دوباره امیر قلعه نویی ، دوباره عادل فردوسی پور و دوباره دعوا

امیر قلعه نویی در تازه ترین مصاحبه خود دوباره به عادل فردوسی پور و 90 تاخت.
 
خبرگزاری خبرآنلاین : سرمربی سابق استقلال گفت هواپیمای فوتبال ایران از زمانی سقوط کرد که عادل فردوسی پور، امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس را رودروی بازیکنش قرار داد. او همچنین گفت که می توانست با عادل همراه باشد و این مسئله به نفعش می شد اما هیچگاه چنین کاری نکرد. قلعه نویی همچنین اضافه کرد: «آن روزی که در برنامه 90 روی سه خط، سه مدیر به هم می پریدند و مجری می خندید یا آن روزی که بازیکن را می آورد به برنامه اش تا علیه مربی اش حرف بزند، فوتبال ایران سقوط کرد. 15 سال است همین آقایان سوار هواپیمای فوتبال شده اند و مامور بودند تا آن را از جامعه دور کنند تا با سقوط فوتبال به هدف شان برسند.» عادل فردوسی پور و امیر قلعه نویی دو نقطه مقابل هم در این فوتبال بوده اند و در سال های گذشته بارها و بارها مقابل هم ایستاده اند. مجری 90 هیچگاه علیه قلعه نویی مصاحبه نکرد اما از نظر سرمربی سابق استقلال، اقداماتش در راه ضربه زدن به او بوده است. این دو بارها مقابل هم ایستاده اند و بی شک مشکلات شان از روزی جدی تر شد که قلعه نویی نتوانست در جام ملت ها 2007 موفق باشد.
 
-بعد از جام ملت های 2007 و شکست تیم ملی مقابل کره جنوبی، عادل فردوسی پور در برنامه ای زنده قلعه نویی را رودروی امیر حاج رضایی و بیژن ذوالفقارنسب نشاند و آنها انتقاد تندی از این مربی کردند. قلعه نویی در اواسط برنامه حتی قصد داشت بلند شود و از استودیو بیرون بیاید. سال ها از آن اتفاق گذشته ولی قلعه نویی همچنان از آن اتفاق می گوید. او بارها گفته: «متاسفم که دو فرد که از جنس فوتبال بودند با من آن رفتارها را کردند. عادل که خودش از جنس فوتبال نیست.»
 
-عادل فردوسی پور یک بار در برنامه 90 گفت برای شخصیت حقوقی قلعه نویی احترام قایل است نه شخصی حقیقی اش که این مسئله با انتقاد تند قلعه نویی روبرو شد. سرمربی وقت استقلال گفت: «ببین من چقدر بدبخت شده ام که فردوسی پور درباره شخصیت حقیقی و حقوقی من حرف می زند.»
 
-وقتی قلعه نویی سرمربی استقلال بود و عادل تیمش را نقد فنی می کرد، این مربی به او واکنش نشان داد و در مصاحبه ای جنجالی گفت: «از او می خواهیم دیگر یک ثانیه هم درباره استقلال فیلم نشان ندهد. به اعتقاد من این برنامه ابزار است تا خیلی از مشکلات جامعه را پشت خودش مخفی کند. یک بار آقای هاشمی تهیه کننده برنامه لیگ برتر را در هتل المپیک دیدم. قسم خورد که تو تنها مربی ای هستی که جلوی عادل ایستاده ای. بعضی مربیان برای اینکه سه دقیقه روی آنتن باشند، التماسش را می کنند.»
 
