برگزاری جشن شراب تازه “بوژوله” در توکیو - عکس

تقاطع: روز پنج‌شنبه (۱۹ نوامبر-۲۸ آبان) حدود ۱۰۰ زن و مرد عاشق شراب در مراسمی ویژه در تفرج‌گاه آب گرم “هاکونه کواکِیِن یونِسون” در نزدیکی توکیو، آغاز فروش شراب فرانسوی “بوژوله” در سراسر جهان را جشن گرفتند.
 
در این جشن که هر سال در سومین پنج‌شنبه ماه نوامبر برگزار می‌شود و روز “بوژوله نُوو” نام گرفته، مهمانان در یک استخر آب گرم که با اسانس به رنگ شراب درآمده، شراب تازه می‌نوشند.
 
هم‌چنین از این روز تا پایان ماه نوامبر، یک بطری شراب سه بار در روز در داخل استخر ریخته می‌شود.
 
آن‌گونه که صاحبان این آب‌گرم می‌گویند، حمام شراب باعث تسکین و مرطوب شدن پوست می‌شود. در عین حال آن‌ها تاکید می‌کنند که با توجه به درصد کم شراب در مقایسه با حجم آب داخل استخر، امکان مستی بیش از حد افراد داخل آن وجود ندارد.
 
کسانی که در جشن امسال “بوژوله نُوو” شرکت داشتند، هم‌چنین در یادبود کشته‌شدگان حملات تروریستی پاریس برای لحظاتی سکوت کردند.
+31
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    . سلام من به تو یار قدیمی. منم همون هوادار قدیمی. هنوز همون خراباتی و مستم. ولی بی تو سبوی می شکستم. همه تشنه لبیم ساقی کجایی. گرفتار شبیم ساقی کجایی. اگه سبو شکست عمر تو باقی. که اعتبار می تویی تو ساقی. اگه میکده امروز شده خونه تزویر. وای شده خونه تزویر. تو محراب دل ما. تویی تو مرشد و پیر. همه به جرم مستی سر دار ملامت. میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت:).
    9
    25
    یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    رقص پرواز - پراگ، چک

    [::ایران بر باد رفته - برلین، آلمان::]. مستی ام درد منو دیگه دوا نمیکنه، غم با من زاده شده دیگه رها نمیکنه. ( ترانه زیبای مستی با صدای دلنشین و ماندگار بانو هایده). درود بر شما هموطن عزیز با متن ترانه ساقی خانم زنده یاد هایده منو بردید به دوران خوش زندگیم. :)
    3
    25
    یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.