تجاوز دو افغانی به یک استاد زن دانشگاه در تهران

 باز هم وقوع حادثه ای وحشتناک نام منطقه سعادت آباد تهران را بر سر زبان ها انداخت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این بار دو مرد افغان زن جوانی را که در حال عبور از یک پل عابر پیاده بود با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند.
 
این حادثه وقتی به پلیس گزارش شد که خانواده زنی به نام «سیما» بعد از ساعتی بی خبری از او، بدن نیمه جانش را در نزدیکی خانه اش در کوی فراز، واقع در سعادت آباد پیدا کردند. آثار متعدد ضرب و جرح روی بدن زن جوان به خوبی مشهود بود و نشان می داد حادثه تلخی برایش رخ داده است.
 
ساعتی پس از این حادثه وقتی «سیما» شرایط بهتری پیدا کرد گفت در حالی که از روی پل عابر پیاده نزدیک خانه اش عبور می کرد دو مرد افغان با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس به ساختمانی نیمه کاره در آن حوالی گریخته اند.
 
به این ترتیب مأموران پلیس پایتخت تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند. زمانی که مأموران به ساختمانی که دو متهم در آن جا پناه گرفته بودند رفتند با ۳۰ مرد افغان روبه رو شدند و معلوم شد آن جا مدتی است به محلی برای اقامت افغانی ها تبدیل شده است.
 
در همین حال قربانی این حادثه دو متهم را در بین ساکنان ساختمان نیمه کاره جست و جو کرد اما نتوانست آن ها را شناسایی کند. شواهد نشان می داد ۴ نفر از این افراد دو متهم را فراری داده اند. به همین دلیل ۴ نفر به عنوان متهم بازداشت شدند و پرونده اتهامی آنها به شعبه ۱۱۵۶ مجتمع قضایی بعثت ارسال شد.
 
در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی محمدرضا گیوکی برگزار شد شاکی که استاد دانشگاه است در حالی که اشک می ریخت بار دیگر آن چه را رخ داده بود شرح داد. او گفت: ساعت حدود ۶ عصر بود که از خانه ام بیرون رفتم. در نزدیکی خانه ام یک پل عابر پیاده وجود دارد. من چند قدم روی پل رفتم اما چون دو نفر را دیدم که از آن سوی پل وارد شدند، ترسیدم و برگشتم اما آن ها خود را به من رساندند و با تهدید چاقو من را به پایین پل بردند.
 
من جیغ می کشیدم و کمک می خواستم اما چون آنجا محل خلوتی است هیچ کس صدایم را نمی شنید. آن ها من را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار دادند و بعد از حدود نیم ساعت در حالی که گردنبند و پول هایم را دزدیده بودند من را که هوشیاری کامل نداشتم رها و به ساختمان نیمه کاره فرار کردند.
 
به دنبال این اظهارات قاضی روز گذشته از چهار متهم خواست درباره این حادثه توضیح دهند اما متهمان اعلام کردند در این ماجرا نقشی نداشتند و از مخفیگاه دو متهم اصلی نیز اطلاعی ندارند. در چنین شرایطی قاضی به افسران پلیس آگاهی دستور داد دو متهم اصلی را شناسایی و دستگیر کنند.
+273
رأی دهید
-169

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    united-iran - ملبورن، استرالیا

    بعد میگویند چرا مردم ایران این افغان ها را افغانی صدا میزنند، افغانی ها بدانند آبشان از سرچشمه گل آلوده، تنها کاری که شما بلد هستید نمک بخورید و نمکدان بشکنید.
    199
    297
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    کامیاب قزوینی - ملبورن، استرالیا

    عزیزمن. این شهر به این بزرگی یه توالت مخلوط مردونه و زنونه میخواد تا خودشونو برن خالی کنن. آخه از این مجرا فقط یه نوع مایع که خارج نمیشه که با پر شدن مثانه به مجرا فشار بیاره و تخلیه بشه. چیزای دیگه هم برای هر دوتا جنس هست که باید با روش صحیحش خارج بشن!!!!!!
    301
    58
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بلال حبشی - کرج، ایران