-بعد از بازی پیکان و استقلال در فصل قبل که داور اشتباه بزرگی کرد و گل سالم پیکان را خطا گرفت، خیلی از کارشناس ها به اشتباه داور اعتراف کردند. محمد فنایی کارشناس برنامه 90 هم این مسئله را تائید کرد اما سایت رسمی باشگاه استقلال ویدئویی منتشر کرد که در آن قلعه نویی خودش صحنه را نقد می کند و به انتقاد از فنایی می پردازد. عادل فردوسی پور هم این ویدئو را پخش کرد و در ادامه تصویر کودکی را نشان داد که به شدت قهقهه می زند. قلعه نویی این موضوع را توهین به خود می دانست و از مجری 90 شکایت کرد اما زمانی که متوجه شد نمی تواند در دادگاه به نتیجه ای برسد، از شکایت خود منصرف شد. این موضوع تا هفته ها بحث رسانه ها بود. عادل فردوسی پور هم در محفلی گفته بود اگر بنا به شکایت باشد می تواند 10 شکایت علیه امیر قلعه نویی کند چون به او چند بار تهمت زده است.
 
-در روزهایی که قلعه نویی در استقلال نتیجه نمی گرفت و 90 به شدت او و تیمش را نقد می کرد، قلعه نویی به انتقاد شدید از عادل پرداخت و گفت: «این آقا دارد فوتبال ایران را نابود می کند. اگر در دایره دوستانش نباشی می شوی مافیا. تا حرف هم می زنی هزارتا انگ به تو می چسبانند. ان شالله تیمم نتیجه می گیرد. این آدم دارد به فوتبال ما خیانت می کند.»
 
-سال 90 که قلعه نویی سرمربی سپاهان بود، تصور می کرد عادل فردوسی پور جو داوری را علیه او و تیمش کرده اند. قلعه نویی اعتقاد داشت عادل با پخش بعضی تصاویر حاشیه ای از جمله داد و فریادهایش سر جواد کاظمیان، قصد دارد سپاهان را به حاشیه بکشاند. پس از قهرمانی سپاهان در لیگ برتر بود که امیر در مصاحبه ای جنجالی گفت: «عادل فردوسی‌پور دو هدف داشت؛ یکی نرسیدن من به نیمکت تیم ملی و دیگری قهرمان نشدن سپاهان. در اولی موفق بود اما در دومی ناموفق.»
 
-امیر قلعه نویی در جریان یکی از بازی های دوستانه تیمش از هوتن پسرش در ترکیب استقلال استفاده کرد. عملکرد ضعیف این بازیکن باعث شد تا یکی از هواداران به شدت روی سکوها اعتراض کند. دقایقی بعد این هوادار توسط لیدرها به رختکن استقلال منتقل شد و وقتی بیرون آمد، زیر چشمش کبود بود. عادل فردوسی پور عکس این هوادار را در برنامه اش نشان داد تا قلعه نویی به شدت علیه او جبهه بگیرد و تندترین مصاحبه عمرش را علیه این برنامه انجام دهد: «آقای فردوسی پور توقع داری بچه من شراب خوارشود و پای میز قمار برود؟ آن وقت من می شوم الگوی خوب؟ تو و برنامه ات ابزاری هستید تا به جامعه و فوتبال خیانت کنید. به قرآن اگر فوتبال ما 90 نداشته باشد، از سطح آسیا هم بالاتر می رود. با برنامه اش فوتبال را به این روز انداخته است. معلوم است چون قلعه نویی از آنها بازیکن نمی گیرد و پول نمی دهد با او این کار را می کنند....» قلعه نویی در این مصاحبه به عادل فردوسی پور تهمت هایی زد که البته با واکنشی از سوی این مجری مواجه نشد.
 
-قلعه نویی برادر عادل فردوسی پور را هم بی نصیب نگذاشت. او در یک مصاحبه گفت که برادر عادل کار بازیکنان دورگه را برای حضور در تیم ملی انجام می دهد. این تهمت باعث شد تا عادل هم علیه قلعه نویی موضع بگیرد و بگوید: «به عرض این آقایان باید برسانم که برادرم سه چهار سال است که از آلمان برگشته و در ایران زندگی می‌کند. او هیچ نقشی در این باره نداشته و آنهایی را که این اتهامات را وارد می‌کنند به خدا می‌سپارم. بالاخره یک خدایی آن بالای سر هست که به موقع همه چیز را روشن می‌کند.»درست یک روز پس از صحبت های جنجالی قلعه نویی و زدن تهمت دلالی به فردوسی پور و برادرش، در جریان بازی استقلال و راه آهن، هواداران استقلال شعار دادند: «عادل دلاله!»

