تا سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۳ میلیون پناهجو به اروپا وارد می‌شوند.

+5
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    Jalal50 - ایران، ایران

    حالا خوش بحال یک عده ایرانی مفلوک عقب افتاده بیکار وطنفروش دروغگو (مخصوصا) شیرازی که بعنوان پناهنده برن کیس مسیحیت بدن و ایران را خوار و ذلیل به دنیا نشان دهند که ویزا و در نتیجه پاسپورت بگیرن . وقتی هم که خرشون از پل گذشت دوباره برای برگشت به ایران و بازدید خانواده مسلمون میشن و سر از سفارت ایران در میارن و تقاضای گذرنامه ایرانی. ای ننگ عالم برشما وطنفروشان بی کلاس و بیسواد.
    55
    31
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    [::Jalal50 - ایران، ایران::]. میدونی‌ چرا مردم ایران تقاضای پناهندگی می‌کنن؟؟؟ چون یک مشت آخوند بی‌ همه چیز دزد ،دروغگو بر ایران حکمرانی می‌کنن و یک مشت بی‌سواد توهمی مواجب بگیر مفت خور از این آخوندهای مفلوک حمایت می‌کنن چون اگر چاپلوسی نکنن مواجبشون قطع میشه ،و مزدورانی هم هستن که با اومدن به این سایتها و گرفتن ساعتی‌ 7000 تومن برای این رژیم اختلاس خودشون رو با کامنتهای چرت و پرتشون ،،،،،، می‌کنن ،ایران کشوری هست ثروتمند ولی‌ از وقتی‌ که این آخوندهای دزد و زیر دستهای دزدترش مسول شدن ایران یک کشور فقیر و درمونده شده،تو ایران ،نه زندگی‌ درست حسابی‌ ،نه شادی ، نه امنیتی ،نه آزادی ،نه کار درست حسابی‌ که بتونی‌ خرج زن و بچتو بدی ،با این حساب انتظار داری که مردم ایران از این لجنزاری که آخوندها براشون درست کردن فرار نکنن؟انروز هم نزدیک هست که آین آخوندها و مزدرنش جوابگوی این همه ظلم و ستمی که در حق مردم رو کردن بدن .میفهمی که چی‌ میگم؟؟؟ حالا باز هم از این رژیم پر از دروغ و کثافت طرفداری کنین .در ضمن وطن فروش به اون کسی‌ گفته میشه که پول نفت ایران رو می‌ریزه تو جیب یک مشت تروریست و
    14
    45
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::Jalal50 - ایران، ایران::]. جاسوس ننگین ایران ما را مرکز فساد از دزدی گرفته تا بچه بازی از فحشا گرفته تا اعتیاد کرده اید.طلبکار هم هستی‌؟؟؟پول مزدوری آخوند --صد پدر یک مادر-- امروز را گرفتی‌ برو به درگاه خدای قاتلت به عربی‌ زبان مادریت از عربستان دعا کن.
    4
    22
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    هر اقلیت دینی که در کشورهای اسلامی تحت فشار است حق اوست...ولی‌ هر پناهنده یی که تا می‌‌آید اسلام و مسجد گوشت کوفتی حلال میخواهد و استثمار زن و دخترش....پرتش کنید به همان لجنزاری که آمده به اندازه ی کافی‌ گند زده اند.
    4
    24
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    [::Jalal50 - ایران، ایران::] از کامنت هات مشخصه ایرانی های مخصوصا شیرازیها بد بلایی سرت اوردن درد وسوزشش بدجوری اذیتت میکنه ، بجای نشستن و نوشتن در ایرانیان یوکی برو دکتر پمادی چیزی برا درمونت بده .
    6
    16
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Steraeh - کلن، آلمان
    [::Jalal50 - ایران، ایران::]. ایرانیانی که با دادن کیس مسیحی تقاضای پناهندگی میکنند مقصر نیستند , مقصر دولتهای ساده لوح و باصطلاح خوش قلب اروپایی هستند که این اراجیف را باور میکنند
    8
    25
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - ایران، ایران
    [::Steraeh - کلن، آلمان::]...من برای این پناهندگان .... یک ارزش و احترامی قایل نیستم.
    14
    7
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::Steraeh - کلن، آلمان::]. این جلال یک رژیمی و اسلامی هست او را تأیید می‌کنید همفکر او هستید؟؟؟
    5
    14
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Hameye Iran - ایران، ایران
    [::Jalal50 - ایران، ایران::]. من هر وقت کامنت‌های پر از کینه و نفرت تو را می‌خوانم ،بیشتر به این مثل که میگن کسی‌ که پدر و مادر تربیتش نکنه ،فلک هم نمیتونه ادب و شعور به اون یاد بده ،می‌رسم.خالی‌ از هر گونه غرض حتما خودت را به یک روانپزشک نشان بده ،شاید!شاید !باز هم میگم شاید! تو نون آور خانواده‌ای باشی‌ ،لاقل اونها گرسنه نمونند، هر از گاهی هم از پماد سوختگی استفاده کن سوزش بعضی‌ از دردها را کمتر میکنه پسر جان.
    4
    14
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    گل میرزا - مالمو، سوئد
    من اگه امکانش رو داشتم پناهنده مریخ میشدم ،از دست این اسلام خودخواه!
    4
    15
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::Jalal50 - ایران، ایران::]. تویی‌ که مثل رفیقت رمانو مبلغ این دین ننگین هستی..که از بچه بازی تا قتل و دزدی از کشورهای تسخیر شده در آن آزاد است مثل ایران من---- نه تو----- در ۱۴۰۰ سال پیش میخواهم صد سال سیاه احترامی از تو نداشته باشم--- احترام تو یعنی‌ تأیید جنایت این دین!!!
    4
    14
    جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.