فال روز شنبه ۲۴ اکتبر - ۲ آبان

فروردین
 
شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری هایتان شکست خورده اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.
فال حافظ
غلام نرگس مست تو تاجدارانند***خراب باده لعل تو هوشیارانند
تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز***و گر نه عاشق و معشوق رازدارانند
تعبیر: خواهان بیشمار داری که از نظر مقام و منزلت حتی از تو بالاترند. گاهی در بعضی موارد مدعی هستی وای خودت می دانی که هنوز دست چپ و راستت را نمی شناسی. هنوز اول راهی، از فراز و نشیب نترس. آینده ی بسیار مبارک و خوبی داری هر چند که گاهی گناه می کنی.
 
اردیبهشت
 
اگر به نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید توجه نکنید ممکن است شانس یک رابطه عاطفی خیلی خوب را از دست بدهید. این بدان معنی است که باید برای فهمیدن حرف های دیگران به زبان بدن آنها نیز توجه کنید و فقط به آنچه گفته می شود اکتفا نکنید. البته در حال حاضر اعتماد به نفستان کمی پایین آمده است و این عدم درک صحیح نشانه هایی که دیگران به شما میدهند می تواند ناشی از این مسئله نیز باشد. خودتان را دست کم نگیرید. پس از چندین هفته و یا حتی چند ماه مشکلات پی در پی بالاخره اوضاع در زمینه حرفه ای و زندگی شخصیتان روبراه خواهد شد و نگرانی های اقتصادی شما به زودی برطرف شده و زندگیتان وارد فاز جدید و مثبتی خواهد شد.
فال حافظ
عشق تو نهال حیرت آمد***وصل تو کمال حیرت آمد
بس غرقه حال وصل کآخر***هم بر سر حال حیرت آمد
تعبیر: با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.
 
خرداد
 
زود قضاوت نکنید. اکنون زمان فرضیه سازی نیست. حالا زمان جمع آوری واقعیات و پردازش آنهاست. هر کار شتابزده ای نتیجه معکوس می دهد و باید دوباره انجام شود. باید با آرامش کار انجام دهید. امروز مستعد حادثه است پس مراقب آنچه می گویید و آنچه انجام می دهید باشید. با این حال، روز خوبی برای نشستن کنار دیگران و صحبت کردن با اعضای مسن و باتجربه فامیل و برنامه ریزی های بلندمدت برای آینده است. امروز ساکت نباشید، زیرا صحبت کردن کلید فرصت های رمانتیک و عالی است. امروز فرصتی طلایی برای شروع گفتگویی با فرد رویاهایتان را دارید. ولی شاید شما شروع کننده گفتگو باشید و کسی باشید که بحث را ادامه می دهد و موضوعات درستی را پیش می کشد.
فال حافظ
چه بودی ار دل آن ماه مهربان بودی***که حال ما نه چنین بودی ار چنان بودی
بگفتمی که چه ارزد نسیم طره دوست***گرم به هر سر مویی هزار جان بودی
تعبیر: ناشکری نکنید. با شکوه و شکایت ا عزت نفس تان کاسته می شود. سر خویش را جهت نیاز جز به آستان خداوند جلوی هیچ بنده ای خم نکنید. با سرنوشت خودتان نجنگید آنچه سرنوشت برایتان رقم زده همان اتفاق می افتد. مرحبا بر شما که جز حلقه ی عشق به خداوند دیگری به گوش نیانداخته اید.
 
 تیر
 
امروز به راحتی کارهایی که باید انجام دهید را فراموش می کنید، پس بهتر است صبح زود قبل از هر کاری لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید تا مبادا کاری از قلم بیفتد. تا جایی که می توانید از بحث و مجادله با کسانی که طی روز می بینید دوری کنید و نسبت به آنها صبور باشید. یادتان باشد جواب ابلهان خاموشی است! امروز رابطه شما با کسی که دوستش دارید حال و هوای عجیبی خواهد داشت. شک و تردیدهای احساسی شما با قدرت های ذهنی شما در جدال خواهند بود. مکالماتتان می تواند مبهم باشد و به سادگی سوء تفاهم ایجاد شود. امروز به رابطه شما آسیبی نخواهد زد، اما اگر احتیاط نکنید به درکی که از یکدیگر دارید ضربه خواهد زد.
فال حافظ
بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست
هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست
تعبیر:  زندگی بدون او برایت میسر نیست. غم دوری و هجران را نمی توان تحمل کنی ولی فعلا" چاره ای جز این نداریو با گریه و زاری کردن کاری درست نمی شود. شاید در آینده وصال یار میسر شود. با امید رسیدن به مقصود با مرگ دست و پنجه نرم کن.
 
