چرخنده در این باره به خبرگزاری میزان گفت : نمی دانم چرا تا بنده کاری انجام می دهم این شبکه های بیگانه در موردش بد حرف می زنند اما این اولین خبری است که بعد از مدتها از کارم به رسانه‌ها گفتم.
 
واقعیت این است که من یک سال و نیم است که تمام دانشگاه‌ها می‌روم و باید بگویم فیلمی که در شبکه‌های مجازی از من دست به دست می‌چرخد و صحبت من را نشان می‌دهد تدوین و تکه تکه شده  است. در یکی از دانشگاه‌ها گفتم چرا قضاوت می‌کنید من مادر امیر شایان و ارسطو هستم فرزند من این صحنه‌ها و برخوردها را می‌بیند و اذیت می‌شود. آن هم امسال کنکور دارد. چرا می‌روید و حرف‌های زشت می‌زنید؟!
 
شما با من چه مشکلی دارید، چه حلالی را حرام و چه حرامی را حلال کردم که با من این طور برخورد می شود. از ابتدا دو الی سه پسر در سالن حضور داشتند که می خواستند جو سالن را به هم بزنند. حرف های زشت و رکیک به من زدند و من دائم سکوت کردم و گفتم هر کشوری نظرش محترم است و مثال زدم آدم های آن کشور باید به قوانین آن کشور احترام بگذارند و این ربطی به دین ندارد و از آنجلینا جولی مثال زدم که به افغانستان رفته تا به انسان های ضعیف کمک کند که به احترام آنها نه آرایش دارد و نه بی حجاب است بعد یه پسری از دور به من گفت نکنه که آنجلینا جولی ایران تویی؟! من هم در جواب گفتم نه مادرتان است.
 
وی ادامه داد: اگر حرفت زشت بود که هیچ اگر هم خوب بود که باز هم جای ناراحتی ندارد. چطور به همه فشار می آید. برخی علاقه دارند از من گاف بگیرند اما از آنجایی که من قانون مند هستم نتوانسته اند. آن پسر شروع به فحاشی کرد که محافظ ها گرفتنش و من گفتم حق ندارید به وی دست درازی کنید اما باید بگویم که من در جبهه امیر المومنین هستم. یک کلمه گفتم مادرت است ببین چقدر زجر می کشی پس متوجه باش که بچه من نیز چقدر عذاب می کشد.  
 
چرخنده با اشاره به جوسازی برخی از افراد خارج نشین در پی این موضوع گفت: یکی از این افراد فیلم بنده را در صفحه مجازی خودش گذاشته و مجری یکی از این شبکه های بیگانه ضد انقلابی است اگر خائن نبود بر می‌گشت و به کشورش خدمت می کرد. آنجا نشسته اند یک روز من و روز دیگر احسان علیخانی سوژه شان است. شما اگر زرنگی همان خواننده خود را نگه دار که ضد انقلاب است. این فرد نه تنها به کشور بلکه به هم جنس خود نیز خیانت می کند و در آن سوی دنیا به بالاترین مقامات کشوری نیز توهین می کنند. آیا این نان درآوردن حلال است بلکه حرام است. وقتی کشور و باور خود را می فروشید خائن هستید. از من تیتر زدند که الهام چرخنده گفته است من می توانستم جای فلان خواننده زن باشم. به من به جرم زن ایرانی بودن و یاعلی گفتنم توهین کرده اند آن وقت بیایم این حرف را بزنم. من به کشورم خدمت کردم. سفارت مالزی می داند در تمام برنامه های ویژه در خدمت کشورم بودم.  
 
