یک دقیقه مانده بود بشوم پرویـز چوبله ، پوبله

 پرویز مظلومی قبل از آن که به کنفرانس خبری بعد از بازی با پرسپولیس برود، به خبرنگار خبرورزشی گفت: «حیف شد، اگر میلاد فخرالدینی چند ثانیه توپ را نگه می‌داشت، حتماً بازی با همان نتیجه تمام می‌شد. فقط کافی بود میلاد مکث می‌کرد و توپ را از دست نمی‌داد، قطعاً داور سوت را همان وسط زمین می‌زد.»
 
مظلومی با انتقاد از محسن ترکی افزود: «مگر رحمتی بیشتر از یک دقیقه وقت را تلف کرد؟! نمی‌دانم چرا ترکی بعد از پایان 4 دقیقه وقت تلف شده به بازی ادامه داد. ترکی با این کار بازی را برای پرسپولیس درآورد!»

سرمربی استقلال از رحمتی هم تقدیر کرد: «رحمتی با وجود این‌که تب و لرز شدیدی داشت، بازی کرد و من واقعاً از او ممنونم که بی‌شک بهترین بازیکن زمین بود.» وقتی به پرویز گفتیم اگر این بازی را می‌بردی، رکوردت رؤیایی می‌شد، مظلومی سری تکان داد و گفت: «حیف شد، یک دقیقه مانده بود بشوم پرویز چوبله، پوبله اما همین که تیم من طوری بازی کرد که پرسپولیسی‌ها از مساوی به اندازه برد، خوشحال شدند، راضی هستم.»
مظلومی در کنفرانس خبری بعد از دربی:رحمتی یک دقیقه تلف کرد ترکی 2 دقیقه گرفت
پرویز مظلومی در نشست خبری پس از دربی گفت: «15 دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم اما یکی، دو موقعیت به حریف دادیم. در نیمه دوم خیلی خوب و زود به گل رسیدیم. بازیکنان ما برای بردن احساسی بازی کردند و بی‌جهت عقب نشستند و به حریف فرصت دادند. طبیعی بود پرسپولیس به توپ‌های بلند رو بیاورد.
 
ما وسط زمین خود را در نیمه دوم تقویت کردیم، آنها با توپ‌های بلند هافبک‌های ما را از بازی خارج کردند. مدافعان ما زیاد عقب کشیدند و به حریف فرصت دادند. اگر دقت می‌کردیم، با توجه به باز بودن دفاع پرسپولیس می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اما در برخی اوقات بازیکنان ما بی‌تجربگی کردند. پرسپولیس در وقت‌های تلف شده یعنی در دقیقه ششم وقت‌های اضافه گل زد درحالی که وقت اضافه 4 دقیقه بود. محسن ترکی قضاوت خوبی کرد. مهدی رحمتی یک دقیقه روی زمین افتاد اما داور 2 دقیقه وقت اضافه گرفت.»
+16
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    خخخخخخ فعلا که اس‌ دق دلال شده سوبله سوخته ::حمد رویانیان: من شنیده‌ام که مظلومی حتی وقتی از ورزشگاه هم خارج شده و به خانه‌اش هم رفته است، داشته هنوز هم به بازیکنان دستور تاکتیک دفاعی می داده است. حتی می گفتند او در خیابان که بوده، دیشب هنوز به دفاع می پرداخته.
    6
    13
    شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    میشه بمن بگید سال 72 دربی چرا برگزار نشد؟ :) الکی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مثلاً من نمیدونم استقلال دسته 3 بود :o شنیدم رحمتی رو بردن زیر سرم ;میگفت اینجوری که منو به توپ بستن مجلسو به توپ نبسته بودن ;میگن توپ می بینه جیغ میزنه :o تیم کیسه باید منحل بشه که از باسن بنگستون با دفاع اتوبوسی ده تفره گل میخوره . سوبله های اخیر و چوبله های سال هفتاد و پنج تا هفتاد و هشت . در حسرت برد گریه میکنند مثل حنیف :)
    7
    16
    شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Masterweb - تهران، ایران
    [::عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران::]. بچه جون داری راجع به تیمی حرف میزنی که تیم اوله تو جدول ، بازی دیروز ما یه بازی معمولی با یه تیم 9 ام جدولی بود که تا 2 هفته پیش 15 ام بود تا دقیقه 94 هم باخته بود . الانم حیف وقتم که برا تو حروم کردم
    12
    2
    شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
    کم مونده بود داورم بزاره تو دفاع استقلال 😂
    0
    6
    یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::Masterweb - تهران، ایران::]. هییییییییییییییس شیشتأی‌های دسته سه رفته فریاد نمیزنن :o بلکه باید آب را اونجا که بد جور داره میسوزه بریزن ;) :o
    0
    0
    دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.