    دولت باید به نظر من افغانی ها رو بیرون کنه چون بد خوب نمیشه از هم تشخیص داد و یه اشکال افغانی ها هم این ادمهای سنگ دلی هستند بهرحال شما فکرز کن شب خواهرت تنها باشه یا خودت جای خانواده اون بنده خدا بزار سخته
    176
    234
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    setayeshz565 - وین، اتریش

    اینا به زنو بجه های خودشون رحم نمیکنن میخواین به ما رحم کنن،وحشیا،امیدًوارم مثل أسید باشها نشه که دستکیر نشدن و رأست راست میجرخن
    166
    227
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    biandish1 - گوتنبرگ، سوئد

    و باز هم خبری با تیتر و متن نژادپرستانه! از باشگاه خبرنگاران جوان و بقیه خبرگزاری های داخلی انتظاری بیش از این نمیره اما شما IraninaUK لااقل شاید بتونید خبر رو اصلاح شده بزارین یا کلا نزارین! من در صدد نیستم قبح عمل رو پایین بیارم و هرگونه مزاحمت در هر سطحی برای هر جنسیتی رو مذموم می دونم ولی آیا مزاحمت و تجاوز از هموطنان فرهیخته ! خودمون هرگز سر نزده و نمی زنه ؟ لزوم نام بردن از ملیت افغان (افغانستانی) در این خبر چیه؟ آیا همه افغانستانی ها تجاوز میکنن ؟! دقیقآ همانند نام بردن رنگ پوست افراد یا مذهبی / بی مذهب بودن شخص در خبر که منظور فقط ارتباط دادن به این مسائله ! منظور اصلی این خبر آیا نا امنی و آزار دیدن یک خانمه یا تخریب ملت کشور همسایه ؟ کی و از کجا باید شروع کنیم به با فرهنگ شدن و دست از ادعا بودن خالی برداریم ؟
    312
    113
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Liberte - ارومیه، ایران

    واقعا متاسفم.حالا اگه کسی برعلیه افغانی ها ، منفی بارون میشه. من تو نیروی انتظامی تهران خدمت کردم و در واقع از نزدیک به نحوه زندگی اینا آشنایی دارم. از زندگی فقط کارکردن و خوردن و شهوت می دونند ،جالب اینکه زنای ایرانی رو فاسد و مرداشونو بی غیرت می دونند و خودشون هم هر فسادی کنند ،نماز و روزه اشون فراموش نمیشه و خودشونو اهل بهشت می دونند.کثیف زندگی می کنند و هوای همو خیلی دارند. یک افغانی به تنهایی یک موجود قدکوتاه و خجالتیه ، سه افغانی جمع شن یعنی شر و بالقوه آمادگی هر جرمی رو دارند، حالا سی افغانی که تو شهرک فراز یکی از بهترین جاهای تهران دور هم پاتوق کردند ،چه می کنند. بیشتر مشکل اعتیاد ما هم از افغانستانه که بدون توجه به سایر کشورها بوضوح کشت می کنند.برای خودشون هم مثل نقل و نباته،،می دونم باز بشر دوستان الان ناله می کنند همه شون اینجور نیستند ،آمریکا و انگلیس اینجورشون کردند!! کجای تاریخ ما یک آمریکایی و انگلیسی رو پل عابر به زن و دختران ما تجاوز کردند ،اونم با چاقو.حتی اخیرا چهار افغانی به یک دخترکوهنورد تو فرحزاد تجاوز کردند.
    177
    333
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مطلب روز - تهران، ایران
    کی گفته در ایران داعش وجود نداره؟!!! البته نه همشون!
    138
    127
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

    امیدوارم دوباره احساسات نژادپرستانه برانگیخته نشه.در عوض با همین 2جنایتکار سخت برخورد بشه.باید هر جور شده دستگیر بشن حتی تو افغانستان . شایداگر می دونستن دستگیر میشن این کار رو نمی کردن.
    130
    153
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آسمان ایران - اسلو، نروژ