وی خاطرنشان کرد: مردم باید به این فکر کنند که چرا این ویدیو را دست به دست می چرخانند. در دانشگاه بابلسر به فاصله چند دقیقه چند نفر چادری شدند. چرا صفحه اینستاگرامم را پاک کردم برای این که جایی برای عقده گشایی برخی شده بود این در حالی است که فرزند من با دیدن این حرف‌های زشت  زجر می کشد و به همین دلیل من نیز پاک کردم. من هم یک زن بختیاری هستم صبر نمی کنم  که از این ها حرف بخورم.تمام همکاران من مورد توهین قرار گرفتند نمونه اش بهاره رهنما و بهنوش بختیاری. اما هیچ کدام به اندازه من توهین نشنیدند چرا کسی نیست جواب اینها را بدهد.
+23
رأی دهید
-358

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    hamtarane - ملبورن، استرالیا

    دقت کرده اید تمام این افراد از اون رهبر بگیر تا این خانمی که سوژه شده و در کل هر کسی که در جبهه حاکمیت است به راحتی آب خوردن دروغ می گویند و براحتی حتی حرف و عمل خودشان را انکار می کنند و عین خیالشان هم نیست؟
    16
    321
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    محمدی آموزش - لندن، انگلستان

    اتاق دارد دور سرم میچرخد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    11
    211
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان

    قبح کارت نه بیشتر از آن فرد بود و نه کمتر چرا که شما تریبون در دست داری و اگر حرفی نابحق بزنی بیشتر بازخواست می شوی عیب سخنران بیشتر از شنونده است اگر هم قبلا تریبون مثلا کشور را در مالزی داشته ای دلیل نمی شود هر چه بکویی همان درست باشد !اگر به زن بودنت و به پسرانت توهین می شود باز هم از خودت است اگر قدرتی نداشتی نمی توانستی به محافطان دستور بدهی که مثلا آن فرد پسر را بازداشت کنند یا دست درازی نکنند پس بدان که قدرت اش داری و اینگونه حرف از باد معده می زنی اگر نداشتی و همین حرف را می زدی شلوارت دیگر به لیفه بند نمی ماند و آن را فی الفور پایین می کشیدند !
    26
    216
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    برای اینکه تو صیغه چلاق علی‌ هستی تو اصلا برای چی‌ میری دانشگاه ذرت و ذرت کنی‌
    130
    249
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Sara@ - لندن، انگلستان

    باز قرصاشو نشسته خورد !
    12
    235
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    تنها گناهت مزدوری و پاچه خواری از خامنه ای (شاه اسماعیل) بیسواد اونم نه از روی خلوص بلکه از روی تقیه و برای مال دنیاست. امثال این بدبخت تا زنده هستن باید مجیز دیگرانو بگن.
    131
    215
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران
    متاسفم برای ارسطو و امیر شایان , که ننگ حضور تو رو زیر عنوان مادر به ناچار باید قبول کنن . تحقیر بشن و شرمسار از وجود یک فاحشه مغزی لچک به سر زیر توهم مادر ! حتما روزی این بچه ها با به گور سپردن توحشی به نام تو چهره محترم تری در جامعه خواهند داشت
    233
    232
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Negah* - فرانکفورت، آلمان

    خانم چرخنده شما که با یک حرکت ۳۶۰ درجه ایی چرخیدی وامیر المونینی شدی جوانان ما ثابت ماندند ونچرخیدن ونان را بنرخ روز که در حقیقت همان حرام وحلالی که خوذت بهتر میدانی نخوردند ومیدانند این چرخش شما از رویای ریا وتملق به دستگاه خلیفه خامنه ایی است جوانان ما میدانند شما هم یکی از دجلهای رژیمی که به مقتضای زمان برنامه ریزی میکنی وبا دستمال ابریشمی بدنبال اقا هستی ،در ضمن نگران فرزندانت نباش انها هم پسر چرخنده هستند وجا ومقامی در کنار باقی دزدان رژیم خواهند یافت وقبولی کنکور ش هم تضمین شده نفرین ابد برتووامثال تو که ایران را به قهقرا کشاندید
    17
    206
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    لیاقت اکثریتی جز این عفریته نیست----رژیمیها چند نوع تعدادی بسیار عیان طرفدار..تعدادی برای جلوگیری از افشای دین اسلحه ی ملا--- اه عاشقانه برای حافظ سعدی !!!----دراکولاها ماسک‌های متفاوت دارند!
    193
    76
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    حمید معصومی نژادرُرررم - رم، ایتالیا

