"مقابله با نفوذ دشمن"، اسم رمز جنگ قدرت در ایران.

+18
رأی دهید
-51

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    kshamillan - مونترال ، کانادا

    خودشون را مسخره کردن ...معلوم نیست کی به کیه....این خامنه ای هم واقا روباه مکاره ...یک بار طرف ریس جمهوره ...یک بار طرف تندروهای افراطی ...هی بازی در میاره ..یکی نیست بگه تو طرف کی هستی ...یک برقی کشور را بده دست سپاه خیال همه را روشن کن ...این که حکومت جمهوری نیست که ...والا اگر شما قوانین خودتون را اسلامی کردن حکومت را هم به شیوه همان حکومت اسلامی خودتون بچرخونید ..مجلس و وزیر و ریس جمهور را بار دار و خودت باش و سپاه ..حداقل مردم را مسخره نمیکنی و این ابرو ریزی ها هم نمیشه ..که ریس و وزیر مملکت میان یک چیز میگن ..فردا تو یک چیزی ۱۸۰ درجه خلافش میگی ...سیاست دیوونه ها شده ایران
    1
    22
    ‌پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    سعدی هستم - لندن، انگلستان

    . ایران مستعمره ی فوق العاده مهمی برای روسیه و چینه از همه نظر براشون مهمه و حکومت ایران هیچ اراده ای از خودش نداره تا به غرب نزدیکی کنه چون اونا میدونن در داخل هم مردم و هم خیلی از گروه های سیاسی تمایل به غرب دارن و از رابطه ی خوب با غرب استقبال میکنن و در عوض تمایل زیادی به چین یا روسیه ندارن و در نتیجه اگر حکومت یه خورده بخواد با غرب رابطش رو خوب کنه به مرور زمان و عواملی که از کنترل حکومت خارجه باعث میشه کشور از همه نظر به سمت غربی ها متمایل بشه و این یعنی در خطر افتادن حیات خلوت بسیار مهم روسیه و چین. ضمنا این غربی ها هستند که دم از انتخابات آزاد و رای مردم و حقوق بشر میزنن و اینا چیزایی هستن که حکومت ایران ازش بیزاره ولی در عوض روسیه و چین نه تنها هیچ وقت حرفی از این مسائل نمیزنن بلکه از حکومت استبدادی دفاع هم میکنن. ایران از خودش اختیاری نداره با امریکا رابطه ی خوب برقرار کنه چون روسیه اجازه نمیده.
    0
    26
    ‌پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    forogh - اصفهان، ایران

    جمهوری اخوندی وخامنه ی سال هاست که بین مردم جایگاهی ندارد اصل توافق را هم خود خامنه ی دوست داشت نه برای خروج ازبن بست اقتصادی بلکه بخاطروحشت ازگزینه نظامی سازمان ملل که سرانجام درگیری با جامعه جهانی سرانجامی مشابه صدام وقزافی برای خامنه ی داشت رفسنجانی هم خودش یک دزد جنایتکاراست که دست وپا زدنش فقط بخاطرقدرت است با یک خاطره خودساخته ازخمینی خامنه ی را گذاشت رهبرحالا که توبازی نیست وگذاشتندش کنارمیخواد خودش را دوباره برگردونه سرقدرت دعوا فقط برای قدرت است.
    0
    32
    ‌پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    دوستدار امام خامنه ای - آدلاید، استرالیا
    درایت های رهبری همیشه به جا و موفق بوده است
    17
    1
    ‌پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    ببینیم دشمن کیست. حالا بر چسب اسرهیل دوستی نزنید . فقط کمی‌ تاریخ.چرا مرگ بر اسرهیل می‌‌گوهیم وقتی‌ عراق ۱ میلیون ایرانی‌ را کشته و مهیوب کرده. چرا مرگ بر اسرهیل وقتی‌ عراق به صورت گروهی به نوامیس ایران تجاوز می‌‌کردند .چرا مرگ بر اسرهیل وقتی‌ ایران ۱۷۰۰۰ اسیر فلسطینی در جنگ گرفت. می‌‌گوهیم مرگ بر اسرهیل ولی‌ عربها می‌‌گویند خلیج عرب و اسرهیل می‌‌گوید خلیج فارس . مرگ بر اسرهیل ولی‌ بشار اسد به خلیج عربی‌ ری داد. . اسرهیل تا کنون ۴ ایرانی‌ را در جنگ کشته ؟ ولی‌ عربها از زمان عمر تا صدام چقدر ایرانی‌ کشتند ؟ مگر فلسطین در زمان جنگ در کنار صدام نمی‌‌جنگید . با ورزشکارن اسرهیل مقابل نمی‌‌کنیم به حمایت از فلسطین. ولی‌ خود تیم‌ فوتبال فلسطین ۴ تا بازیکن اسرهیلی دارد.تازه تیم‌ فلسطین بعضی‌ دوستانه را با ایران رد می‌‌کند بعد خودشان بازی دوستانه با اسرهیل دارند. کلام آخر .آخوند وطن فروش نیست ؟ لطفا کپی نکنید ممکن است از جهالت در آهیم
    1
    9
    ‌پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    طویله ولایت به سر کردگی چلاق علی‌ خامنه‌ای
    0
    3
    ‌پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    هرکس که بخواهد دعای رهبر را دعای خیر کند,بگوید بحق 5تن ال عبا دشمنان این اغا را زیاد کن
    0
    2
    ‌پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    [::دوستدار امام خامنه‌ای - آدلاید، استرالیا::]. یکی‌ دیگه به جمع مزدوران سایت اضافه شد. بمیرید به امید خدا ایران و ایرانی از دست شما مزدوران بی‌ خاصیت خود فروخته و وطن فروش راحت صحه.
    1
    2
    ‌پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.