    نوشته دو افغانی نه همه اونها درمورد همه رای ندیم .و اون دو نفر هم مجازات خواهند شد.
    217
    94
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    nejaat2006 - منچستر، انگلستان

    خفاش شب را میگفتن افغانی است، اما ایرانی (قوچانی) از آب دراومد. در ضمن جالبه که خبر عیاشی عراقی ها در مشهد مقدس منعکس نمیشه که بجای زیارت برای سکس به مشهد مقدس مشرف میشوند. نفرین به خلقت خدا.
    273
    92
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Hhhiran - ترافورد، انگلستان
    ‎  افاغنه در ایران را پناهجو نیستند،بلکه مجرمند! ما مردم ایران انتظار داریم که جهت اخراج کلیه مهاجران مجرم از کشور اقدام کند .صبر و تحمل مردم ایران به پایان رسیده و اگر دولت اقدامی نکند ملت خودشان وارد عمل خواهند شد. این اولین باری نیست که ما شاهد همچین فجایع هولناکی از سوی افاغنه هسیم .
    188
    170
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Havyan&Hawdang - منچستر، انگلستان

    ‎مجرم از هر قوم و نژادی باید دستگیر و مجازات شود و میزان مجازات ربطی به نژاد فرد ندارد و جرم یک امر شخصی است و فرد مجرم باید مجازات شود نه هم نژادان آن. کتک زدن مردم بیگناه هیچ توجیهی ندارد و قابل دفاع نیست مگر از دیدگاه انسان نژاد پرست. ‎  یادم هست که چند سال پیش در ایران شخصی که به نام خفاش شب مشهور بود به تعدادی از زنان تجاوز میکرد و سپس آنها را به قتل میرساند. در ابتدای دستگیری این مجرم أفراد دروغ پرداز شایعه کردنداین فرد یک کورد است و بعد گفتند افغان است و پس از انتشار این خبر تعداد زیادی از خانه ها آوارههای زحمت کش و پناهنده مثل خود ما و افغان در شهرهای دیگر توسط ایرانیان به آتش کشیده شد و تعدادی از افغانها هم به طرز هولناکی توسط مردم به قتل رسیدند. اما پس از مدتی معلوم شد که این شخص از اهالی شهرستان قوچان و ایرانی فارس است.من به عنوان یک کورد درد و رنج و مشقت افغانیها را درک می کنم و امیدوارم هیچ ملت دیگر تجربه زندگی تلخ ما را نداشته باشد.البته برای درک درد دیگران لازم نیست زندگی آنان را تجربه کنید.
    144
    111
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مهاجر واقعی - استکهلم ، سوئد

    توطئه بیش نیست. مهاجرهای بیچاره تو خیابان اگه یه ایرانی از جلوشون بیاد راشون رو ول میکنند و راه دیگه میرم که نبادا زخم زبان بشنون حال چه برسه برن و تجاوز به یه زن کنند. مسخره است حتما باز هم کولی یا بلوچها ی ایرانی رو با افغانستانیها اشتباه گرفتن.
    274
    52
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد
    قابل توجه عزیزانی که افغانیها رو دوست و برادر خطاب می‌کنن ، جنایتی نیست که توش حد اقل یه رد پا از یک افغانی نباشه، بعد میان غرب مینالن که ایرانیها نژاد پرستن ولی‌ از ادمخواری خودشون حرفی‌ نمی‌زنن
    167
    166
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    koros_nl - امستردام، هلند

    این خبر خیلی قدیمی , مال پارساله !! :o :(
    214
    26
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shayan1234 - هامبورگ، آلمان

    این چندومین بار هست شاهد وحشیگری این افغان در ایران هستیم و هنوزم مورد حمایت دولت ایران می باشند
    134
    57
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    تو چه جور استاد دانشگاهی هستی‌ که خبر از مملکتت نداری نمی‌دونی در این اینجا امنیت نیست آزادی نیست اگر افغانی بتو تجاوز نکنه چاقوکشان و ذوب شدگان ولایت میکنند
    158
    65
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    londonlondon - لندن، انگلستان