-اما یکی از علل اصلی درگیری قلعه نویی و عادل در زمان سرمربیگری اش در سپاهان، پخش تصاویری از اعتراض امیر به جواد کاظمیان بود. پس از یکی از دیدارهای سپاهان وقتی هواداران علیه عنایتی شعار دادند، کاظمیان خواست که از رضا حمایت کند اما قلعه نویی به شدت به کاظمیان حمله کرد و حتی الفاظ تندی را به کار برد. عادل هم این تصاویر را پخش کرد که باعث اعتراض شدید قلعه نویی شد و در واقع دعوای آنها از همان جا بسیار جدی شد.
+9
رأی دهید
-37

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه
    آقای قلعه نویی اون علی آقا که با گوشه چشمت همه کار میکنه را بفرست سراغ عادل
    3
    20
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    نکات تخیلی و سانسور شده این تحلیل آبدوخیاری خبرآنلاین! 1- کلید خوردن مشکلات امیر قلعه نویی با عادل فردوسی پور از زمانی بود که قلعه نویی با استقلال به قهرمانی رسید و عادل با یک حرکت کودکانه و احمقانه شروع کرد به نشان دادن تصاویر هوادارانی که از دیوار استادیوم بالا می رفتند (اون زمان مردم خیلی از دیوار استادیوم وارد و خارج میشدند) و شروع کرد به لغز گویی و ربط دادن آن به فرهنگ هواداری و در آخر هم گفت اینها همه قلعه نویی را ژنرال صدا می کنند. نقطه شروع واژه نوچه پروری که بعدها بازیچه دست خیلی ها شد تا از این طریق به قلعه نویی بتازند. بعد از آن هم یک برنامه گذاشت در ارتباط با لقب ژنرال و سلطان و شهریار و غیره که آیا درسته یا خیر؟ هرچند این روزها همین القاب را بارها و بارها از دهان استاد می شنویم اما آن روزها برای تلخ کردن قهرمانی به کام استقلال و قلعه نویی این حرکت را انجام داد و باعث شد یک عده ملا از قم شروع به تخریب کنند و بگویند اسطوره مردان علی و زنان فاطمه است!
    24
    3
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    پشت بند این داستان و یک سری مسائل جزیی دیگر یکی از اعضای باند قدیمی فردوسی پور که باهم در روزنامه کار می کردند در سایت اختصاصی خودش پرده از کارهای او برداشت و گفت قرار بود ما نسل فوتبالی ها را تغییر دهیم و نسل جدید و خون تازه ای به این فوتبال وارد کنیم نه اینکه تیشه به ریشه های آن بزنیم و سلایق رنگی خودمان را وارد حرفه امان کنیم. حرفی که بعد از آن دوزاری قلعه نویی را صاف کرد و متوجه شد چرا عادل فردوسی پور دقیقا پشت بند قهرمانی های او این کارها را می کند. با استقلال قهرمان میشد حجازی را می آورد تو برنامه که بگه اگه قهرمان نمیشد جای سوال داشت. با سپاهان قهرمان شد باز از حجازی دعوت کرد و داستان فری کله پز معروف راه افتاد و سال بعدش هم داستان قهرمانی های بو دار! قهرمانی با مدیریت بر خارج از مستطیل سبز! لیبل ها و ایتیکت هایی که پشت سر هم به قهرمانی های امیر قلعه نویی چسباند و آنها را زیر سوال برد. منفورترین موجودی که تا به امروز در استقلال بوده و تمام هواداران متفق القول آن از او متنفر هستند کسی نبود جز مدیرعامل هنرمند استقلال واعظ آشتیانی
    21