 مرداد
 
امروز حس ششم شما قدرت بسیاری خواهد داشت، اما شاید توانایی استفاده از آن را نداشته باشید و حالت های خود را درک نکنید. احساسات، تصاویر و نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید با وجود این که مهم هستند ممکن است مبهم باشند و یا حتی برداشت شما از آنها اشتباه باشد. اوضاع کاری امروز بسیار خوب است و شما ترجیح می دهید به جای این که عجله کنید کارها را به روش خودتان و سر حوصله انجام دهید. برای این که کمک مورد نیازتان را بتوانید از همکارانتان بگیرید باید تلاش و جدیت خود را به آنها نشان دهید.برای آنهایی که مجرد هستند امکان شروع یک رابطه جدید وجود دارد و آنها به نیازهای خود و این که از یک رابطه چه انتظارهایی دارند پی خواهند برد.
فال حافظ
به وقت گل شدم از توبه شراب خجل***که کس مباد ز کردار ناصواب خجل
صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث***نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل
تعبیر: ا کار زشتی که انجام داده ای بسیار خجالت زده هستی. منتظر بقیه سرنوشت خود باش که هرچه صلاح باشد همان خواهد شد. خودت را بی تفاوت نشان نده ثابت کن از کار که کرده ای خجالت زده هستی. ذات خوبی داری پس به درونت رجوع کن و سیای و ظلمت را از دلت بدر کن و بگذار دلت همچون آب صاف شود.
 
شهریور
 
اگر تنها کسی باشید که مسئولیت های افراد دیگر را بهشان یادآوری می کنید اعصابتان به هم می ریزد!! شما امروز می خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می رفت رفتار می کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.
فال حافظ
آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت
تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه ها رفت
تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.
 
مهر
 
در حالی که شما کارهای عقب افتاده ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته اید را جبران می کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید. این اتفاق آنقدر هم که به نظر می رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیتهای کاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی کردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید، اما اگر شما به کارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه که فکر می کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد.
فال حافظ
در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی
دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی
تعبیر: بسیار دلتنگ هستید و به دنبال کسی می گردید که درد دلتان را به او بگوئید ولی کسی را پیدا نمی کنید از غصه مثل شمع اب می شوید بدون اینکه پروانه ای پیش رویتان باشد. شاید یار از شما دور باشد ولی خدا با شماست و ندایی در دلتان می گوید که فردایتان حتما" از امروزتان می باشد.
 
آبان
 
امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.
فال حافظ
دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم***سخن اهل دل است این و به جان بنیوشیم
نیست در کس کرم و وقت طرب می گذرد***چاره آن است که سجاده به می بفروشیم
تعبیر: الان وقت کار و تلاش است. وقت برای تفریح زیاد دارید به چاره ی کار بیاندیشید. اگر دیر اقدام کنید هر آنچه ساخته اید تباه می شود. از هوی های نفسانی پرهیز کنید. خدا با شماست و در همه حال کمکتان می کند.
 
آذر
 
مطمئناً اگر کسی به شما زخم زبان بزند خوشحال نمی شوید، اما معمولاً سعی می کنید که در جواب از خودتان دفاع کنید. نکته این جاست که امروز به راحتی نمی توانید از این سپر دفاعی استفاده کنید. گاهی اوقات بهتر است خشم تان را پنهان کنید و رد شوید. به خاطر داشته باشید که این حرکت شما به معنی بزدلی یا ضعیف بودن نیست، بلکه نشانه ی دانایی شماست. اگر خشم بگیرید، فقط همه چیز پیچیده تر خواهد شد و دیگر چیزی تحت فرمان تان نخواهد بود.
فال حافظ
دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
گفتم به باد می دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد
تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.
 
دی
 
شما فعالیت ها یا صحبت هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه تان قرار می گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت های روزمره تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.
فال حافظ
خوش کرد یاوری فلکت روز داوری***تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری
آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست***گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری
تعبیر: روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. طمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیافتی در عی خطر خداوند تو را نجات می بخشدو یک لحظه ارامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.
 
بهمن
 
دیگر وقت آن رسیده است که از عمل کردن به آنچه که فکر می کنید دیگران از شما انتظار دارند دست بردارید. وقت آن رسیده است که خودتان، احساساتتان، خواسته هایتان و دیدگاهتان را بیان کنید. باید جایگاه محکمی برای خودتان مشخص کنید و به خودتان و دیگران نشان دهید که چه کسی هستید و از زندگی چه می خواهید. فکر کردن به این که الان از شما انتظار می رود چه رفتاری نشان دهید در نهایت شما را به هیچ کجا نخواهد رساند. اگر مجرد و عاشق کارتان هستید شاید بهترین گزینه برای شما این است که دل شخصی که در محل کارتان توجهتان را جلب کرده است را به دست بیاورید. اگر در رابطه عاطفی خود احترامی که انتظار دارید را نمی بینید شاید باید جدیتر راجع به رابطه تان فکر کنید.
فال حافظ
نقدها را بود آیا که عیاری گیرند***تا همه صومعه داران پی کاری گیرند
مصلحت دید من آن است که یاران همه کار***بگذارند و خم طره یاری گیرند
تعبیر: مصلحت در این است که به کمک یار بشتابید. خودتان را کنترل کنید. فعلا" باید از صحبت کردن پرهیز کنید تا بتوانید یار را از بند نجات دهید. عده ای می خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید.
 
اسفند
 
اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.
فال حافظ
حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست
از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست
تعبیر: مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.
+23
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.