    تو ایران این یه امر عادی شده که افغانیها جنایتکاران از همشون باید ترسید ...چندش اورن
    153
    99
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - سورتمه، بلژیک

    بیشتر افغانها موجوداتی هستند که خودشان به خودشان هم رحم نمی کنند حالا چه برسد به ایرانی!!! نمک میخورند و نمک دان میشکنند !! اکثر مردانشان هم بچه باز هستند و پول خوبی برای بچه بازی خرج میکنند! ولی پاشون که به اروپا برسه حتی خدا رو هم بنده نیستند!
    137
    115
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    [::nejaat2006 - منچستر، انگلستان::] شرم و حیا کن و اینقدر خلافهای هموطنان شرورت رو ماست مالی نکن !! سالی این همه قتل و تجاوز میکنن دروغه ؟؟ توی کشور خودت هفته ای ۵،۶ بچه و دختر و پسر و زن بزرگ رو تجاوز بهشون میشه اونها هم افغانی نیستن ؟؟؟ .
    137
    101
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    من با شما در مسائلی اختلاف عقیدتی داریم. ولی این مسئله نباید موجب گسستگی ما در وحدت ملی در مقابل این جانیان متجاوز شود. خواهران و مادران ما بخاطر وجود افغان‌ها نه امنیت مالی دارند، نه جنسی. الان زمان آن است که با یک هماهنگی مردمی ولایت را از این خبیثان وحشی پاک کنیم. اگر من در خانواده مشکل داخلی داشته باشم و ببینم غریبه ای وارد شده، اول با خانواده او را بیرون میکنیم، بعد میپردازیم به مشکلات خودمان.
    175
    85
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    مارکوپولو - لندن، انگلستان

    [::biandish1 - گوتنبرگ، سوئد::]. دوست عزیز من با نظر شما کاملا موافقم. متاسفانه این کامنتهاى نژاد پرستانه ارو کسایى مینویسن که خودشون به عنوان یک پناهنده اومدن اروپا و دست گدایى اینجا دراز کردن. من خیلى از هموطنان ایرانى توى اروپا سراغ دارم که کیس پناهندگیشون هوموسکشوال، تجاوز به عنف و یا ادعا کردن خودشون مورد تجاوز قرار گرفتن. انگار فراموش کردین دار و دسته خامنهاى تو زندان به مرد و زن رحم نکرد و همه رو از دم ......
    199
    40
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    مارکوپولو - لندن، انگلستان

    [::londonlondon - لندن، انگلستان::]. [::londonlondon - لندن، انگلستان::]. شما رو چه حسابى این حرفو میزنى! به خودت تجاوز شده؟ چطوره برگردى مملکت گل و بلبلت!
    190
    28
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    mohammad ma - تهران، ایران

    [::کامیاب قزوینی - ملبورن، استرالیا::]. همینطوری دهنتو باز نکن یه حرف مفتی بزن الان تو این .. که داری میگی قراره ..تو کار کنن یا .. تو؟ کدوم بی غیرتی .... حاضره ناموسش بره سراغ این کارا تا دیگه این اتفاقات نیافته؟ یه چیزی شنیدین هر جا می رسین اون گالتونو باز میکنین ..روشنفکری میدین
    113
    40
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    سویس ۱۰۰ - برن، سوییس

    من فقط این را میدانم که تمام کشور های عربی مثل امارات قطر بحرین کویت عربستان بد ترکیه بد پاکستان بد هند بد امریکا بد تمام همسایه های ایران که با ایران دشمن هستند بد افغانی ها که حتی برای ایران در جنگ با عراق هزاران شهید دادن وهنوزم برای منافع ایران تو سوریه می جنگند و صدها شهید دادند هم بد هستند، و فقط ایران خوب است
    185
    38
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان

    [::مارکوپولو - لندن، انگلستان::]. دهنتو آب بکش افغانى ، دفعه آخرت باشه با یه خانم ایرانى اینجور حرف میزنى
    135
    86
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان

