سویه‌ها و دستاوردهای اقتصادی سفر پوتین به تهران.

+22
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    پس آن خود کفأیی که این آخوند دروغگو از آن صحبت میکرد ، کجاست ؟وابسته تر از زمان شاه شده‌ ایم
    0
    14
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    روحت بزرگ میهن پرستانه ات ای شاه خوبان شاد . درزمان شاه فقید .که نفت دراستعمارانگلیس وکارتلهای نفتی بود . وسهم ایران 50=50 بود وباضافه مالیات نفت راایران میداد . ایران . کارخانه هیلمن انگلیس را از ورشکستی نجات داد و موتورانر راروی پیکان سوارکرد ..وتازه 2سال قبل از طوفان 57 . کلا نفت دراختیارایران قرار گرفت . وایستادگی شاه درمقابل کارتلها دربالابردن قیمت نفت .چون حرف . حرف ایران بود دراوپک ..وهدف بادسیسه وتوطئه رفتن شاه فقید شد. وگفتند .شاه باید برود. حالا .روسیه .شوروی سابق گدا .بیاید دراین مدت37 سال باساختن تاسیسات اتمی وقرارداد خرید موشکهای اس 300 از روسیه وگرفتن پول ان . و واردات روسیه به ایران. حالا روسیه بیاید به ایران وام 5 میلیارددلاری دهد .....ایا میشود این ننگ ملاها را فراموش کرد. خمینی امد وگفت ..اقتصاد مال خراست ...
    10
    12
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    درضمن قرانی که پوتین به خامنه ای هدیه داد . قران تقلبی بود....
    6
    12
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - تورنتو، کانادا
    همه میدونند که دشمن شماره یک ایران روسیه است. بابا نخواستیم قرآن تقلبیتو بنداز رو کولتو گورتو گم کن. خجالت هم نمی‌کشه تحت نام وام می‌خواد بنجلهی کشورشو به ایران صادر کنه درست مثل چین این شیخ پشمالوها هم که توانایی اداره یه دهکده را ندارند ساده و هالو. چراغها هم خاموشه مردم هم خوابند!
    5
    9
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
    این .. خل که بغل دست نشسته ۱۰ میلیارد در سال فقط به اسد میده حالا لبنان و عراق و یمن و غیره بماند اونوقت از تو میخوان وام بگیرند این‌ها که به خر گفتن آقا دایی که
    3
    6
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. من که همون اول گفتم پوتین آشغالاشو به ایران میاره.
    1
    30
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان
    پس رژیم حقوقی دریای خزر چه بر سرش آمد !. آن 25 درصد در کدام گفتگو و میز مذاکره قرار است در باره اش ضحبت شود. شاید هم شده و بکام روسها خاتمه یافته.
    1
    5
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران
    جالب اینجاست ولایتی این مهم ترین ملاقات تاریخ جمهوری اسلامی میداند ! :) البته این مهم ترین ملاقات خامنه ای است ! ؛) خامنه ای که زمان ریاست جمهوری هیچ کاره بود و همه کاره خمینی و موسوی بوده است و حتی توسط این دو تحقیر هم میشده است ! زمان رفسنجانی هم هیچکاره بوده است ! زمان خاتمی تازه به میدان أمده بود .و زمان احمدی نژاد قدرت را به طور کامل به دست گرفت ! و تمام رقیب هاش را از میدان بدر کرد ! برای اقای خامنه ای که مرجعیت ایشان از نظر بسیاری از مراجع علمای شیعه درست و حسابی مانند منتظری و سیستانی و. زیر سوال است ! کسی که با خاطره رفسنجانی به قدرت رسیده است ! برای چنین شخصی که کسی او را هیچ وقت در دنیای سیاسی و مرجعیت ادم حساب نکرده است . امدن پوتین بزرگترین ملاقات زندگی میشود ! خامنه ای رفتاری مثل ناصرالدین شاه قاجار که به دستبوسی ملکه بریتانیا رفته بود و این را افتخار هم میدانست ! خامنه ای حتی خمینی هم رو سفید کرد ! خمینی با همه خمینی بودن نه در بغل امریکا میخوابید و نه در بغل شوروی ! کجایی امام راحل که ارمان هات به فنا رفت ! :)
    2
    5
    ‌پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.