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    منفوری که تنها در برنامه نود از سوی عادل فردوسی پور لقب مدیریت مهندسی شده را گرفت که دست آخر هم همگی متوجه نوع مهندسی او شدند. تهیه سی دی آبی استقلالی و آن شاهکارش! اخراج امیر قلعه نویی و پیش کشیدن قهرمانی های ناپاک و غیره. صد البته هنوز هم یادمان نرفته که آقای حجازی هم ارادت ویژه ای نسبت به واعظ آشتیانی داشت اما خوب موج حماقت مردم زود فروکش کرد و آن دوران به باد فراموشی سپرده شد و دیگه کسی هم ازش یاد نمی کنه که کی واعظ را باد می کرد و بهش کردیت میداد تا دست آخر ماموریت خودش را انجام بده و بعدها همکارش در فدراسیون قبلی اش لو بده که واعظ یک پرسپولیسی دو آتیشه بود!
    22
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    2- در این تحلیل آبکی خبرانلاین تلاش میکنه نشان بده که عادل فردوسی پور کاری نکرده و جواب نداده و همه شلوغ بازی ها کار امیر قلعه نویی بوده! اما سوال اینجا است که مگر قلعه نویی هم تریبون شخصی دارد که بتواند به بهانه آن به عادل فردوسی پور بتازد؟ تنها سلاح امیر قلعه نویی همین مصاحبه ها بوده که دوستان عادل فردوسی پور هم به شدت آنها را ادیت و تخریبی می کردند. بعنوان نمونه چرا اینجا اشاره ای نشد که زمان مربیگیری امیر قلعه نویی در سپاهان پرا عادل فردوسی پور دوران استقلال امیر قلعه نویی را به تصویر کشید؟ خوب اینها نمونه بارزی از جواب دادن ها و گلایه های فردوسی پور است که بنا به نوع حرفه اش اینگونه آنها را فریاد می زند. اما دیگه بچه که نیستیم بگیم عادل چیزی نگفت و همش قلعه نویی تاخت!
    19
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    3- در جایی بازهم به اصرار خبرآنلاین تلاش می کنه فتوشاپ و دروغ بزرگ خبرورزشی و برنامه نود و خودش را بولد کند و آن را دوباره در ذهن بیننده تداعی کند. کدام کبودی؟ عکس اون هوادار نمایی که بعد از بیرون رفتن سریعا سوار ماشین همان تصویربردار مزاحم شد که لو رفت و هیچ اثری از کبودی دیده نشد! چرا همچنان اصرار دارید که کتک خورده بود؟ چرا دروغ میگید؟ اون عکس یک فتوشاپ از سردبیر خبر ورزشی بود که دشمن خونی قلعه نویی است. مثل سردبیر پارس فوتبال و خبرآنلاین و فردوسی پور.
    20
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    هنوز من هوادار یادم نرفته که بقول کاربر اول (عموقلی که منطقش در حد شنیده هاش هست و خودش قدرت درک کردنشون را نداره) چطور داستان علی را سرهم کردند. خبرنگاری که با همه دعوا داشت و شروع کرد به سوالات بی ربط و حاشیه ای پرسیدن (طبق ماموریت محوله) که قلعه نویی هم بهش میگه طبق قانون باید سوال فوتبالی و در مورد این مسابقه بپرسی که اگر سوال نداری ساکت شو اجازه بده باقی خبرنگاران سوالهایشان را بپرسند و وقت مابقی را نگیر. که بعد از این عکس العمل میزنه تو کولی بازی و هوچی گری و غیره. امیر قلعه نویی هم به یک فردی بنام علی میگه جو را آرام بکنه. حالا برای اینکه ثابت بشه چرا کسانی مثل عموقلی خودشان موضوع را درک نکردند و به شنیده ها بسنده کردند یک تصویر سازی می کنیم. 1- داستان کتک خوردن خبرنگار چرا یک هفته بعد راه افتاد؟ اگر خبرنگار کتک خورده بود که سریعا پوشش خبری داده میشد چرا یک هفته این موضوع طول کشید و چرا یک هفته بعد اون خبرنگار هنوز تو بیمارستان بود (البته نه بستری بلکه صحیح و سالم فقط با صدای بیحال).
