بازنشر اظهارات همدانی درباره به کارگیری اراذل و اوباش برای سرکوب معترضان سال ۸۸

بازنشر اظهارات همدانی درباره به کارگیری اراذل و اوباش برای سرکوب معترضان سال ۸۸
تقاطع می نویسد‬: یک روز پس از کشته شدن حسین همدانی، فرمانده بلندپایه سپاه پاسداران در سوریه، رسانه‌های حکومتی ایران، مصاحبه‌ای کمتر دیده‌شده از او را بازنشر داده‌اند که در آن می‌گوید در جریان اعتراضات خیابانی سال ۱۳۸۸، در مقام فرمانده سپاه تهران، ۵ هزار نفر از “اراذل و اوباش” را شناسایی کرده و در قالب سه گردان، برای مقابله با معترضان به کار گرفته است.
آقای همدانی در بخشی از مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت محلی “جوان همدان” در خردادماه ۱۳۹۴ گفته: «با کار اطلاعاتی، اقدامی انجام دادیم که در تهران صدا کرد. ۵ هزار نفر از کسانی را که در آشوب‌ها حضور داشتند ولی عضو احزاب و جریانات سیاسی نبودند بلکه از اشرار و اراذل بودند، شناسایی کردیم و در منزل‌شان کنترل‌شان می‌کردیم. روزی که فراخوان می‌زدند این‌ها کنترل می‌شدند و اجازه نداشتند از خانه بیرون بیایند. بعد این‌ها را عضو گردان کردم. بعداً این سه گردان نشان دادند که اگر بخواهیم مجاهد تربیت کنیم باید چنین افرادی که با تیغ و قمه سر و کار دارند، پای کار بیاوریم. یکی از این‌ها فردی بود به نام ستاری. این ستاری وقتی به جمعیت زد جانباز ۷۰ درصد شد و سال گذشته هم به شهادت رسید.»
او در ادامه چگونگی سرکوب خونین اعتراضات روز عاشورا در دی‌ماه ۸۸ را نیز این‌گونه شرح داده است: «وقتی که جلسه شورای تأمین استان تهران در شب عاشورا برگزار شد همه‌ی برآورد‌ها این بود که فردا تهران آرام خواهد بود. برآورد من اما این بود که روز عاشورا اتفاقاتی در پیش خواهد بود. به همین خاطر، دو بار دیگر درخواست جلسه فوق‌العاده دادیم و جلسه تشکیل شد و آماده‌باش اعلام کردیم. همه‌ی سینماهای تهران را اجاره کردم. تمام مدارس و حسینیه‌ها را در اختیار گرفتیم. بچه‌ها با لباس مشکی در میدان حضور داشتند. نزدیک به ۳۰ هیأت را هم که با من مرتبط بودند آماده کردیم و گفتم دسته‌ها را به سمت میدان دانشگاه بیاورید. در روز عاشورا همین سه گردان غائله را جمع کردند.»
فرمانده کشته‌شده‌ی سپاه در این گفتگو هم‌چنین فاش کرده که در جریان اعتراضات ۸۸، در سمت حکومت، ۸۳۰ نفر “جانباز” شدند.
او در عین حال از حضور حدود ۴۵ هزار بسیجی برای مقابله با معترضان در تهران خبر داده و مدعی شده که آن‌ها «حق حمل اسلحه» را نداشتند و از سمت‌شان «حتی یک فشنگ هم شلیک نشد».
همدانی درباره‌ی میرحسین موسوی و مهدی کروبی نیز گفته که آن‌ها «متهمان اصلی این ماجرا هستند و حداقل مجازات‌شان اعدام است».
گفتنی است “سردار پاسدار حسین همدانی” بعد از برکناری از فرماندهی سپاه تهران در دی‌ماه ۱۳۹۰، بار دیگر به نیروی قدس سپاه پاسداران بازگشت و در مقام فرمانده امور پشتیبانی و لجستیکی در سوریه مشغول به کار شد.
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه (۱۷ مهر) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همدانی در حمله‌ی نیروهای “دولت اسلامی” (داعش) به شهر حلب در شمال سوریه کشته شده است. با این وجود، آن‌گونه که علی شمخانی، “دبیر شورای عالی امنیت ملی” جمهوری اسلامی امروز شنبه به خبرگزاری صداوسیما گفته، این فرمانده ارشد سپاه، در هنگام «شناسایی منطقه‌ای» دچار «حادثه خودرویی» شد و جان خود را از دست داد.
"سخنان شهید همدانی نشان می دهد در معترضین سال ۸۸ قمه کش هم بوده است"
پارسینه می نویسد: مصطفی همت، فرزند شهید همت در یادداشتی که جمله" آورده‌اند خدایا به آن‌که عقل دادی چه ندادی ؟ و به آن‌که عقل ندادی پس چه دادی ؟ .." آغاز می شود؛ به برخی سخنان در خصوص سردار شهید حسین همدانی واکنش نشان داد.
متن این یادداشت بدین شرح است:

برای محکوم کردن سردار شهید عزیز ما ، سرلشکر شهید حسین همدانی ، استناد می‌کنند به مصاحبه‌اش که گفته است پنج هزار اراذل و اوباش را سازمان‌دهی کردیم برای سرکوب تظاهرات .
[ اما کاری به این ندارند که درست پیش از آن ، آن عزیز گفته است که این پنج هزار اراذل و اوباش ، خودشان جزو جمعیت معترض به نتایج انتخابات بوده‌اند !!! ]
حالا قبول حرف آن عزیز بدین معناست که برخلاف ادعاهای برخی معترضین ، در بین معترضین به انتخابات ۸۸ ، اراذل و اوباش قمه و قداره‌کش هم بوده‌اند ... که در یک فقره ، سپاه تهران پنج هزار نفرشان را کنترل کرده و بر علیه سایر معترضین به کار گرفته و با دسته چاقو ، چاقو را سر بریده!
مدعیان پرگو این تناقضاتشان را حل کنند بعد با ناجوانمردی به چنان مردی هجمه برند ...
پی‌نوشت ۰ : البته همیشه هم مشکلات از نداشتن عقل نیست ، گاهی اوقات هم فی قلوبهم مرضاست که آن دیگر علاجی ندارد ...
گاهی هم تکرار طوطی‌وار هر شنیده‌ای بدون ذره‌ای بررسی اصل ماجراست ...
پی‌نوشت ۱ : یکی دیگر از خلاف‌گویی‌های جماعت مذکور صحبت از قطع نخاع شدن هشتصد و اندی معترض توسط نیروهای تحت امر شهید همدانی با استناد به بیانات خود ایشان است .
مصداق تمام عیار ابله فرض نمودن شنونده ..
چرا که شهید همدانی گفته بود ، ۸۳۰ مورد قطع نخاع شده ، از نیروهای تحت امر ایشان بودند و توسط معترضین قطع نخاع شدند ...
پی‌نوشت ۲ : این‌ها به معنای کتمان آسیب دیدن معترضین نیست . کسانی که بنده را بشناسند و داستان آنچه بر ما در ۸۸ رفت را بدانند ، اشاره‌ای برایشان کافی‌ست .
اما برای بنده حساب بزرگ‌مردی مثل شهید حسین همدانی با آن تازه به دوران رسیده‌هایی که گردنشان تنها برای مردم خودمان کلفت است و با هر پرادعای پوک دیگری هزاران هزار بار فرق دارد .
مردی که تنها در دو فقره ، هشت سال جلوی ارتش صدام ایستاد و پنج سال اخیر هم جلوی وحشی‌ترین تروریست‌های حاضر در سوریه و عراق ...
+87
رأی دهید
-39

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    اریایى - منچستر، انگلستان

