شانزدهمین هفته تحصن آسیب‌دیدگان از حکومت در مقابل لاستیک دنا

تقاطع: ده‌ها نفر از فعالان مدنی و حقوق بشر، خانواده‌های زندانیان و جان‌باختگان سیاسی، و آسیب‌دیدگان از حکومت، صبح روز دوشنبه (۴ آبان-۲۶ اکتبر) تحصن هفتگی خود در مقابل دفتر مرکزی کارخانه‌ی “لاستیک دنا” در میدان ونک تهران را برگزار کردند.
 
آن‌گونه که یک شاهد عینی به “تقاطع” گفته، معترضان پس از رسیدن به محل تحصن، با حضور پرتعداد ماموران انتظامی و امنیتی و لباس‌شخصی‌های دوربین به دست مواجه شدند. این ماموران به تجمع‌کنندگان هشدار دادند که در صورت ایستادن در مقابل ساختمان “لاستیک دنا”، بازداشت خواهند شد.
 
به دنبال آن، معترضان برای جلوگیری از هرگونه برخورد، به سوی دیگر خیابان “گاندی” رفتند و صف طولانی اعتراض مسالمت‌آمیز خود را در آنجا تشکیل دادند.
 
گوهر عشقی (مادر ستار بهشتی)، پدر و مادر سعید زینالی، مادر امید علی‌شناس، مادر امین انواری، شماری از شاگردان و هواداران محمدعلی طاهری، محمد ملکی، رضا ملک و محمد نوری‌زاد از جمله شرکت‌کنندگان در این تجمع بودند.
بانیان و برگزارکنندگان این تحصن که به زودی وارد پنجمین ماه خواهد شد، دلیل انتخاب دفتر “لاستیک دنا” به عنوان محل تجمع خود را تعلق آن به محمد یزدی، رییس پرنفوذ مجلس خبرگان رهبری جمهوری اسلامی اعلام کرده‌اند.
+68
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    سعدی هستم - لندن، انگلستان
    بسیاری از افرادی که به بچه های شما ظلم کردند به تیر غیب در سوریه و عراق گرفتار شدند و دارن به هلاکت میرسند.زندگی خانوادگی شما رو از هم پاشیدند شما رو از عزیزانتون جدا کردند و حالا همین بلا به سر خودشون و خانواده هاشون داره میاد البته به شکلی دیگه.
    0
    15
    ‌سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.