۳۷ هزار خودرو ۳۰ ساعته فروش رفت

مدیران صنعت خودرو اعلام کردند تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه بیش از ۳۷ هزار خودرو در قالب طرح تحریک تقاضا و اعطای وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو فروش رفت.

مصطفی خان‌کرمی گفت: از ابتدای اجرای طرح خرید خودرو که از ساعات ابتدایی روز دوشنبه در سراسر کشور آغاز شده تا ساعت ۱۵ دیروز در مجموع ۲۳ هزار پیش‌ثبت‌نام از سوی نمایندگی‌های ایران‌خودرو صورت گرفته که تاکنون ۱۵ هزار ثبت‌نام موفق به واریز وجه نهایی شده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو افزود: ثبت‌نام ۲۳ هزار نفر برای خرید خودرو با وام ۲۵ میلیونی، نشان از استقبال گسترده مردم دارد به نحوی که بیش از ۷۰ درصد افراد وجه خود را به حساب ایران‌خودرو واریز کرده‌اند.
وی تصریح کرد: تا ساعات پایانی دوشنبه ۱۱ هزار نفر پیش‌ثبت‌نام کرده بودند که حدود ۷ هزار نفر واریز وجه را نیز صورت داده بودند اما دیروز سه شنبه در ثبت‌نام رشد چشمگیری داشتیم و تا ساعت ۱۵، ۲۳ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته خان‌کرمی، بابت معطلی احتمالی برخی مشتریان در جریان مراجعه به نمایندگی‌های ایران‌خودرو، از مردم عذرخواهی می‌کنیم اما باید گفت استقبال مردم بی‌نظیر بوده است.

همچنین رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت‌نام ۱۴ هزار و ۳۷۷ نفر برای شرکت در طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۸ هزار و ۵۳۸ نفر از سوی سایپا تائید صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: با آغاز فروش خودروهای این گروه، خودروهای تیبا و پراید سایپا بیشترین متقاضی را داشتند و تا ظهر دیروز ۷ هزار و ۵۸۶ دستگاه پراید، ۲ هزار و ۸۱۶ دستگاه تیبا و ۲ هزار و ۴۳۰ دستگاه تندر ۹۰ در نمایندگی‌های این گروه در سراسر کشور به فروش رفته است
+18
رأی دهید
-118

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    sarbaz rahbar - لندن، انگلستان

    و اینجاست که باید فریاد زد درود و هزار درود بر جمهوری مقتدر و با عزت اسلامی ایران که در اوج تحریمها ملت در رفاه و ثروت هستن ، بسوزین پناهنده های خائن که به هوای زندگی هالیودی کوچ کردین ولی الان پول اتوبوس ندارین
    173
    15
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sarbaz rahbar - لندن، انگلستان

    ولی متسفانه بعضی از مردم جنبه این همه رفاه و عشق و حال و ندارن و باز نق نق میکنن باید یه حکومت مثل شاه میبود که از گرسنگی نون جو سق میزدید و حتی گالش نداشتید پا کنید و نمیدونستید پول چه شکلی هست
    162
    14
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    40Mehrdad - مالمو، سوئد

    شما که راست میگین بر آدم دروغگو لعنت. خدا میدونه این وامها بر چه اساسی داده شده و به دست چه کسانی و به چه مقاصدی دریافت میشه وگرنه مردم عادی همون بهتر که این وام ها گیرشان نیاد اقلا جونشان با این ماشینهای غیر استاندارد به خطر نمی افته .
    9
    70
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    همسایه روبرو - مالمو، سوئد

    با اعلام این آمار فقط میخوان به مردم هشدار بدن که هیچ غلطی نمیتونین بکنین واقعا خوب شناختن مردم مارو این آخوندا تا صد سال دیگه هم همینجا نشستن به ریش ملت میخندن نفرین بر این حکومت که فقط مردم رو مقابل هم میذاره و بس
    4
    93
    ‌چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Ariobarzan PARS - بیرمنگام، انگلستان

    دروغ محضه لاشخورایه بی همه چیز تمام نمیایندگیها خلوت بوده گول اینارو نخورید مردم تا ماشیناشون زنگ بزنه پودر بشه به تاریخ بپیوندند!
    6
    96
    ‌پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۶
    Mahvelat - فرانکفورت، آلمان

    [::sarbaz rahbar - لندن، انگلستان::]. تو واقعاً به این چرا و پرت هایی که میگی اعتقاد داری یا میگی که ما بخندیم؟؟؟؟. ما از پیکان ایراد میگرفتیم، ترقی کردیم به پراید رسیدیم. در ضمن پول اتوبوس نداریم چون شرف داریم،تو این دنیا یا جاى پول انچنانی است و یا جاى شرف. خوشا به حالت که از اون پول هاى انچنانی دارى.
    1
    22
    ‌پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Compatriot - تورنتو، کانادا
    این ماشین‌ها آدمو یاد نیسان سنترا ۱۹۹۰ میندازه. مدل ۲۵ سال پیش. اما سوی دیگه قضیه اینه که بر آدم دروغگو لعنت. اصلا همچنین چیزی نیست. کی‌ ۴۰ میلیون میده بابت قوطی کبریت. اینها دارن به مردم رودست میزنن.
    3
    9
    ‌پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    haj hasan - مشهد، ایران

    سرباز علی چلا ق لندن/ اتگلستان همه رو با خودت مقایسه نکن بیشتر ایرانیها در خارج هم از نظر علمی و هم مادی پیشرفت زیادی کردن و چون شما یک کارتن خوابی بیش نیستی و به قول خودت پول اتوبوس رو هم نداری همه رو با دید کوچک خودت می بینید
    3
    23
    ‌پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    رامبو 007 - اردبیل، ایران
    اصلا هم جای تعجب نیست ! چرا؟ مردم خماری که سالیانه 500 میلیون دلار در جیب سعودیها دشمن درجه یک خود میریزند. مردم خماری که با این همه کشته در راهای عراق هنوز میرن کربلا غافل از اینکه هزاران کودک بی سرپرست خیابانی گرسنه اند و به مدرسه نمیروند .... دیگه چه انتظاری دارید ... این نسل خودش رو باید با همین ماشین ها فقط منقرض کنه.
    1
    16
    ‌پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    دروغه
    4
    15
    ‌پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.