قتل همسر ۱۸ ساله برای ازدواج با خواهرزن

 مرد افغان زمانی که همسر 18 ساله‌اش را سد راه ارتباط خود با خواهرزنش دید، با همدستی وی نقشه قتل همسرش را اجرا کرد. متهمان با صحنه‌سازی قصد داشتند، مرگ زن جوان را خودکشی نشان دهند.
به گزارش جام‌ جم آنلاین ، بیستم آبان امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر کرمان تماس گرفت و از خودکشی همسر 18 ساله‌اش به نام ملکه خبر داد.
 
کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با حضور در محله سر آسیاب شهر کرمان مشاهده کردند زن جوان طنابی به دور گردنش گره خورده و به نظر می‌رسد او خودکشی کرده است. این در حالی بود که شوهر 30 ساله وی به نام گلاب برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی پلیس آگاهی کرمان منتقل شد.
 
او در اظهاراتش گفت: من برای انجام کاری از خانه خارج شده بودم. ساعاتی بعد که بازگشتم خبری از همسرم نبود. فرزندم نیز در خانه خوابیده بود. اتاق‌های خانه را که جستجو کردم در یکی از اتاق‌ها با جسد همسرم در حالی رو‌به‌رو شدم که او با خوردن قرص و انداختن طناب به دور گردنش خودکشی کرده بود. من و همسرم با هم اختلاف نداشتیم و نمی‌دانم چرا خودکشی کرده است.
 
در حالی که او مدعی بود همسرش خودکشی کرده، به عنوان تنها مظنون در پرونده مرگ مشکوک این زن با دستور قضایی بازداشت شد. تحقیقات از او ادامه داشت تا این‌که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند زن جوان خودکشی نکرده بلکه بر اثر خفگی به قتل رسیده است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان جنایی اطمینان یابند زن جوان به قتل رسیده است.
 
با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات از شوهر مقتول دوباره از سر گرفته شد تا این که وی دو روز پیش قفل سکوت خود را شکست و به قتل همسرش با همدستی خواهر مقتول اعتراف کرد.
صحنه‌سازی برای قتل همسر
متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: من و همسرم چهار سال قبل با هم ازدواج کردیم و ثمره زندگی‌مان یک فرزند سه ساله است. از مدتی پیش به خواهرزن 27 ساله‌ام علاقه‌مند شدم و ارتباطمان شکل گرفت. می‌خواستم با طلاق دادن همسرم با خواهر او ازدواج کنم که این کار انجام نشد. همسرم و خانواده‌اش از ارتباط میان من و خواهر زنم بی‌خبر بودند. چون همسرم را سدی برای ادامه ارتباط و ازدواجم می‌دانستم، نقشه قتل او را طراحی کردم. بعد موضوع را به خواهرزنم اطلاع دادم که او قول داد در اجرای نقشه قتل خواهرش با من همراه شود. او شب قبل از جنایت به عنوان مهمان به خانه‌مان آمد و شب را نزد ما ماند.
 
وی اضافه کرد: روز بعد ساعت 7 صبح هنگامی که همسرم مشغول تهیه صبحانه بود، تصمیم گرفتم نقشه قتل او را عملی کنم. ابتدا با او دعوا کردم و پس از بالا گرفتن درگیری‌مان به سمتش حمله‌ور شدم. خواهرش با دیدن این صحنه، دهان همسرم را محکم گرفت و من او را خفه کردم. با اطمینان از مرگ او، طنابی آوردم و آن را به دور گردنش گره زدم تا مرگ او را خودکشی نشان دهم. حتی برای این‌که کسی متوجه ماجرا نشود، یک ساعتی از خانه خارج شدم و بعد از مدتی بازگشتم تا همسایه‌ها تصور کنند من به محل کارم رفته‌ام. در این فرصت خواهرزنم نیز ساعاتی بعد از جنایت به خانه خودشان رفته بود تا کسی متوجه نشود او در این جنایت با من همراهی داشته است.
 
سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در این باره گفت: با اعتراف مرد همسرکش و فاش شدن راز این جنایت، خواهرزن وی نیز تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. این زن جوان در بازجویی اولیه اظهارات ضدونقیضی را بیان کرد، اما زمانی که در مواجهه حضوری با داماد خانواده قرار گرفت، به همدستی با وی در قتل خواهر 18 ساله‌اش اعتراف کرد.
+42
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان

    چقدر راحت انگار میخواسته سطل آشغال رو جابجا کنه
    1
    134
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران

    این از خصوصیات و فرهنگ والای اسلامه که مرد مسلمان می تونه به خواهرزن و دخترعمو و دخترخاله و حتی فرزند خوانده نگاه جنسی داشته و با اونا ازدواج کنه وگرنه در فرهنگ های دیگه این افراد فرقی با خواهر آدم ندارند و این کار زنا محسوب می شه.
    42
    75
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    *fanoos* - ایران، ایران

