زیبای تروریست با لبخند مونالیزا

« والنتینا اسلوبوژانوک » معروف به « زیبای تروریست با لبخند مونالیزا» ، دختری 20 ساله است که پلیس احتمال می دهد از اعضای داعش باشد و با انتشار عکسش هشدار داده است که احتمالا با پاسپورتی جعلی در ترکیه است.
 
به گزارش جام جم آنلاین ، پلیس ترکیه مدعی است این دختر که اکنون نامش را به ییدلدیز بزرکورت تغییر داده ، جزو همان گروهی است که با بمب گذاری اخیرشان در آنکارا باعث مرگ 102 نفر شدند.
 
بر اساس گزارش های ماموران امنیتی این کشور والنتینا که اصالتا قزاقستانی است، از سوریه به ترکیه آمده و تنها نیست و سه داعشی دیگر نیز او را همراهی می کنند و به نظر می آید قصد یک خرابکاری بزرگ مثل دزدیدن هواپیما یا موشک یا ترور فردی خاص را داشته باشند.
 
لبخند و ژست والنتینا درعکسی که پلیس در اختیار رسانه های جمعی قرار داده است ، شباهت زیادی به مونالیزا دارد و علت معروف شدن او به عنوان « زیبای تروریست با لبخند مونالیزا » همین است . روزنامه دیلی میل به نقل از مرکز کینگز کالج لندن ( یکی از معروف ترین مراکز پژوهش و آمارگیری در دنیا ) مدعی شده است که تا اردیبهشت امسال دستکم 550 زن غربی به گروهک تروریستی داعش پیوسته اند.
داعش با آغوش باز از زنان غربی مشتاق پیوستن به آن استقبال می کند چون رهبرانش اعتقاد دارند وجود این زن ها ، یک جاذبه تبلیغاتی برای این گروهک تروریستی است، اما زن ها چرا به این گروهک می پیوندند؟
 
چندی پیش روزنامه گاردین در گزارشی مفصل به بررسی علل پیوستن زنان غربی به داعش پرداخت. بر اساس این گزارش برخی زنان غربی بخصوص عرب تبارها در اروپا و آمریکا احساس بی هویتی می کنند و با وجود مهاجرت در این کشورها هنوز نتوانسته اند خودشان را با جامعه ای که در ان هستند وفق بدهند و در این شرایط داعش به آنها هویتی مستقل می دهد.
 
گروهی از این زنان هم تحت تاثیر فکرشویی های حرفه ای داعش قرار گرفته اند و اعتقاد دارند آنچه انجام می دهند بر اساس ایمان شان است. شماری از این زنان نیز برای ماجراجویی و کنجکاوی به داعش می پیوندند.
+30
رأی دهید
-63

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    کثافت‌ترین تروریستهای اسلام ننگین از چچن و قزاقستان و پاکستان عربستان و چند کشور کوفتی آفریقایی هستند که اسلام راستین قتل دگر اندیش را طبق دین انجام میدهند..امیدوارم هیتلری برای این کثافت‌ها به علاوه ی ملایان قاتل و دزد پیدا شود و تمام این تروریست‌ها را نابود کند.
    15
    100
    ‌پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    عقرب و پوست مار و سوسمار هم زیبا..این روسپی هم همان طور گور پدرش
    8
    86
    ‌پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    والا ما نمیدونیم باور کنیم اسامه مجاهد ضد کمونیست بود یا تروریست ضد آمریکایی یا فیلم رامبو 3 به مجاهدین یا طالبان امروزی تقدیم شد یا اعتلاف آمریکا و غرب با کشورهای عربی سر عملیات هوایی ضد داعش واقعیت بود یا چخان یا اینه اردوغان و آل سعود از تندروهای سنی می ترسن و دشمن درجه یک داعشن یا نه اینکه خوب عامل خوبیه که نفوذ و قدرت شیعه رو نابود کنه یا چرا طالبان و داعش کاری به کار یهودیهای اسرائیل ندارن یا اینکه مردم ایران دارو سرطانشونم عامل ساخت اتمه یا اینکه نفت داش چطور فروخته میشه یا اینکه بوکو حرام و داعش و الشباب و . همه عربستانین و آمریکا داره از دموکراسی محافظت میکنه یا صدام قذافی رو میشه در یک هفته شرشونو کند یا نه اینکه از بین بردن داعش پیچیدس یا روسیه دشمن تروریسته و حامی مردم سوریه یا نه دشمن خواهر اوکراینه خلاصه گربه رقصونی این سیاست! بیچاره مردم یک داغ مسلمونی به پیشونیشون خورده هم از داخل می خورن هم از بیرون اگر بگه مسلمونه یکجور پدرشو در میارن اگه بگه نیستم میگن خونت حلاله و زنت برده جنگی. آقا یکی به ما خط بده امامم که مرده نیست ی خط ساده بما بده مثلا بگه اقتصاد مال خره!
    3
    41
    ‌پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران

    با همین لبخندش بندازنش تو قفس شیر ها ببینم باز میخنده ؟؟/ خخخ
    4
    43
    ‌پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    من معتقدم این زنها برای بغل خوابی و هرزگی باین گروه جانوری میپوندند
    3
    72
    ‌پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    kasra persia - لندن، انگلستان
    فقط همینو بگم که هممون سر کاریم
    0
    10
    ‌پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.