واکنش کارگردان «فیتیله» به تعطیلی برنامه

محمد مسلمی کارگردان برنامه تلویزیونی «فیتیله» در یادداشتی نسبت به تعطیلی این برنامه واکنش نشان داد.

محمد مسلمی کارگردان برنامه فیتیله متنی که از سوی آنها در فضای مجازی منتشر شده را تائید کرد.
وی در این متن نوشته است: سلام بر تمام ملت ایران. امروز؛ روز تلخی بر ما گذشت. گفتیم مانند همیشه با شما حرف بزنیم با شما که بیست و چهار سال هم صحبت و همدل بودیم. دلهای ما آنقدر بهم نزدیک بود که شما بیست و چهار سال ما را در جمع خود پذیرفتید.
 
همیشه از دوستی و اتحاد گفتیم. محبت بی چشم داشت شعارمان بود و لبخند را بر روی لبان کودکانتان نشاندیم. همیشه از ترک و لر و گیلکی در نمایش هایمان نماینده داشتیم از آن رو که ایران را با همه قومیت هایش زیبا می دانیم.
 
مگر می شود و می توانیم به توهین و تحقیر فکر کنیم؟ مگر می توانیم به آزار هم میهنان مان بیاندیشیم.به عنوان کارگردان فیتیله افتخار کرده و می کنم که فرزند ایران و آذربایجانم.مگر می شود که عموهایی که بیست و چهار سال با شما زندگی کرده اند در مقام توهین به ملت غیور آذربایجان نمایشی را اجرا کنند.ما خدمت گزار شماییم امید ما شمایید. نمی گوییم در این چند سال اشتباه نکرده ایم اما می دانید و می دانیم که گل بی عیب فقط خداست.
 
این متن در حالی منتشر شده که اعضاء گروه فیتیله از انجام مصاحبه با رسانه ها نیز منع شده اند.
+90
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    ahura95 - توکیو، ژاپن

    ضمن محکوم کردن تمسخر کلیه اقوام از طرف هرکسی که باشه ، فقط انگشت به دهن میمونم که چطور این ملت شریف و فهیم و بزرگوار و نکته سنج ِ ما ، چی رو اهانت میدونه ؟ یه شوخی بی منظور تو یه برنامه ای که بیست و چهارسال خنده به لبهای بچه هاشون آورده ؟ یا اسید پاشی رو دختراشون ، اختلاسهای هزار میلیاردی ، وضعیت حقوق بشرو اقتصاد و . ... آمار بیکاری و اعتیاد جوونا و فقر و فحشا بین دخترا و تجاوز معلم های مدرس و آموزشگاهها به دختر بچه ها و پسر بچه ها تو محیطها ی آموزشی و .... ؟ ....بازم بگم ؟
    14
    106
    یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    ensanam arezoost - خارگ، ایران

    ahura95 - توکیو، ژاپن. دمت گرم داش، گل گفتی. کدوم ملت؟ ملتی که برای آب و برق مجانی یا ناموس انقلاب کرد اوج ترقی و پیشرفتش میشود همینی که هست با یک حکومت متحجر و دروغگو
    4
    29
    دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    fereshteh-wi - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    ملت ما به بادی میچرخند ،کدوم ملت؟ اصلا دنبال چی‌ هستن.
    0
    9
    دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kshamillan - مونترال ، کانادا
    ahura95 - توکیو، ژاپن. ..... فقط خواستم به شما بگم آفرین که خیلی خوب تفسیر کردی ....کاش مردم یک کم نسبت به واقعیت های تلخ جامعه هم این جور خود جوش واکنش نشان بدهند . نه فقط به برنامه های طنز ..
    0
    6
    دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.