بنگر: با دسته گل به سمت سکوهای آبی می‌روم!

 سه‌شنبه گذشته و در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس محسن بنگر حرف‌هایی زد که ظاهراً بوی کری‌خوانی ‌می‌داد!
او اعلام کرد: «استقلالی‌ها بدانند دربی سخت‌ترین روز زندگی‌شان است و روز دربی، رحمتی و حنیف را نمی‌شناسم...»
البته کاپیتان دو هفته اخیر پرسپولیس از همه استقلالی‌ها هم بابت همدردی با پرسپولیسی‌ها و حضور در مراسم مختلف درگذشت مرحوم هادی نوروزی تشکر کرد. بلافاصله پس از این کنفرانس، با محسن بنگر تماس گرفتیم که او را پیدا نکردیم اما بالاخره عصر سه‌شنبه گذشته به هر زحمت با این مدافع باتجربه ارتباط برقرار کردیم که ماحصل آن با یک روز تأخیر از نظرتان می‌گذرد؛
قرار بود برای استقلالی‌ها کری نخوانی!چی شده؟ مگر من کری خوانده‌ام؟!
مگر نگفتی که استقلالی‌ها بدانند دربی سخت‌ترین روز زندگی‌شان است، روز دربی رحمتی و حنیف را نمی‌شناسم هرچند از همه استقلالی‌ها ممنون هستم؟این کری‌خوانی است؟!
به نظر خودت نیست؟!(با لحنی آرام) نه بابا! می‌خواستم به جوان‌ترهای پرسپولیس روحیه بدهیم. از آن گذشته ما حق نداریم توی زمین رفیق‌بازی کنیم. همین جا اعلام می‌کنم برای این یک بازی هیچ کری‌ای برای استقلالی‌ها ندارم. اتفاقاً برای استقلالی‌ها از طرف مرحوم هادی نوروزی کاپیتان واقعی و ابدی پرسپولیس یک سورپرایز دارم!
سورپرایز؟!نه، بهتر است بنویسید هدیه! می‌خواهم با دسته‌ گل به سمت سکوهای آبی بروم و از طرف مرحوم هادی نوروزی و خانواده‌اش و همین‌طور خودم از استقلالی‌ها بابت حضور در مراسم آن خدابیامرز و همدردی با پرسپولیسی‌ها تشکر کنم.
فوتبالدوستان نگران هستند که فضای این دربی بیش از حد آرام و دوستانه شود و دو تیم برای پیروز شدن، آن جنگندگی لازم را نداشته باشند.اصلاً و ابداً! من گفتم به احترام معرفت استقلالی‌ها قبل از سوت شروع بازی، یک دسته گل از طرف مرحوم هادی نوروزی تقدیم آنها می‌کنم. ما به احترام هواداران پرسپولیس که بلیت خریدند و به استادیوم آمدند و یا آنهایی که از تلویزیون دربی را تماشا می‌کنند، حق نداریم وسط زمین شل بگیریم و رفیق‌بازی کنیم. استقلالی‌ها هم همین‌طور!
استقلالی‌ها همین‌طور چی؟!آنها هم باید برای برد حداکثر تلاش خود را انجام بدهند. دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و هواداران دو تیم چشم‌انتظار برد تیم محبوب خود هستند. ما بازیکنان حق نداریم شل بگیریم. هر رفاقت و دوستی‌ای هم وجود دارد، به قبل و بعد از بازی برمی‌گردد. بعد از سوت داور و در آن 90 دقیقه هیچ دوستی و رفاقتی با هم نداریم!
5 دربی بازی کردی که اصلاً هم نباختی. فکر می‌کنی این رکورد پس از دربی هشتادویکم هم دست نخورده باقی بماند؟به رکوردهای دربی نمی‌توان دل بست. اگر من محسن بنگر 5 دربی نباختم، لطف خداوند متعال بوده و زحمات مربیان و بازیکنانی که با آنها کار کردم اما در این دربی به چنین مسائلی فکر نمی‌کنم. جلوی امثال احمدرضا عابدزاده و سایر رکوردداران دربی، من که کسی نیستم. از شما هم خواهش می‌کنم خیلی به این مسائل نپردازید.
بسیار خب، فکر می‌کنی دربی با چه نتیجه‌ای تمام شود؟اگر می‌توانستم پیشگو باشم که نمی‌آمدم فوتبال بازی کنم. (می‌خندد و ادامه می‌دهد) شوخی کردم! دربی جمعه بازی قشنگی می‌شود و برنده هم دارد که امیدوارم اسم تیم پیروز پرسپولیس باشد.
+16
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.