    [::nejaat2006 - منچستر، انگلستان::]. عربها رفتن مشهد پول دادن با کسى که راضى بوده سکس کردن ، تجاوز فرق میکنه
    122
    84
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان

    biandish1 - گوتنبرگ، سوئد::]. هیچوقت یه انگلیسى یا یه هلندى همچین کارى نمیکنه، افغانیها إز بس در کشور اسلامى خودشون تحت فشارن مهمانى که میرن یاد نداشته هاشون میوفتن ، قابل اعتماد نیستند ،خطرناکند ، ایران هم که مثل اروپا مکانى براى تخلیه سکس این افراد نداره ،اینها فشار بهشون میاد و خلاف میکنند
    127
    59
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    رقص پرواز - پراگ، چک

    [::nejaat2006 - منچستر، انگلستان::]. خیلی سعی کردم در مقابل موضع گیری شما بی تفاوت بگذرم اما نتونستم. گرامی به عنوان شخصی که اصلا نژادپرست نیستم اما نظر شما در مقابل تجاوز به یک زن ایرانی برام خیلی سنگین بود.به جای اینکه این عمل زشت و کثیف رو محکوم کنید به نوعی با پیش دستی کردن و به رخ کشیدن زنان تن فروش مشهد مهر تایید بر این کار میزنید. در این گونه موارد اگر نمیتونید همدردری کنید نمک رو زخم نپاشید. اگر یک ایرانی چه در داخل ایران و چه در خارج ایران تجاوز کنه همین کاریران سایت این کار شیطانی رو محکوم میکنند، کمااینکه اگر در خارج از مرزهای ایران این عمل فجیع توسط یک ایرانی صورت بگیره شرمنده گی اش بیشتره چون ذهینت ها رو به سوی یک ملت خراب میکنه. تا قبل از خواندن کامنت شما خواستم بنویسم همه جا خوب و بد هست چون تعداد مهاجران افغان در ایران زیاد و اکثرا قشر تحصیل کرده نیستند اتفاقات اینگونه بیشتر به چشم میاد، ولی نظر شما منو عمیقا به فکر انداخت که چطور میتونید در مقابل بی حرمتی به یک انسان چنین نظری بدهید!
    35
    156
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kshamillan - مونترال ، کانادا

    از بچه گی‌ تا حالا بیشتر حوادث که می‌شنوم همینه افغانی‌ها به زن‌ها ایرانی تجاوز می‌کنن ...خوب این‌ها یک مشت مردن بدون زن و خانواده اکثراً ..نمیدونم والا کاش میذاشتن اینها زناشون بیان ..که دیگه با زا ایرانی‌ کار نداشته باشن والا
    12
    37
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    [::مارکوپولو - لندن، انگلستان::] این ۱۰۰٪ باید تجربه و سرگذشت خودت بوده باشه عزیز که اینقدر با اطمینان تعریف کردی و ازش خبر داری !! تجاوز و کیس هوموسکشوالتی و دست گدایی دراز کردن .
    14
    47
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    londonlondon - لندن، انگلستان

    [::مارکوپولو - لندن، انگلستان::]. تا امثال تو افغانی تو ایران باشن نه برنمیگردم
    17
    58
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا

    [::biandish1 - گوتنبرگ، سوئد::]. موافقم تیتر خبر خیلی بد بود تو آمریکا هم اگه دو تا سیاهپوست مرتکب قتلی شوند تیتر نمی زنند که دو تا سیاهپوست مرتکب قتل شدند
    44
    18
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    fereshteh-wi - سیاتل، ایالات متحده امریکا

    حامیان افغانیا بیان جلو بوق بزنن،انهای که میگم برادری افغان ،اون ایرانیا که میگن افغان‌ها برادر ما هستن .روشنفکرای عزیز بیان جلو. هیچ میدونید افغان‌ها خودشون هیچی‌ نیستن ولی‌ ما رو آدم حساب نمیکنن.
    14
    49
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Cyrus749 - برایتون، انگلستان

