فال روز یکشنبه ۱۸ اکتبر - ۲۶ مهر

فروردین
 
حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می سازند، روزهای بهتری داشته باشید.
فال حافظ
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را
ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را
تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
 
 اردیبهشت
 
امروز آمادگی تفریح کردن را دارید. اما به آن آسانی ها هم که فکر می کنید نیست. تصمیم می گیرید که یک بازی بکنید اما برخی چیزها جلوی مشارکت شما در آن بازی را می گیرند. یک مشکلی برای برقراری تعادل بین خوشگذرانی شما و نیاز به ایجاد روابطی صمیمی تر و عمیق تر وجود دارد.دلیلی هم برای تحلیل بی پایان آن وجود ندارد. فقط به شرایط فعلی خود توجه کنید و به حرف دل خود گوش کنید نه به عقلتان.
فال حافظ
نفس برآمد و کام از تو بر نمی آید***فغان که بخت من از خواب در نمی آید
صبا به چشم من انداخت خاکی از کویش***که آب زندگیم در نظر نمی آید
تعبیر: بسیار بی قرار و بی تاب شده ای و همه چیز را از دست رفته می بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می دانی. دعا هم می کنی ولی نتیجه نگرفته ای مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به تمام آرزوهایت برسی. دل از خدا جدا نکن و امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.
 
خرداد
 
امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می شوند.
فال حافظ
باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش***بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
ای دل اندربند زلفش از پریشانی منال***مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش
تعبیر: آنچه را که مصلحت است انجام بده فقط علم برای رسیدن به مقصود و حاجت کافی نیست ایمان قوی و تحمل سختی ها ی راه هم لازم هست. بنابراین دست از غرور بردار و تلاش کن. کرم داشته باش تا به مقصود برسی.
 
تیر
 
امروز یک چرخش فکری کامل نسبت به دوستی ها، کار و زندگی شخصی خود خواهید داشت. از یک دوست بسیار نزدیک و مهربان، ایده های بسیار خوبی خواهید گرفت که برای آینده کاری شما عالی است. اگر پیشنهاد کار داشتید، حتما به آن فکر کنید. از اینکه در زندگی خود تغییر ایجاد کنید، نترسید. آینده در انتظار شما است. حرکت کنید. از اینکه فقط حرف بزنید دست بکشید و تنبلی یا ترس را کنار بگذارید. آپ دیت شدن در همه بخش های زندگی کاری است که امروز باید آن را آغاز کنید.
فال حافظ
خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود***به هر درش که بخوانند بی خبر نرود
طمع در آن لب شیرین نکردنم اولی***ولی چگونه مگس از پی شکر نرود
تعبیر:  همگان به تو غبطه می خورند و این به خاطر این است که در هیچ کاری طمع نمی کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. عهدی را که بسته ای فراموش نکن. تاج دانایی بر سرت می نهند فقط مواظب شیطان باش تا صید او نشوی.
 
مرداد
 
شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق های درونی تان را سرکوب می کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می آید که شما را مجبور می کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.
فال حافظ
دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر: دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.
 
شهریور
 
امروز با وجود اینکه هفته جدیدی شروع شده است هنوز در حال و هوای آخر هفته هستید و دلتان می خواهد از یک مهمانی به مهمانی دیگر بروید و تفریح کنید و لذت ببرید. اما بهتر است امروز روی کارتان تمرکز کنید. با کمی تلاش از آنچه که فکرش را می کنید هم بهتر عمل خواهید کرد، به شرط آنکه خودتان را دست کم نگیرید. ممکن است وظایف شما در محل کارتان به صورت ناگهانی تغییر کنند، خودتان را با شرایط وفق بدهید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید. بهتر است با حرف زدن بدون فکر به رابطه عاطفی خود آسیب وارد نکنید. قبل از قضاوت و یا اظهار نظر، حرفتان را در دهانتان خوب بچرخانید، حرفی که از دهان خارج شد را نمی توان پس گرفت، اگر لازم است سکوت کنید.
فال حافظ
کرشمه ای کن و بازار ساحری بشکن***به غمزه رونق و ناموس سامری بشکن
به باد ده سر و دستار عالمی یعنی***کلاه گوشه به آیین سروری بشکن
تعبیر: کارهایتان به لطف خدا رونق می گیرد به شرط اینکه آئین راستی را پیشه کنید. شما در عمل خوب و بیغش از همه پیشی می گیرید و پاداش خودتان را از حوریان و پریان بهشتی می گیرید. صید خودتان را به دست می آورید و درهای ناامیدی را یکی پس از دیگری می شکنید. قدر یار خودتان را بدانید که در این راه کمک بسار به شما کرده است.
 
