سید جلال حسینی: حق پرسپولیس بود که دربی ۸۱ را ببرد

سیدجلال حسینی مدافع ملی‌پوش تیم نفت تهران در بازی مقابل استقلال خوزستان حضور نداشت.
چرا مقابل استقلال خوزستان غایب بودی؟من نه محروم بودم و نه مشکل حاشیه‌ای خاصی داشتم دلیل غیبتم هم یک مصدومیت کوچک بود و با صلاحدید سرمربی بازی نکردم البته غیبت یک بازیکن خیلی هم مهم نیست ولی جدا از من، سانتوس، عزتی، بیرانوند، مبعلی و سیامک کوروشی هم در این دیدار غایب بودند.
به نظر می‌رسد برخلاف سال قبل، نفت امسال مدعی قهرمانی نیست...بله همین‌طور است. متأسفانه ما نمی‌توانیم جزو مدعیان باشیم اما مطمئن باشید نفت کم نخواهد آورد و قطعاً برای سهمیه آسیا با همه توان می‌جنگد.
چهارشنبه در مشهد و جام حذفی با پدیده بازی دارید. چند روز قبل در لیگ، پدیده را در همین ورزشگاه بردید!ما از مشهد خاطره خوبی داریم و باز هم در مشهد مقابل پدیده بازی خوبی انجام خواهیم داد.
همین؟ فقط بازی خوب؟ یعنی دنبال قهرمانی نیستید؟چرا هستیم! حتماً برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد. بعد از دیدار جام حذفی هم در تعطیلات لیگ فرصت داریم ضعف‌های تیم را برطرف کنیم.
دربی 81 را دیدی؟ دوست نداشتی در پرسپولیس ‌بودی؟من تمرین داشتم و فقط دقایقی از نیمه دوم دربی را دیدم. بازی خوبی برگزار شد و همین که همه راضی هستند و از تماشای دربی لذت بردند، حس خوبی به من دست داد. در مورد خودم نیز باید بگویم احساسات، جایی در فوتبال حرفه‌ای ندارد. من الان بازیکن نفت هستم و اصلاً دلم برای پرسپولیس و دربی تنگ نمی‌شود!
به نظرت در دربی کدام تیم باید پیروز می‌شد؟من فکر می‌کنم بیشتر بازی دست پرسپولیس بود و آنها بیشتر موقعیت داشتند.
و بهترین بازیکن دربی و پرسپولیس؟بدون تردید بهترین بازیکن دربی سیدمهدی رحمتی بود و بهترین بازیکن پرسپولیس محمد انصاری جوان.
+14
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    metti - تهران، ایران
    اااااااا چقدر کیسه کش داره سایتتون واقعا دم در اوردنا این کیسه کشا...
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.