    <<یکی از این‌ها فردی بود به نام ستاری. این ستاری وقتی به جمعیت زد جانباز ۷۰ درصد شد و سال گذشته هم به شهادت رسید>>. مثل اینکه به مهره سوخته شون شربت شهادت نوشوندن! شهید همدانى! الان تو اون دنیا سرب داغ به ماتحتت میریزن! حالشو ببر کفتار کثیف.
    14
    133
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    persianshadow1 - برایتون، انگلستان

    اگر کسى بخاطر امنیت مردم و کشور کشته بشه ارج و قرب داره خصوصا اینکه با داعشیهاى وحشى بجنگه، ولى کسى که بر ضد مردم خودش چاقو کش اجیر کنه، از مردم نیست بخاطر پول و خوش خدمتى اینکارا رو کرده، همون بهتر که سقط شد.
    11
    126
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    simairani - کاشان، ایران

    ای‌ی‌ی‌ی بی‌ شرف ف‌‌‌ ف‌ف‌‌‌،‌ای...ای رذل.
    2
    32
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    لعنت به روحش هر شب جمعه هرهفته ...
    10
    130
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

    چرا بعد از هلاک شدن این قاتل اعترافاتش را پخش کرده اند؟ بلاخره روزی تمام حقایق آشکار خواهد شد. حکومتی که با کمک ارازل و اوباش ماندگار شده هرروز بیشتر از روز قبل در باتلاق پستی و بیشرمی غرق میشود. تا کی؟
    7
    112
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    رفت به درک! همین!
    7
    112
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    mehran_pahlavichi - لندن، انگلستان

    حالا این آدم هر کی بوده، هر کار خوبی کرده بود، همین که یه سردار سپاه بود ، برای من جایگاهش از سگ های وحشی و کفتار های آفریقا که حیوانات دیگه رو زنده زنده می خورند و رحم ندارند، کمتره. به درک واصل شد. والسلام
    9
    105
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    احتراز - دورف، آلمان

    حرومی به درک واصل شد.
    6
    102
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Rojhalat 11 - کپنهاک، دانمارک

    انشالله روح خبیثش قرین عذاب الهى بشه و رهبر هندى زاده کثیفتر از خودش محشور بشه
    7
    108
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    آرزو میکنم این سردار بزرگ در بهترین مکان از لوکس ترین مستراح های بهشته خیالیه شما آخوندا منزل کند.
    7
    70
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    این جونور سقط شده میگه اراذل و اوباش اجیر کردیم برای سرکوب مردم ،سپاهیها خودشون اراذل و اوباش و چاقو کش عربده کش هستن ،تو همین سایت جای دیگه کامنت گذاشتم که این جونورها برای رسیدن به اهداف پلیدشون وارد سپاه شدن یکیشون نه سواد داره نه فهم ،نه حیثیت ،یک مشت ... بی‌ همه چیز هستن ،تو اون .....و هر چی‌ سپاهیو آخوندو بسیجو هر کی‌ طرفداری از این رژیم خونخوار میکنه .
    0
    31
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    به درک واصل شد. حالا برو اون دنیا ازراعیل با چوب دوسر منتظرته. 5000هزار نفر از زندانی های اوباش و به قول خودش ارازل و اوباش تهران رو استخدام کرده بعد میگه از میان معترضان شناسایی کردیم !؟ مشخصه اینا رو از طریق زندانها و آگاهی شناسایی کردند و بهشون پول و لباس دادن برای سرکوب مردم بعد میگه. آدمی که کوچک و حقیر هستش دروغ میگه و این دروغگو چیزی جز خفت و خواری در آن دنیا نداره که باهاش بهشت کاسبی کنه.
    0
    21
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    هربار داعش شر یکی از اینهارا از سر ملت کم بکنه,دهبار دستش درد نکنه
    1
    25
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    jojo796 - تهران، ایران

    جالبه میگه یک تیر هم شلیک نشد اما نمیگه یه نفرو زیرماشین له کردن که همون بلا هم سرخودش اومد
    0
    20
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.