    عاره چرخنده تو که خیلی راست میگی ، یه عیادت از پروستات دکترای افتخاری و مجوز سخنرانی در دانشگاهها نصیب تو چرخونک کرد
    50
    168
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    جنایات وحشتناک در ایران بیداد می‌کند که حتی یک مورد آن قبل از آن قلاب نبود!!!!-حال رژیمیها در لباس‌های متفاوت برای پنهان ماندن ایران اسیر در چنگ ملا برای منافع کثیف مادی!!فعال شده اند-از من گفتن
    173
    113
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    الهام چرخنده کارش شده فریب دادن زنان و دختران ایرانی , تا حجابی اشان کند و امامان عربها و دین عربها را پرستش کنند , چرخنده فکر میکند کار خوب برای مردم انجام میدهد. کاشت این الهام چرخنده ها به خود می امدند و می دیدن چقدر با این تبلیغات کردنها برای مذهب اسلام مردم ایران را در سراشیبی فریب خوردن و سیاه روزی قرار می دهند.
    23
    142
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    این شوهر کنه درست میشه
    7
    108
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان

    خانم نامحترم پروین احمدی نژاد !لطفا پایتان را از کفش ما در بیاورید این اخطار اول است در ضمن من وارد بازیهای شما نمی شوم کنایه و نیش و حسادت های زنانه را کنار بگذارید و با دیگران تعامل درست و منطقی داشته باشید من تا کنون ندیده ام برخوردی مناسب با کسی داشته باشید اگر یکطرفه به قاضی می روید و یکطرفه محکوم می کنید این روش روشی منسوخ است و دیگر کاربردی ندارد نه ادبیات مناسبی دارید و نه روش صحیحی حتی اگر هم برخی حرفهای شما درست باشد از آنجا که روش نادرستی را در بیانشان برگزیده اید باز هم بسیاری به شما منفی می دهند من نمی دانم چرا نمی آموزید و درس نمی گیرید ?! آیا از سنتان برای آموختن گذشته است ?! آیا برطبل پوچ چندین و چند سال پیش کوبیدن چیزی جدید به بار می آورد ?! ادبیات شما به قول یکی از کاربران - که شاید او را هم متهم به حمایت از ج. ا کنید- درست همانی است که (ج. ا )ها می خواهند شک ندارم که اگر شماها نیز بر سر کار بیایید همینی می شوید که می بینیم !از فحاشی های نامرتبط دوری کنید تا وجهه ُ مخدوش تان کمی بهتر شود ! بنده وارد بازی شما نمی شوم The End !
    34
    77
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    alvares - زوریخ، سوییس

    تا اونجا که من شنیدم یک خانوم به این کلاغ دروغگو گفت شما هم اونجا بودین. حالا شد چند تا پسر اوباش آنهم در دانشگاه، واقعا که اینها منافقین راستینند که دین و خدا را به بازی گرفتند. زنیکه از کی‌ تا حالا ریا کاری شده خدمت به وطن، اشغال برو ببین بچه‌های فقیر تو نون شب گیرند و نداشتن یک سقف کنار خیابانند و مجبورند یا دزدی کنند یا گدایی از شما دزدهای بی‌ ناموس.
    7
    121
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    metti - رامهرمز، ایران

    الحق که اسم زهرایی برازنده این ادب و راستگویی و صداقت و ساده زیستی و کرامت شماست:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
    26
    78
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    من به شما قول می‌‌دم کسی‌ که به این روشنی دروغ می‌‌گوید بزرگترین پیشرفت در دولت اسلامی خواهد کرد . دیر دیر سال دیگر بزرگترین صیغه خانه دنیا را در مهشد در جلوی حرم برای طلاب عراقی‌ باز می‌‌کند .اسم خود را هم خواهد گذشت. فرخنده بلند زراهی. فدای آقا هم که خیلی‌ دوستش دارد .فدای آقا برو براش کار کن. آخر این هم شد کار در این اینجا هی‌ دهان به دهان ما کافران می‌‌گذاری. فکر کن نان آبدار یک دره ۳ ماه در حوزه و در جلوی در صیغه خانه نمره بده و صیغه ۵ دقیقه برای طلاب عراقی‌. ساحتی یک صیغه ۵۰ تومن . چه پولی‌ . نزدیک خواهر بلند هم هستید
    9
    103
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    tabarzinn - اوپسالا، سوئد