    به همتا ، توضیح بده ، چرا شما افغانیا این کارارو می‌کنید ؟
    10
    30
    ‌پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    یکب ازآن مغول زاده تحویل من بدهند درظرف 5 دقیقه کاری میکنم که آن سه نفر مثل بلبل اعتراف کنند که دو متهم کجا هستند و از این صحنه هم فیلم میگرفتم میدادم تلویزیون افغانستان بخش کنه.چندسال پیش این بلا سر یک زن شیرازی آمد چون شوهر ازقوانین ایران خبر داشت,اصلا شکایت نکرد فردا صبح روز حادثه با کامیون یخچال دار رفت پاتوق کارگرهای افغانی,تا آنجائی که یخچال کامیون جا داشت کارگرهای افغانی را بار زد ,چندین ساعت با کامیون تو جاده رانندگی کرد بعد تو بیابان در یخچال را باز کرد و تمام کارگرهای افغانی که خفه شده بودند را خالی کرد باین میگن دفاع از ناموس.
    15
    20
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    توفیق - سیاتل، ایالات متحده امریکا

    [::leila leila - گوتنبرگ، سوئد::]. اتفاقا حزب سوئد دمکراتها هم همین حرف رو در مورد شما و هم وطنای شما میزنن. نمونه اش هم اون رهبر باند تبهکار موتورسوارها در شهر محل اقامت شما که ایرانی‌ بود و یا تجاوزات گروهی‌ای که به دخترا میشه و بچه‌های ایرانی‌ هم توشون هستن. طبق طرز فکر تو، تو هم خون ایرانی‌ تو رگته و درست مثل اونایی، پس باید از دمت گرفتت و از سوئد عزیز که تو آمدی داری نژاد مردمش رو خراب میکنی‌ انداخت بیرون. حالت خوبه کله سیاه؟
    41
    13
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد

