مقام سپاه: دشمنان، یک اشتباه کوچک از یک پاسدار و بسیجی را بزرگنمایی می کنند/ در موضوع کهریزک در سال ۸۸ این چنین کردند

عصر ایران: جانشین معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران گفت: قصد دشمن این است که ما را با نیروی خودمان زمین بزند و این به معنای همان نفوذی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرمودند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار آقایی در رزمایش فرهنگی شکوه ایستادگی که به مناسبت 5 آذر در ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی برگزار شد ، افزود: آموزه ها و دکترین دفاعی ، امنیتی ما اصول و چارچوب های نظری دارد و ما با انس به قرآن و توسل به ائمه(ع) می توانیم به اصول موردنظر خود برسیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به فتنه 88 اشاره کرد و گفت‌: دشمنان به دنبال این هستند که یک اشتباه کوچک از یک پاسدار ، سیاستمدار و بسیجی را بزرگنمایی کنند و در موضوع کهریزک در سال 88 این چنین کردند .
 
سردار آقایی افزود: اگر ما هماهنگ نباشیم ، شاید در آینده نتوانیم بحران ها را به نحو مطلوب پاسخ دهیم .
وی گفت : اگر جامعه بسیجی ما چارچوب های نظری مقام معظم رهبری را مدنظر داشته باشند، عقبه راهبردی نظام به بازدارندگی درستی می رسد.
+8
رأی دهید
-76

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    whatever - کپنهاگ ، دانمارک

    آره واقعا همینو بگو:. حالا این بسیجی ها و پاسدارها به تعداد زیادی دختر و پسر در زندان تجاوز کوچکی کردند و چندین نفر را هم با کتک کوچکی کشتند. آنقدر این اشتباه های کوچک را مردم بزرگ جلوه دادند تا بسیج و سپاه را بد نام کنند و نگذارند آنها به خطرهای واقعی جامعه مثل حجاب و دفاع از نظام ولایت وقیح برسند.
    2
    77
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    alvares - زوریخ، سوییس

    این سپاه گاوداران کمی‌ عقب‌تر بره می‌بینه که از بدو تاسیس نحس جمبولی اسـ... کثافت کاری و رذالت آنها شروع شد، اول انقلاب با زور و قلدری جلوی مردم ایستادند و باید به این حکومت ننگین آری میگفتی‌ وگرنه مارک ضد انقلاب میچسبوندند و از کهریزک خلخالی سر در میاوردند، دزدهای دروغگو. بیشترین دزدیها اختلاسها در همین سپاه اتفاق افتاد که صداش رو در نمی‌آورند.
    1
    66
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    مردک بیشعور تو راست میگی،کشتن بچه های مردم در زندان رو نباید کش بدیم.از یک چیزی خوشحالم و اونم این هستش که بوی سرنگونی به مشام همتون خورده.خود فروشهای بی لیاقت.
    1
    71
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    دشمنان به دنبال این هستند که یک اشتباه کوچک از یک پاسدار:من تاامروز باین واضعی نخوانده بودم که آدامکشان رژیم,ملت را دشمن خطاب کند.تجاوز و قتل فرزندان ملت,عمل کوچکی است,ای بدتراز صدام؟جدا مرگ شرف دارد تا ما زنده باشیم و این همه توهین و خفت از دشمن ایران و ایرانی بشنویم,ای مرگ برآمریکا
    0
    13
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان
    کشته شدن مردم اشتباه کوچکه ولی اگه یه ملای فسیل 99 ساله زرتش در بره به جامعه بشری باید تسلیت گفت و همه تو سرو کله شون بزنن خوب همون بسیجی رو کوچولو (ضرب و شتم -تجاوز -شکنجه) و بعد بکشیدش حکایتش میشه این که باید گفت یه کوچولو مرده
    0
    17
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    siavashomaha - منچستر، انگلستان
    به امید اینکه هر بالایی‌ سر جوونها در کهریزک آمد سر خانواده خودت یا دختر و یا پسرت بیفته . اونوقت تو بزرگ نمایی نکن و برو پیشه قاقا بگو فدای سرش ،بی‌ همه چیزید
    0
    18
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران
    این رژیم جلاد و آدمکش آخوندی و مزدورانش سرنوشت بدی در انتظارشون هست ،وقتی‌ مردم به پا خواستن و سرنگونی این رژیم دزد دروغ تجاوز و کشتار را خواستن به هیچ کدوم از این جونورهای وحشی رحم نمیشه،نسل آخوند بسیجی‌ سپاهی و هر کی‌ طرفداری از این رژیم رو کنه برای همیشه محو و نابود میشه ،پاینده باد ایران ایران آریایی.ننگ و نفرین بر هر چی‌ آخوندو طرفدار آخوندو تازی و تازی پرست .
    0
    11
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    simairani - کاشان، ایران
    خجالت نمی‌‌کشی‌ سر دار؟ کدوم اشتباه کوچک؟دستان تو و امثال تو با آن رهبرِ سیه کارت به خون هزاران جوانِ آزادی‌خواه و بیگناه آلود‌ست،سالِ ۸۸ مهر تائیدی بر رذالت و سیاه خوئی ۳۷ ساله شما نوادگان ضحاک زد. زمانی‌ نه چندان دور تقاص خون خوب خواهان سرزمین ما را پس خواهید داد.
    0
    8
    جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    huubi - ماستریخت، هلند
    *آموزه ها و دکترین دفاعی ، امنیتی ما اصول و چارچوب های نظری دارد و ما با انس به قرآن و توسل به ائمه(ع) می توانیم به اصول موردنظر خود برسیم.*. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ;)
    0
    1
    جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.