    خانم چرخنده! شما که انتظارِ احترام دارید این رو بدونید که وقتی‌ یاد می‌کنید از زهرا ، علی‌، حجاب اسلامی و از این قماش و یا علی‌ خامنه یی . خیلی‌ از ایرانی‌‌ها هستند که باوری به این گفته‌ها ندارند و وقتشان را تلف نمیکنند. این حرفها برای برخی‌ چندش آور است. برایِ این گروه از ایرانیان: گفته ها، رفتار، سر و وضع و سخن رانی‌‌هایِ شما اهانت آور هست، و بعضی‌‌ها واکنش نشان میدهند. دست از این رفتار بردارید، و مردم مطمئناً شما را کمتر سر به سر میگذراند. آیت الله منتظری "ملقب به گربه نره" این رو تجربه کرد.
    13
    93
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    ما همینجوری ناراحتت میکنیم حرصت میدیم بلکه همین روزا بری زیره خاک دله همه خنک بشه . مزدوره شارلاتان
    8
    64
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    mohsen_raja - تهران، ایران

    ایران تنها جایی که یک فاحشه محافظ دولتی داره!
    20
    77
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    londonlondon - لندن، انگلستان

    توی اون فیلم هیچکدام از این حرف‌های که تو زادی نبود یه پسر نه یه دختر گفت اونجا بودی که مس سگا پریدی پاچشو گرفتی‌ اشغال عقده‌ای از دروغ‌هات خجالت بکش
    9
    88
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    احتمالا" برای دانشجویان از جاذبه دیدنی تایلند و رفتن به دیسکو در پاتایا و خوش رقصیدن و حال کردن در آنجا سخن رانی میکنی.!
    15
    76
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    شما خیلی غلط فرمودید اینجوری جواب دادید نشان دادید از همان تبار لاتهایی چون شعبان بی مخ و انصار حزب الله هستید
    15
    84
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    ویدیو را همه دیدند ! یک خانم پرسید که آیا وقتى انجلینا جولى بقول تو ارایش نداشت تو دیدى و انجا بودى بعد تو فاحشهء مغزى و جسمى جواب دادى نه مادرت آنجا بود !! البته از امثال تو لمپن هاى بسیج شده در هرزگى و فرومایگى کسى بیشتر از این انتظار ندارد .
    14
    99
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shayan1234 - هامبورگ، آلمان

    محافظ ها مگه تو محافظ داری مگه تو چیکاره ای تو مملکت.
    13
    88
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان

    واقعا ملت بیچاره ای هستیم ما. میدانید چرا؟؟ خبر ساز های کشور مان الهام چرخنده است. خبر ساز های کشور مان مرتضوی است. خبر ساز های کشور مان بابک زنجانی است. یک کشور با 80 ملیون جمعیت و با 7 ملیون دانشجو و لاقل یک ملیون استاد و استاد یار اما الهام ها شده اند خبر ساز های کشور مان. اخر ترا بخدا الهام چرخنده هم کسی است که از گفته های ان بشود مطلب تهیه کرد و در صفحات خبری کشور گذاشت. اخر ترا بخدا یک لحظه فکر کنید چه کسانی در صفحه اول روزنامه های ما جای دارند و مردم به گفتار چه کسانی باید مشغول باشند. واقعا بیچاره تر از مردم ما شما مردم دیگری را نشان دارید؟؟؟ ای بخشکی خبر...اخر این کشور مطلب یا افراد مطلب ساز یا خبر ساز دیگری ندارد. پس بی جهت نیست این مردم زندگی در غربت را باین جهنم کده ترجیع میدهند
    11
    64
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::دایره مینا - کراکف ، لهستان::]. بله در قسمت کورس سرهنگ زاده با آبروی یک خواننده که در جوانی‌ مرد-داریوش رفیعی-- بازی کرده نوشتی نه خیر از اعتیاد نمرد!!! بلکه از روابط بسیار جنسی--‌ بیماری مقاربتی!!! گرفت. تذکر دادم حتی اگر درست باشد به خاطر-- خانواده ی او این - این کامنت - درست نیست!!! بلافا صله همکاران تو مرا منفی‌ باران کردند‌حال شدم همکاراحمدی نژاد !!!!! خودتی‌
    79
    39
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    رژیمیها از این اخطار‌ها داده‌اند چون به خال دین ننگینشان و ملایشان زده ام-پایت را از کفش من بیرون بیاور،،ببین تهمت دیگر اگر هست به آن خواننده بزن ..بی‌ رگ فراوان!!
    76
    39
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران
    کسی نمیدونه این برادران ارزشی تا ساعت چند وقت کارشونه ؟ اومدن ظرف چند دقیقه به من ۳۹ تا منفی دادن و رفتن , عزیزان اینجوری خیلی تابلوئه ! یهو منفی ندین , آروم آروم بدین که کسی شک نکنه , بعد هم یهو کجا میرین که این کفار به من مثبت بدن , بمونین در خدمت باشیم , دور همی با صفا تره , شما کار خودتون رو بکنین , من هم کار خودمو , بدون همدیگه که هر دو بیکار میشیم
    54
    40
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    siavashomaha - ماربیا، اسپانیا
    اگر متظاهر و دروغ گوی نبود که در این نظام جایی‌ نداشت
    9
    17
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    اولا اگر پروین احمدی نژاد ! با شما همنام است عذری متوجه من نیست ضمن اینکه بنده هم از صنایع ادبی در یک کلمه دقیقا مشابه استفاده کرده ام که البته سواد شما آنقدر زیاد است که عالم و آدم مشعشع !از فروغ تابناک ! شما گشته اند و احیانا گاهی نیز شما هاله ُ نوری دور سرتان می بینید شما در همان تَوهُم دایی جان ناپلیونی تان بمانید اما زین پس اگر گاه و بیگاه هر وقت چشم مرا دور دیدید و شروع به نیش و کنایه کردید فقط دعا کنید که در آسمان مرغکانی در سیر و سفر در حال نزول فضله ! باشند چرا که فقط آنان برایتان خواهند گریست و بس ! البته امکان ندارد که شما خود را تغییر دهید ولی کمی خود را تصحیح کنید برای خودتان می گویم چرا که بیماریهای عصبی دیر یا زود گریبانگیرتان خواهد شد و از آنجا که می دانم هرگز چاق نمی شوید و تقریبا همیشه لاغر بوده اید و خوابتان هم کمتر از مقدار عادی در شخصی همسن شماست -شاید شش ساعت شاید کمتر- این مسإله در چند سال پیش روی تشدید خواهد شد میوه و سبزیجات تازه بخورید و از حبوبات کمتر مصرف کنید و عسل با کمی شیر داغ برای خواب بهتر هم کمکتان می کند هرچند باز به ما توهین می کنید !
    26
    10
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا

    تف بذات دروغگوت کنم ! ،،،تیاره هرزه ! یه خانم ازت پرسید شما اونجا بودین ! ؟ مثل خوک وحشى بهش حمله کردى و گفتى نه مامانت تو بود ! خر خودتى کره هم همونهایى هستن که اینجا ازشون اسم بردى !!! ببین چه هرزه ایى هستى که در تا شوهر با تو نتونستن بسازن !!! نسناس بوگندو !!!!!
    7
    30
    ‌سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    hago - تهران، ایران
    چقدر این آدم چیپ
    2
    9
    ‌چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.