    [::توفیق - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. هر وقت ایران عزیزم از وجود امثال تو و هموطنهات پاک شد و احساس امنیت کردم حتما بر می‌گردم ایران ، حال تو چطوره طالبانی ؟
    6
    34
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    [::leila leila - گوتنبرگ، سوئد::] دوست عزیز طالبان رو خوب اومدی :)) شاد و پیروز باشی .
    5
    26
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران
    این جماعت فهم ندارند(اکثرا )حالا آدم سالم هم دارن ولی قریب به اتفاق سنگدل و وحشی اند.دلیل نژادیش یا تاریخیش اینه که تخم و خون مغولی زیادی دارند.از تخم نزدیک چنگیز و تیمورند چی میخاید دربیاد ازش؟
    5
    14
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    توفیق - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    [::leila leila - گوتنبرگ، سوئد::]. خوب کله سیاه عزیز، وقتی‌ از سوئد انداختنت بیرون به خاطر جنایتهای هموطنات، کجا میخوای بری؟ البته خوب شما مثل بقیه ایرانیها نیستی‌. همون‌جوری که اکثر افغانیها مثل اون دو تا تجاوزگر نیستن. در حقیقت این دورویی هست که همه افغان‌ها در ایران رو به خاطر جنایات تعدادی قلیل مجرم بدونی اما از اون طرف هم بنالی که چرا سوئدیها تو رو به خاطر جنایات تعداد قلیلی از ایرانیها در سوئد مجرم میدونن. یک کمی‌ فکر کنی‌ دستت میاد چی‌ دارم میگم. حالا برو منفی‌ بده!
    20
    10
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد
    [::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. قابلی‌ نداشت عزیزم :) طرف فکر می‌کنه از بهشت برین اومده الان تو آمریکا گرفتار شده . کی‌ به کی‌ میگه ایراد دارید ، از چادری زنهاشون که این کیسه زباله ابیه تا روکش رو اسب و الاغشون که مبادا باعث شهوته شهروندانشون بشه تا سر بریدنهاشون وسط خیابون رو ندیده ناراحت هم می‌شه میگی‌ هموطنات تو ایران جنایت می‌کنن .
    4
    17
    جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    توفیق - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    [::leila leila - گوتنبرگ، سوئد::]. کاش ما ایرانیها یاد میگرفتیم الکی‌ رو هوا حرف نزنیم. لیلا خانوم، تو چرا فکر میکنی‌ من افغانی هستم؟؟ چون از شما و افرادی مثل شما که به خاطر دو تا افغانی تبهکار همه افغانیها رو تبهکار میدونن انتقاد کردم؟ اگر یک سوئدی بیاد بگه نه لیلا ایرانی‌ هست اما مثل اون رهبر باند موتورسوارها (که ایرانی‌ هست) جنایتکار نیست، اون سوئدی هم میشه ایرانی‌؟؟ تو خودت اونجا به خاطر رفتار یک تعداد کم ایرانی‌ داری مورد تبعیض واقع میشی‌ اونوقت میآی درست مثل نژاد پرستهای سوئدی رفتار میکنی‌ و همه افغانیها رو جنایتکار میدونی‌؟ خیلی‌ معذرت میخوام اما این اسمش اگر حماقت محض نیست شما بگو چیه.
    16
    11
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد
    [::توفیق - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. اتفاقا هرگز مورد تبعیض واقع نشدم چون اولا خلافهای ایرانیها نسبت به خدمات قشر تحصیلکرده ایرانی‌ انقدر کمه که سوئدیها به راحتی‌ از کنارش رد میشن و در عوض هر سال موقع تحویل سال و نوروز پادشاه و وزرای سوئدی از خدمات ایرانیان که تاثیر بزرگی‌ در پیشرفت سوئد داشتن قدر دانی می‌کنن ، خوبه که بدونی در هیچ کدوم از اعیاد ملتهای دیگه در تلوزیون سوئدی ازشون تجلیل نمی‌شه ، بنابر این جای دلیل بافتن یه کم مطالعه- کن آقای طالبانی . تو افغانی هم نباشی‌ افکار طالبانیت چیزی از ارزشهای نداشتت کم نمی‌کنه
    4
    13
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    توفیق - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    [::leila leila - گوتنبرگ، سوئد::]. لیلا خانوم، یعنی‌ میفرمایین اون ۲۰ درصد یا بیشتری که به حزب سوئد دمکرات‌ها رای میدن با همه خارجی‌ها مخالفن به جز ایرانیها؟ یعنی‌ سوئد نژاد پرست نداره؟ شما اولین کسی‌ هستی‌ که یک همچین اظهاراتی میکنه. خود سوئدیها میگن نژاد پرستی‌ هست. خود شما متمننن میدونی‌ که یک ایرانی‌ نوعی، نه شخص شما، هنوز به عنوان "سوئدی" تو جامعه پذیرفته نمیشه. من اوضاع شما رو نمی‌دونم اما فکر نمیکنم قابل انکار باشه که خارجی‌ ستیزی در اون جامعه هست و افراد همه خارجیها رو به یک چوپ میرونن. کسی‌ که به شما میگه کله سیاه نمیاد بپرسه ملیتت چیه و اگر بشنوه ایرانی‌، بگه آها تو خوبی‌ بیا برو کاریت نداریم. متاسفانه، همین کار رو شما با افغانیهای مقیم ایران می‌کنین. در ضمن، وقتی‌ با کسی‌ صحبت میکنی‌ احتیاجی‌ به فحش دادن نیست. شما نمی‌دونی من کی‌ هستم و طالبان خطاب کردن من یعنی‌ بدون اطلاع داری حرف میزنی.
