دو پلیس آمریکایی به قتل پسربچه شش ساله متهم شدند

جرمی ماردیسدو پلیس آمریکایی در ایالت لوئیزیانا پس از تیراندازی به یک پسربچه شش ساله به قتل متهم شدند.
جرمی ماردیس و پدرش در خودرو بودند که سه‌شنبه شب در مارکزویل در این ایالت به آنها تیراندازی شد.
دو پلیس پنج بار به سوی این پسر شش ساله شلیک کردند.
 
این پسربچه شش ساله در محل کشته شد و پدرش به شدت مجروح شده است.
 این دو مارشال آمریکایی در پی تیراندازی و قتل پسر شش ساله بازداشت شدندنوریس گرین‌هاوس و درک استفورد، دو مارشال‌ آمریکا (از نهادهای انتظامی آمریکا که زیر نظر وزارت دادگستری است) بازداشت شده‌اند.
 
این دو مارشال ایالت لوئیزیانا در تعقیب خودروی پدر این پسر بودند اما مشخص نیست دلیل این تعقیب چه بوده و چرا به سوی افراد داخل خودرو شلیک کرده‌اند.
 
سرهنگ مایکل ادمونسون از پلیس ایالت لوئیزیانا در یک نشست خبری گفته است که جرمی سزاوار چنین مرگی نبود. او به دنبال مشاهده تصاویر ویدیویی این رویداد، آن را آزاردهنده‌ترین چیزی خوانده که تا کنون دیده است.
+27
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
    فرق آمریکا(کشور سکولار ) با کشور امام زمان فراری(ایران سابق )..دو پلیس به جرم تیر اندازی و کشتن کودک دستگیر و روانه زندان شدن./ در کشور امام زمان. قالی باف به جرم انداختن دانشجو از طبقه چهارم خوابگاه. ارتقاع پیدا کرده و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده . و 20% ارای را کسب نموده...کاری به امام زمانش ندارم. در عجب اون 20%که به او رای دادن موندم.
    17
    28
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    alvares - زوریخ، سوییس

    حالا اگر داستان برعکس بود، یعنی‌ پسر بچه سیاه پوست بود و آن ۲ پلیس سفید، یک مارکی میچسبوندند به پدر و پسر که گویا پدر پسر اسلحه حمل میکردند و آن ۲ پلیس بعد از ۱ ماه بازداشت تبرئه میشدند، سیاست کثیف آمریکا همیشه اینطور بوده و خواهد بود.
    14
    39
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    این پلیس آمریکا هم موجود ترسناکیه
    3
    15
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    بارها گفتم مقسر پلیس نیست,مقسر مربیانی هستند که در دوره های مدارس پلیسی,این افراد را آموزش میدهند.درس اول این مربیان,بی تردید اعمال خشونت است.درضمن ممکن هست این پلیسها تحت تاثیر فیلمهای آمریکائی نیز قرار گرفتند
    1
    8
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    بیشتر شبیه خلافکارها هستن تا پلیس !! ادم ازشون میترسه
    1
    14
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا::],, یه کم خودت و احساساتت رو کنترل کن جانم! این بچه شش ساله بیگناه تو ماشین نشسته بوده ولى قالیباف حـ... مثلا بقول خودشون یه شورشى رو کشته ! پلیس امریکا به شورشى ها خرما و حلوا نمیده ، از پشت بام هم پایین نمیندازه ولى برخورد خشن داره و هیچ اتفاقى هم براى پلیس نمیوفته! منو نو از رژیم متنفریم ولى دلیل نمیشه نظر احساسى داشته باشیم ! رفیق ، همین الان خیلى از مامورین نیرو انتظامى داریم که سر یه همچین اشتباهى تو همین رژیم خراب شده در زندان دارن اب خنک میخورن! همچین اتفاقى براى بچه هاى خزانه افتاده تازه طرف خلافکار هم تشریف داشته و پلیس خارج از عرف و وظایفش عمل کرده و این طرف رو کشته و بنده مستقیم با اینا در ارتباطم که میدونم مامور در زندان تشریف داره !همین چند وقت پیش بود در همین سایت پلیس بدلیل شلیک وقتل شخصى بازداشت شده ! آره جانم کمى خودت و إحساست رو کنترل کن عزیز دل برادر !! پلیس ایران برخورد انسانى با شهروندانش نداره ولى پلیس امریکا هم همچین تعریفى نداره هر دو عین یه تا،،،له ایى میموند که از وسطى یه چرخ بوئینگ ٧٤٧ رد شده باشه !! سلامت باشین !!
    3
    9
    شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.