    خوشا به غیرت و تعصب و دل مهربون خواهرش !!!چیزی دیگه ای نگویم بهتر است !!!واقعا هنگ کردم !
    2
    156
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    گلاب ؟؟؟‌
    4
    42
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - سورتمه، بلژیک

    باز هم قتلی دیگر توسط افغانها در ایران . خیلی از .... شرفشان بیشتر از بعضی انسانهاست .
    16
    61
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    میکرب‌های جامعه ی بشری،،ننگ‌
    2
    65
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان

    پریستوک. تهران این مطلب امروز به دین ارتباط نداره بلکه به فطرت فرد بستگی دارد.صحنه را مجسم نمائید که ان زن بیچاره خود را برای پذیرائی از خواهر و شوهرش اماده میکند. این زن بیچاره از ما وقع هیچ خبری ندارد.ان زن بیچاره که مادر یک فرزند سه ساله است اصلا نمیداند که ساعتی بعد چه بروزگارش خواهد امد.کجای این بی شرفی ها بدین این جانوران ارتباط پیدا می کند؟ تمام این جنایات از بی ریشه بودن ان مرد پست فطرت بی عاطفه که ضمنا پدر یک بچه سه ساله میباشد نشات میگیرد. تمام این جنایات از بی عاطفه بودن ان زنک هرزه بی شرف که با شوهر خواهر خود ارتباط پنهانی دارد سرچشمه میگیرد. این دو فرد بی شرف و بی شعور که مدتهاست با هم در ارتباط میباشند به همه چیز فکر می کنند جز به ان بچه سه ساله که فقط و فقط بمادر نیاز دارد.این دو نا انسان پست فطرت یک لحظه از خلق و خوی حیوانی خود خارج نمیشوند تا فکر کنند که بعد از قتل ان زن بیچاره تکلیف ان طفل معصوم چه میشود.و از طرفی باید فکر کرد که بعضی از افراد لیاقت بها دادن را ندارند.ان پسرک افغان که مسلما بکار گاوداری یا مقنی گری مشغول است همراه با ان زن هرزه عامل این جنایت هستند
    16
    59
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    londonlondon - لندن، انگلستان

    چه خواهر بی‌ شرفی داشته بد بخت
    0
    100
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران

    [::ایران زاد - هامبورگ، آلمان::]. فرمایش شما هم متین و منطقیه ولی ازدواج با نزدیکان بر اساس آموزه های اسلامی میان مسلمانان باب شده من خودم از یک خانواده مذهبیم که مدام بهم فشار می آرن باید جلوی شوهر خواهرم خودمو خیلی بپوشونم و شوهر خواهر نامحرمه. شما تو همچین سیستمی نبودی که برات ملموس باشه و با این که خودم از اسلام و دین متنفرم ولی خانواده من تحت تسلط و حاکمیت اسلام این نگرش رو پیدا کردند. یعنی حس می کنم با این عملکرد مدام دارن می گن ک نزدیک من باید بهم نگاه جنسی داشته باشه. حتی یکبار پسرخاله مذهبیم بهم گفته بود که من آدم کثیفیم و از طرز نشستن تو حالی به حالی شده بودم.
    8
    38
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    پریستوک - تهران، ایران . دوست نازنین با اشاره شما به این فرآورده دینی کاملا موافقم، و انتظاری بیش از این مذهب نباید داشت(چون سنت پیغمبر است)، در بسیاری از کشورها بچه‌های عمو،خاله، عمه‌ ،دایی . برادر و خواهر شمرده میشوند ولی‌ متأسفانه ما با آنها ازدواج می‌کنیم و شعرهای مان راجع به دختر عمو،زن عمو،و غیر میباشند. شاد باشی‌
    4
    32
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    otana - ملبورن، استرالیا