    14
    6
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    nejaat2006 - منچستر، انگلستان
    [::رقص پرواز - پراگ، چک::]. اونقدر که من هم به ناموس ایرانی و افغان حساس هستم، شما بعنوان به اصطلاح یک ایرانی نیستی! من نمک روی طخم شما نمیریزم و از جنایت چه افغان باشه و چه ایرانی دفاع نمیکنم، ولی از این ناراحتم که شما....چشم تون روی روی عراقی .... میبندید و تمام عقده هاتون رو روی افغانستانی بیچاره و آواره خالی میکنید؟ خیلی .... از اون فدای ریش آغا که گله و شکایتی نیست، ایشون .... ولایت فقیه تشریف دارن و کارشون گاز گرفتنه. من میگم شاید افغان نباشه! شاید ایرانی باشه و دولت کثیف ایرانم میخواد بهانه ای برای اخراج پناهنده ها پیدا کنه. یه کم فکر کنید و زود قضاوت نکنید. شما در خارج از ایران زندگی میکنید و باز هم افغانی افغانی میکنید!!! واقعا جای تعجبه و خجالت داره!!!!!
    25
    11
    شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    biandish1 - گوتنبرگ، سوئد
    [::millionaire - منچستر، انگلستان::]. قسمت دوم حرف شما متین , حرف من چیز دیگه ای بود دوست عزیز . قتل , ترور , تجاوز و غیره همه کار های ناپسندی هستند که از هر قوم و فرقه و نژاد و ملیت و دین سر زده و می زنه پس درست نیست نسبت دادن این اعمال مقبوح به یک ملیت به جای خود شخص! من مثال زدم از تروریست خوانده شدن ایرانی ها ! شما فکر می کنید انگلیسی ها , هلندی ها , سوئدی ها تجاوز نمی کنن؟ لطفآ سری بزنید به آمار ثبت شده و مقایسه کنید با جمعیت کشور ها!
    3
    3
    دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    biandish1 - گوتنبرگ، سوئد
    [::توفیق - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. شما کلا خودت متوجه شدی چی گفتی ؟ حزب دموکرات های سوئد هم حزب نژاد پرستی شناخته میشه اینجا! اتفاقا طرفدار های زیادی بین ایرانیان گرامی داره ! که باعث تعجب خود سوئدی هاست که چطور و چرا ! حالا شما منظورتون این بود که ما ایرانی ها نژاد پرست نیستیم؟ خیر آقای عزیز , ایرانی ها جزو نژاد پرست ترین ملت ها هستند متاسفانه ! فقط آموزش ندیدیم که بفهمیم این مساله رو ! و ظرفیت شنیدن و قبول این واقعیت رو مثل همه مسایل دیکه نداریم.
    3
    7
    دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    aliuk60 - لندن، انگلستان
    داخل افغانها فقط یه آدم درست دیدم که خودش از افغانها متنفر بود و میگفت چرا تو افغانستان همیشه جنگ کشتار بوده و هست واسه اینکه ما افغانها .. صفت هستیم و هیچ وقت کشورمون آباد نمیشه، اولین ماشینی که خود من تو لندن خریدم از دو تا افغانی بود که ماشین دزدی در اومدو نه هزار پوند منو برداشتنو رفتن قسم جون مادرش هم خورد که ماشین مشکلی‌ نداره
    2
    7
    ‌سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    aliuk60 - لندن، انگلستان
    در ضمن فرید زلاند هم انسان خوبیست که در مصاحبش گفت من افغان نیستم بلکه یک ایرانیم
    3
    6
    ‌سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    توفیق - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    [::biandish1 - گوتنبرگ، سوئد::]. لطف کن یک بار دیگه نوشته‌های من رو بخون تا بفهمی کی‌ متوجه نیست که چی‌ داره میگه. من کجا گفتم ایرانیها نژاد پرست نیستن؟؟ اتفاقا انتقاد من از لیلا خانوم هم اینه که ایشون با وجود زندگی‌ در سوئد و اینکه حتما از وجود خارجی‌ ستیزی در اونجا خبر داره، خودش بیشترین فحش رو به افغانیها میده و درست مثل نژاد پرست‌های سوئدی که همه رو به یک چوب میرونن عمل میکنه. شاید هم ایشون جزو اون دسته از ایرانی‌ هست که به قول شما تو حزب سوئد دموکرتها فعال هستن. :-)
    3
    4
    ‌سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.