حسینیان: تهدید صالحی با سیمان جدی بود

روح‌الله حسینیان، نماینده مخالف دولت در مجلس ایران گفته است که تهدیدی که در جلسه روز یکشنبه مجلس علیه وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی مطرح کرده بود، جدی است و از این بابت عذاب وجدان ندارد.
 
آقای حسینیان امروز سه‌شنبه ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) پس از آنکه مجلس اجرای توافق اتمی با قدرت های بزرگ را تصویب کرد، در جمع خبرنگاران گفت که سخنان دو روز پیش او خطاب به محمدجواد ظریف و علی اکبر صالحی مسبوق به سابقه ای بوده است: "پس از صدور بیانیه لوزان در جلسه کمیسیون امنیت ملی به آقای ظریف گفته بودم که غنی‌سازی ۲۰ درصد را از بین بردید، کارخانه آب سنگین اراک را که پلوتونیوم تولید می‌کند از بین بردید و یک حربه روانی به دست دشمن دادید. اگرچه دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیستیم، اما دشمن خیال می کرد جمهوری اسلامی ایران از چنین توانایی بالقوه ای برخوردار است".
 
او گفت که در آن جلسه پیش بینی کرده بود که اسرائیل به زودی ایران را به بمباران اتمی تهدید می کند و مدتی بعد وزیر دفاع سابق اسرائیل همین کار را کرد.
 
آقای حسینیان می گوید: "روز یکشنبه به صورت خصوصی به آقای ظریف و آقای صالحی گفتم که اگر به خاطر برجام، اسرائیل ایران را تهدید به بمب اتم کرد یا آمریکا به ایران موشک زد، مردم شما را محاکمه خواهند کرد، و اگر من آن روز کاره ای بودم، آقای صالحی را محکوم می کنم که سیمان هایی که در قلب رآکتور اراک ریخته را بیرون بیاورد و خودش را داخل رآکتور کرده و سیمان به اطرافش تزریق کند".
آقای حسینیان همزمان بیانه ای هم در این مورد منتشر کرده و در آن نوشته است: "با شرایطی که عرض کردم، حتما امت متدین و کسانی که برای ساختن رآکتور اراک زحمت کشیده اند و با تسامح و تساهل آقایان این قلب تپنده محکوم به پر شدن با بتن شد، این مجازات را با جرم متناسب می دانند".
+14
رأی دهید
-53

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    forogh - اصفهان، ایران

    صالحی را ببرزیرسیمان خامنه ای را زیرخاک خودت هم گورت را گم کن پدرسوخته های دروغگوی دزد..
    1
    44
    ‌سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    خاک بر سر صالحی بدبخت که از ترسش رفت ملاقات این زالو. اون داستان فشار خون و غیره همش فیلم بود و با یک حرکت نمایشی جهت اتفاقات رو عوض کرد. داستان اینه که این حسینیان واقعاً تبهکاره و اصلاً بخاطر دزد بودن و فاسد بودنش مورد تایید بیت آقای دیکتاتوره
    1
    22
    ‌سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.