آیا این سند حمایت دایی از دادکان است؟

محمد دادکان در مصاحبه اخیرش نشان داده که علاقه دارد به فوتبال برگردد.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دادکان که سال‌هاست از فوتبال فاصله گرفته و هر بار برای بازگشت خود شرط گذاشته، این بار هم در نمایشگاه مطبوعات مصاحبه ای کرد و از علاقه اش برای بازگشت به فوتبال پرده برداری کرد. او البته برای بازگشت، شرطی گذاشته که غیر ممکن نیست اما بعید به نظر می رسد. دادکان گفته که اگر رئیس جمهور شخصا از او بخواهد، حاضر است به فوتبال برگردد.

حالا و پس از گذشت چند روز از این اظهار نظر دادکان،در یکی از صفحات اینستاگرام که منتسب به علی دایی است، عکسی از دایی در کنار برانکو، دادکان و بکن باوئر منتشر شده. این عکس برای زمانی است که دادکان ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، دایی کاپیتان تیم ملی و برانکو سرمربی تیم ملی بود. از این عکس این طور برداشت شده که دایی از بازگشت دادکان به فوتبال حمایت کرده است.
+13
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    این صفحه منتسب به علی دایی کلا داستان جالبی داره. برخی اوقات که به نفع نباشه خودش میاد میگه من هیچ صفحه ای ندارم و هر زمان هم چرخ سایت به نفعش بچرخه از طریق رسانه ها با همین عنوان منتسب مدال افتخارش را می اندازند گردن علی دایی. همین 1 سال پیش بود که علی دایی گفت این صفحه هیچ ربطی به من ندارد، ببینیم اینبار چی میشه!
    1
    10
    شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.