واکنش تند باشگاه استقلال به سخنان کی‌روش درباره رحمتی

مهدی رحمتی در بازی مقابل پرسپولیس چند بار مانع گلزنی حریف شدباشگاه استقلال در پاسخ به سخنان کارلوس کی‌روش٬ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره مهدی رحتمی٬ دروازه‌بان تیم استقلال تهران٬ بیانیه شدید اللحنی منتشر کرده و از او خواسته که عذرخواهی کند.
 
در این بیانیه آمده که "با تمام احترامی که برای جایگاه سرمربی تیم ملی ایران قایلیم اما کی روش پایش را از گلیم خود فراتر گذاشته و لقمه ای بزرگ تر از دهان خود را برداشته است".
در پی عملکرد خوب مهدی رحمتی در بازی هفته پیش مقابل پرسپولیس٬ بسیاری خواهان دعوت مجدد او به تیم ملی شدند که با پاسخ منفی کی‌روش روبه‌رو شد.
در متنی که از سوی کی‌روش منتشر شده آمده بود که او برای انتخاب کسی به دو معیار پایبند است؛ شخصیت و استعداد.
 
او افزود "افرادی که از بعد شخصیتی مردود شوند هیچ شانسی با من ندارند، حتی اگر درون زمین استعدادشان را نشان دهند."
این جمله او با واکنش تند بسیاری از هواداران استقلال و چهره‌های فوتبال ایران رو به‌رو شد.
استقلال در واکنش به این جمله گفته است: "کی‌روش متاسفانه این بار پس از درخشش مهدی رحمتی دیگر بهانه فنی را برای عدم دعوت از او بلاموضوع دیده و در تنگی قافیه گرفتار شده و شعری بی قافیه سروده است و متاسفانه به تخریب شخصیت رحمتی روی آورده است."
 
استقلال در بخشی از این بیانیه سرمربی تیم ملی ایران را تهدید کرده که در صورتی که بار دیگر از این گونه ادبیات استفاده کند٬ این باشگاه ملی‌پوشان خود را در اختیار او نخواهد گذاشت.
 
مهدی رحمتی حدود سه سال پیش که دروازه بان اصلی تیم ملی بود٬ در اعتراض به عملکرد کی‌روش پیش از یک بازی بین‌المللی اردوی تیم ملی را ترک کرد و حضور در مسابقات جام جهانی را از دست داد.
 
از آن زمان کی‌روش دیگر حاضر نشد٬ رحمتی را به تیم ملی دعوت کند.
کی‌روش برای بازگشت رحمتی گفته بود اگر او می خواهد به تیم ملی برگردد٬ باید درخواست رسمی و کتبی داشته باشد و دوم اینکه از فدراسیون فوتبال، هم‌تیمی‌هایش، کادر فنی و هواداران تیم ملی عذرخواهی کند.
 
در حال حاضر علیرضا حقیقی٬ سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند دروازه‌بانان تیم ملی ایران هستند.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.