    یعنی مقتول موقعه ی ازدواج ۱۴ سال داشته؟ تف به این مملکت بی قانون که ازدواج زیر سن آزاده !‌ تف به شرافت والدین این دختر!‌ تف به فقر که باعث میشه دختر بچه بشه همسر یه بچه باز اسلامی از افغانستان!‌
    8
    55
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    ghonghol - تهران، ایران
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. [::پریستوک - تهران، ایران::] سلام. شما نگاه به خواهر زن و دختر عمورو یکی کردید و از نشانه های اسلام میدونید!! خوب این اشتباهه نگاه به خواهر زن وازدواج با اون حرامه مگر این که همسر قبلی مثلا فوت شده باشه. ازدواج با دختر عمو و دختر دایی و این ها هم از دید اسلام حلال اند و از دید مسیحیت حرام . در اسلام فقط خواهر وبرادر و وپدر و مادر وخواهر برادرانشون حرام اند دلیلش هم اینه که دختر خاله پسر خاله از یک نسل نیستند. ولی در مسیحیت که پیشینه کشورهای اروپایی هست و الانم طرفدار های زیادی داره(فکرکنم بیشترین تعداد رو تو ادیان توحیدی داره) این موضوع ممنوعه. ولی دلیل نمیشه که اونا به قول معروف نظر ندارند. نمیخوام ارزش گذاری کنم که چی خوبه و چی بد فقط دلیل تفاوت را گفتم. موفق باشید.
    9
    7
    ‌چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران
    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]ممنون از توجه و نظرتون.
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    پریستوک - تهران، ایران
    [::ghonghol - تهران، ایران::]. گرامی، انسانی اینه که آدم به خانواده چه خواهر زن و چه دخترعمو نگاه جنسی نداشته باشه و محکومه. اگر اسلام بالاخره تبصره ای واسه ازدواج خواهر زن و داماد ( طلاق یا مرگ اولی و ازدواج با اون یکی ) این از دید انسانی محکومه . نگاه جنسی به دخترخاله و عمو و عمه هم غیر اخلاقی و محکومه و در اسلام آزاد. تو زبان های انگلیسی به خواهر زن و داماد و غیره می گن سیستر این لاو - برادر این لاو .. ینی دیگه این افراد از دخترخاله پسرخاله نزدیک تر هستند و خواهربرادر اعلام می شن. دیگه نگاه جنسی نیست بگذریم که معدود آدمای بیمار و روانی با نزدیکان و وابستگانشون رابطه جنسی دارن یا تجاوز می کنن ولی دیگه حداقل دینشون تایید و پشتیبانی نمی کنه و تبصره و اما و اگر نمی زاره.
    1
    8
    ‌پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    ghonghol - تهران، ایران. دوست خوب این پدیده‌ها جزئی از جامعه ما هستند ،و وقتی‌ که ما با فامیل نزدیک ازدواج می‌کنیم خواهر زن هم که جای خود دارد، و عرض کردم که سنت پیغمبر است و منکر آن هم نشدم ،که نمونه آن دو خواهر با دو برادر ازدواج‌ میکنند و بعد بچه‌های آنان هم با هم ازدواج‌ میکنند.و بعد هم انتظار داریم که جامعه‌ای سالم،بدون معلول، معیوب،و رشد خوب داشته باشیم.تندرست باشید.
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    ایران زاد - هامبورگ، آلمان
    پریستوک. مسائلی که شما مطرح می کنید یک مطلب خانوادگی است. من فردی را می شناسم که در شب زفاف خواهرش بر حسب داده های فکری مادر به دختر در رابطه با چگونگی انحام وظیفه با شوهر خواهر کوچکتر اما بسن بلوغ 19 سالگی رسیده که شاهد تدریس مادر بخواهر بزرگتربوده و بر حسب کنجکاوی در شب اول زفاف بیک طریق مقتضی شاهد زحمات داماد بخواهر و همچنین شاهد جانقشانی های خواهر به شوهر بوده و از فردای انروز بدلیل چراغ سبز های متعددی که خواهر کوچکتر شاهد ماجرای شب گذشته میداده ارتباط پنهانی خانم و داماد شروع و بنحوی که تا دو سال پس ازدواج خواهر کنجکاو پنچر گیری طرف ادامه داشته و این فضاحت پس از دو سال بر ملا و گرفتاری خانوادگی شروع میشود.ایا شما این نیاز های فردی افراد را بر اساس مذهب میدانید؟؟؟.خواهر کوچک وقتی دید شوهر خواهر عجب دست به پنچر گیری خوبی داره تمام قد در اختیار ان بود.منظورم این است ارتباط عاطفی با مسائل مذهبی دو مطلب جداگانه است
    2
    0
    ‌پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    ghonghol - تهران، ایران
    پریستوک - تهران، ایران. سلام. این که گفتید از دید انسانی محکومه رو قبول ندارم. چون انسانیت توی هر دین و نیز توی هر چهارچوب فکری یه جور بهش نگاه میشه. دلیل این که شما میگید از نظر انسانی محکومه همونطور که قبلا اشاره کردم اینه که تو مسیحیت محکومه.غربی هم که الان هم به لحاظ صنعتی و اقتصادی و هم به لحاظ فرهنگی دنیارو تحت تاثیر خودش قرار داده یه پیشینه مسیحی داره و گرچه دولت ها و جوامعش عموما سکولار هستند ولی ارزش هایی از مسیحیت از جمله موضوع مورد بحث رو باخودشون آوردن تو دوره مدرن. لذا ماچون تحت تاثیر غربیم فکر می کنیم که بعضی مسائل از جمله همین مسئله محارم محصول دوره مدرن هستش در صورتی که این از دل مسیحیتی که تو قرون وسطی تو اروپا حاکم بود در اومده. در واقع قرون وسطایی هستش. موفق باشید.
    5
    0
    ‌پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.