فرزند ملک عبدالله برابر دادگاه ایالتی آمریکا حاضر خواهد شد

شاهزاده "ماجد بن عبدالله بن عبدالعزیر آل سعود" به اتهام اعمال غیراخلاقی از جمله همجنس بازی، تهدید جان یک زن و مصرف کوکائین در برابر دادگاه ایالتی در کالیفرنیا حاضر خواهد شد.
 
به گزارش میزان به نقل از پایگاه خبری "ایندیپندنت"، شاهزاده 29 ساله عربستانی که ماه گذشته به اتهام آزار و اذیت جنسی سه زن در عمارت استعجاری خود در محله "بورلی هیلز" دستگیر شده بود، حال برابر اتهامات سنگین تر در دادگاه این کشور حاضر خواهد شد.
دادستانی لس آنجلس پیش تر اتهامات مطرح شده علیه فرزند شاه فقید عربستان، ملک عبدالله، را به علت در اختیار نبودن مدارک کافی رد کرده بود.
 
دستگیری ماجد بن عبدالله بن عبدالعزیر آل سعود در برهه ای از زمان رخ داده بود که عربستان بدلیل بروز سانحه منا در شرایط سیاسی سختی به سر می برد.
حال دادگاه ایالتی کالیفرنیا در لس آنجلس به دنبال رسیدگی به اتهاماتی از جمله ضرب و جرح، هتک حرمت سه زن آمریکایی، مصرف کوکائین و تهدید جان یک زن است.
+132
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    ایشون با چی‌ همجنس بازی کرده؟ مگر در لوس انجلس نره شتر یا گوریل نر پیدا میشه؟
    2
    32
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    پدر سوخته چقدر هم ظریف و خوش تیپه، از همون هلو‌ها که مموتی هوس میکنه!
    1
    21
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    ظاهراً این آقا با وزیر امور خارجه کشورش یعنی‌ عادل الجبیر داشته همجنس بازی میکرده. عادل الجبیر به نظر اینطوری این پست رو دریافت کرده. حالا این آقای وزیر امور خارجه به خاطر این مساله واسه ما شاخ و شونه میکشه.
    3
    21
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    در صورت اثبات گناه کار بودن این فرد ، باید بدون هیچ اغماضی به همان شکلی که انسانهای عادی محکوم میشوند با ری برخورد کرد ، همه میدانیم که قانون مجازات اسلامی میگوید مرد زنا کار به سنگسار و مرد لواط کار باید از مکانی بلند و مرتفع به پایین پرت شود . امیدوارم این خبر حقیقت نداشته باشد و اگر حقیقت داشت امیدوارم قانون جزایی موجود در عربستان در مورد این فرد به اجرا در اید. به امید اجرای عذالت برای همه نوع اقشار مختلف. فراموش نکنیم که جدا از شخصیتهایمان و یا نزدیکی و یا دور بودن از حاکمانمان همه در برابر خداوند انسانی بیش نیستیم
    8
    21
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    persiangulf.uk - لندن، انگلستان

    در قوم وهابی ها و کشورهای عربی همجنس بازی بین جنس نر ( کلمه مرد ارزشمند است که اینها لایق نیستند ) امری عادی است زن هم که برای ان فقط ماشین تولید مثل است .یارو فکر کرده که تو دهات شان عربستان هست که هر غلطی بکن
    1
    22
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    در امریکا برای همجنس بازی کسی به دادگاه خوانده نمیشه !! این سوسمار خور برای ازار و اذیت جنسی و خوار کردن خدمتکارهایش به دادگاه خوانده شده !!
    6
    26
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    شاهزاده عرب خیال کرده در امریکا هم شاهزاده است و هرعمل غیرانسانی باپول میتواند انجام بدهد . دادستان که قبلا اعمال غیرقانونی اورا اگر رد کرده . حتما پول گرفته .اخه درامریکا حتی میتونی مدرک دیپلم از بعضی مدارسی که المان نمیشناسد بگیرند .ببینید درکشورخود چه ها میکنند.این مساله ربطی به حادثه منا ندارد . قیافه اش اصلا به 29 سال سن از عیاشی و مصرف مواد مخدر کوکائین . نمیاد .خیلی بیشتر نشان میدهد .
    5
    21
    دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.