مهر
 
اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه ای شیرین تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.
فال حافظ
سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ***که تا چو بلبل بی دل کنم علاج دماغ
به جلوه گل سوری نگاه می کردم***که بود در شب تیره به روشنی چو چراغ
تعبیر: اینقدر به جوانی و شادابی و زیبایی خویش مغرور نباش. همیشه جوان و شاداب نمی مانی. فکری هم به حال پیری خود بکن، با فخر فروختن و قیافه گرفتن از اجتماع طرد می شوی و هم در جوانی و هم در پیری تنها می مانی. پس قدر جوانی خویش را بدان و شادابی خود را با دیگران تقسیم کن.
 
آبان
 
شاید شما فکر کنید که می دانید چه چیز می خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.
فال حافظ
از سر کوی تو هر کو به ملالت برود***نرود کارش و آخر به خجالت برود
کاروانی که بود بدرقه اش حفظ خدا***به تجمل بنشیند به جلالت برود
تعبیر: از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.
 
آذر
 
امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛ یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید
فال حافظ
روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر***پیش شمع آتش پروا نه به جان گو درگیر
در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغ***بر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر
تعبیر: شما ارزش هر کس را به پول و مقام انکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.
 
دی
 
اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.
فال حافظ
بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست
هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست
تعبیر: زندگی بدون او برایت میسر نیست. غم دوری و هجران را نمی توان تحمل کنی ولی فعلا" چاره ای جز این نداریو با گریه و زاری کردن کاری درست نمی شود. شاید در آینده وصال یار میسر شود. با امید رسیدن به مقصود با مرگ دست و پنجه نرم کن.
 
بهمن
 
امروز احتمالا با تصمیمات سختی روبه رو باشید. در ارتباط هایتان مسایلی پیش آمده که نمی دانید دقیقا چطور باید رفتار کرد. از یک طرف می خواهید حرف هایتان را بگویید و از طرفی هم احتمال سوبرداشت وجود دارد. اما روراست بودن همیشه بهترین گزینه است. با حفظ احترام حرف های خود را بیان کنید. بسیار مهم است که به ذهن و قلب خود امروز استراحت دهید. فشارهای فکری، منفی بافی و غمگین بودن را از خود دور کنید. این اعتماد را به خود داشته باشید که می توانید تصمیمات درستی اتخاذ کنید.
فال حافظ
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست
تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.
 
 اسفند
 
برای هر کاری که امروز انجام می دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی دهید. شما به راحتی می توانید با دلگرمی کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه هایی که می شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.
فال حافظ
ای که در کوی خرابات مقامی داری***جم وقت خودی ار دست به جامی داری
ای که با زلف و رخ یار گذاری شب و روز***فرصتت باد که خوش صبحی و شامی داری
تعبیر: در میان عده ای ارج و قرب بالایی دارید و در جای دیگر همه منتظر ورودتان می باشند. بخت با شماست، خوشحال باشید و خدا را شکر کنید که جور و جفا از بین رفته و جای آن را مهر و وفا آمده است. نامتان پر آوازه می شود. بیشتر با خدا باشید و نماز شب بخوانید تا راهتان را گم نکنید. انشاالله
+16
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.