    21
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    2- چرا هیچ خبرنگاری از همکار خودش دفاع نکرد؟ مگر میشه تو یک صنف یکی کتک بخوره و همکاران فقط سکوت کنند و نه قلمی بزنند و نه شکایتی بکنند و نه گزارشی اعتراضی تهیه کنند؟ اگر شما این موضوع را باور می کنید که بنده به شخصه هزار سال هم به خودم فشار بیارم باورم نمیشه. 3- در کلیپ یوتویوب که هم اکنون هم موجود است همگی متوجه شدیم که کلی عکاس و فیلمبردار و تجهیزات ضبط صدا و تصویر و عکس در آنجا وجود دارد. چطور کسی حتی یک عکس، فیلم یا حتی صدا هم از برخورد علی با خبرنگار مذکور نداشت؟ قلعه نویی به علی گفت حافظه تجهییزات را هم پاک کنه؟ 4- چرا باقی خبرنگاران هم با آن خبرنگار مذکور مشکل داشتند و همصدا با امیر قلعه نویی بهش میگن حق نداری از طرف بقیه حرف بزنی؟ یک خبرنگار نا آشنا و غریبه برای مابقی همکاران که آنها هم از نوع رفتار و سوال پرسیدن او تعجب کرده اند و به او اعتراض می کنند. همه چیز مشخص بود. قرار بود یک عکس العمل تند از امیر قلعه نویی به ثبت برسه که نشد (معروف بود که زود عصبی میشه و پرخاش می کنه، مثل علی پروین) یک هفته بعد به مغز نخودیشون رسید که داستان علی را بسازند.
    20
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    داستانی که صد البته جامعه ما خیلی سریع آن را پذیرفت و طبق معمول با چشمان بسته هرچی تو گوشش خوانده بودند تکرار کرد. قلعه نویی متاسفانه تنها یک دشمن نداشت که بخواهد با آنها بجنگد. قلعه نویی در برابر یک باند دلالی قدر ایستاده بود که همچنان هم جزو تنها مربیانی است در ایران که معروف به باج ندادن است. کسی که هرگز حاضر نشد به کسی در فوتبال باج بدهد. برای همین با قدرت گرفتن سیستم و باند دلالی فوتبال هر روز بر دشمنان امیر قلعه نویی اضافه میشد و هرکسی که می خواست به جایی برسد وظیف داشت بیاد و برعلیه این مربی داستان سرایی کنه! وظیفه ای که سالها قبل روزنامه و سایت ورزشی گل به شدت آن را انجام میداد و تمام مصاحبه های تخریبی بر علیه قلعه نویی جایزه اش صفحه وسط با مصاحبه طولانی دو صفحه ای بود (جایزه ای که در سایت ورزشی ای که فعالیت می کردم آن را اثبات کردم. هرکسی که قلعه نویی را در این روزنامه تخریب می کرد کمتر از یک هفته دو صفحه وسط بهش اختصاص داده میشد و ازش تعریف می کردند. بیش از 6 مورد داشت که در سایت همه را نشان داده بودم ).
    19
