پرویز پرستویی خطاب به سوریان: منتظر طلای المپیک تو هستیم

روز گذشته سه تن از ورزشکاران کشورمان به دیدار الماس سینمای ایران رفتند. علی انصاریان بازیکن پیشین تیم ‌ملی و پرسپولیس به همراه حمید سوریان قهرمان المپیک در رشته کشتی و همچنین هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی کشورمان برای دیدار با پرویز پرستویی به منزل این هنرمند محبوب و جذاب کشورمان رفتند.
 
علی انصاریان در مورد این دیدار به ما گفت: «با آقای پرستویی که مهم‌ترین چهره سینمای ایران است تماس گرفتم و گفتم می‌خواهم با چند نفر از دوستانم برای هدیه کردن دو فیلم اخیرم یعنی هدیه و سوختن به منزل‌‌تان بیایم، ایشان هم قبول کردند؛ من هم با هادی ساعی و حمید سوریان دو دوست عزیزم تماس گرفتم و از آنها خواستم با هم به دیدار آقای پرستویی برویم.»
 
انصاریان اضافه کرد: «او همیشه برای من جذاب و محبوب بوده و می‌دانم میلیون‌ها ایرانی نیز مثل من، پرویز پرستویی را قلباً دوست دارند. کسی که وارد قلب مردم ایران شود، هرگز بیرون نمی‌رود. من هم فیلم‌های اخیرم را به ایشان هدیه دادم و از آقای پرستویی خواستم برای دیدن فیلم‌های هدیه و سوختن وقت بگذارد. برایم خیلی مهم است که او فیلم مرا ببیند.»
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین گفت: «آقای پرستویی یکی از هنرمندانی است که اخبار مربوط به ورزش را به صورت مداوم پیگیری می‌کند. او گپ صمیمانه‌ای در مورد ورزش با هادی ساعی و حمید سوریان داشت و حتی به سوریان گفت همه ایران در انتظار هستند تا مجدداً طلای المپیک را به‌ دست بیاوری. حساسیت آقای پرستویی به بحث ورزش مانند همه ما بالاست و ایشان همواره در انتظار کسب موفقیت‌های بیشتر توسط ورزشکاران ایرانی است. ما که از همنشینی با ایشان لذت بردیم.»
+52
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.