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    داستان تیم ملی هم باز بصورت کاملا هدفمندی سانسور شده و واقعیت را به مردم نمی گوید. امیر قلعه نویی با بالاترین میانگین امتیاز در بین تمام مربیان داخلی و خارجی ایران از تیم ملی کنار گذاشته شد. وقتی قلعه نویی وارد برنامه شد با موجی از تخریب ها و انتقادهای غیر منصفانه روبرو شد و برای همین هم سکوت کرد تا در نهایت وقتی منتقدین ساکت شدند پوشه تهیه شده خودش از مسائل فنی و دفاعیات خودش از تیم را ارائه بده. اما هربار که لای پوشه باز شد فردوسی پور یک بحث جدید راه انداخت و با کمک گرفتن از ذوالفقارنسب و حاج رضایی بحث را به حاشیه کشیدند تا مجالی برای ارائه مستندات و دفاعیات از سوی امیر قلعه نویی نباشد. امیر قلعه نویی هم چندین بار گوشزد کرد که اجازه بدهید فنی به مسئله ورود کنیم و بحثمون بیشتر فنی بشه تا احساسی که بازهم بهش اجازه داده نشد و در بی سابقه ترین برنامه تلویزیونی دنیا در نهایت مشکل تیم ملی مشخص شد. ماحصل بحث از سوی حاج رضایی اینگونه عنوان شد که امیر قلعه نویی عادت بدی دارد که به حرف بزرگتر گوش نمیده و چشم نمیگه؟!؟!؟ که امیر قلعه نویی هم گفت اگر با چشم گفتن من به جام جهانی میریم چشم!
    19
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    در انتها مردم ما علی الخصوص کسانی که حامی لاشخوران اطراف فوتبال هستند باید چند چیز را آویزان گوششون کنند. امیر قلعه نویی اگر مافیایی بود دوتا روزنامه و خبرنگار داشت که به نفعش مطلب بزنند نه اینکه همگی بر علیه او باشند! قلعه نویی اگر بعوض مربی مربا بود که مس کرمان کاظمی را در یک نیم فصل نایب قهرمان نیم فصل لیگ نمی کرد. قلعه نویی نتایج فوق العاده ای داشته و مربی خوب ایرانی است که همیشه مورد بی محبتی و بازی خوردن از مافیای فوتبال قرار گرفته. بعنوان مثل همیشه قلعه نویی را مربی داخلی و خارج از مستطیل سبز نشان داده اند در صورتی که یکسال با سپاهان جز بهترین تیم های مرجله گروهی آسیا همرده جئومبوک موتورز کره شد که اگر اشتباه نکنم همین تیم کره ای هم قهرمان یا نایب قهرمان شد. هیچ وقت رسانه های مقابل قلعه نویی این موضوع را بازتاب ندادند و همیشه او را ناکام دانستند. در تیم ملی هم به گواه خود برنامه نود و اعتراف عادل فردوسی پور قلعه نویی بالاترین میانگین امتیاز گیری را در بین تمامی مربیان داشته. شکست در ضربات پنالتی طبق قوانین فیفا هرگز در کارنامه کاری یک مربی قید نمی شود چرا که بیشتر شانس و بازیکن
    17
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی
    چراکه بیشتر شانس و آمادگی روحی بازیکن ملاک است تا تاکتیک و برنامه های مربی اما همیشه در برنامه های مختلف امیر قلعه نویی را مربی شکست خورده و ناکام لقب دادند. امیر قلعه نویی نه پاک هستش نه کثیف اون هم یک انسان پر اشتباه مثل باقی آدمها! اما در جامعه فوتبال امروز ما پاک ترین و سالم ترین و مبارزترین مربی ای که شناختم امیر قلعه نویی بود و هست! تنها کسی که جلوی نیروی سپاه و سردار در فوتبال ایستاد و کسی هم بهش نگفت دمت گرم! تنها کسی که دست علیپور و آل اشپورت را برای همه رو کرد اما بازهم کسی دنبالش را نگرفت و دست مریزاد هم بهش نگفت! تنها کسی که آدرس درستی از چمبره سپاه در فوتبال و رسانه های اطراف فوتبال به مردم داد اما.. نهایتا خودش لقب امیرمافیا گرفت!
    15
    2
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.