لیگ برتر ایران؛ ادامه صدرنشینی استقلال تهران با تساوی مقابل هم نام خوزستانی

استقلال تهران در بازی خانگی مقابل هم نام خوزستانی خود نتوانست فرصت‌های مناسب گلزنی روی دروازه این تیم ایجاد کنداستقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران و در یک بازی خانگی در ورزشگاه آزادی تهران مقابل همنام خوزستانی خود ۱-۱ مساوی کرد و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر ایران باقی ماند.
 
استقلال تهران که هفته گذشته برابر پدیده مشهد مساوی کرده بود، در صورت پیروزی می‌توانست اختلاف خود را با سپاهان و استقلال خوزستان به چهار امتیاز برساند.
 
آبی‌پوشان میزبان که تا پیش از بازی با استقلال خوزستان با راه آهن و پدیده مساوی کرده بودند، از همان ابتدا مسابقه را با احتیاط آغاز کردند.
 
بازیکنان استقلال خوزستان که از شروع فصل جدید لیگ تنها یک بار مقابل حریفان شکست خورده‌اند در نیمه اول موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه مهدی رحمتی داشتند.
 
رحیم زهیوی بازیکن استقلال خوزستان در دقیقه ۱۶ مسابقه در موقعیتی تک به تک با مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال صاحب توپ شد ولی نتوانست دروازه او را باز کند.
 
پروپئیچ مهاجم بلند قامت استقلال در دقیقه ۳۵ روی پاس آرش برهانی در محوطه شش قدم صاحب توپ شد ولی نتوانست دروازه حریف را باز کند.
 
استقلال خوزستان در اواخر نیمه اول بازی روی یک ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کرد؛ عقیل کعبی روی ارسال زیبای حکیم نصاری نتیجه را یک بر صفر کرد.
 
پنج دقیقه پس از این گل، استقلال تهران با گلزنی پروپئیچ نتیجه را ۱-۱ مساوی کرد. این مهاجم روی پاس میلاد فخرالدینی گل تساوی تیم میزبان را به ثمر رساند.
استقلال تهران در نیمه دوم بازی را بیشتر از حریف در اختیار داشت ولی نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند.
پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران در نیمه دوم با آوردن جابر انصاری، محسن کریمی و جاسم کرار ترکیب استقلال را تهاجمی کرد، ولی بازیکنان جانشین هم نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.
 
استقلال با این تساوی مقابل استقلال خوزستان ۱۸ امتیازی شد و در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند و استقلال خوزستان هم با ۱۶ امتیاز در رده سوم جای گرفت.
وحید امیری بازیکن ملی‌پوش نفت تهران ستاره تیم‌اش در بازی مقابل راه‌آهن بودبرد نفت با درخشش وحید امیری، شکست فولاد مقابل صبا
در دیگر بازی امروز راه‌آهن و نفت تهران مقابل هم قرار گرفتند که نفت در نهایت موفق شد دو بر صفر حریف خود را شکست دهد.
هر دو تیم در نیمه اول مسابقه سعی در کنترل بازی داشتند ولی گل غافلگیرانه وحید امیری در دقیقه ۲۴ باعث شد بازیکنان علیرضا منصوریان یک بر صفر در نیمه اول از حریف پیش بیفتند.
 
راه آهن در ادامه بازی تلاش زیادی برای زدن گل مساوی کرد ولی در نیمه دوم گل دوم را هم دریافت کرد.
وحید امیری هافبک نفت تهران در این بازی عملکرد فوق العاده‌ای داشت، او در اواخر بازی با حرکتی سریع امیر ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک ضربه حساب شده نتیجه را دو بر صفر کرد.
 
صبای قم هم در دیگر بازی این هفته در حالی که یک بر صفر از فولاد خوزستان عقب بود، در پایان دو بر یک این تیم را شکست داد.
فولاد خوزستان که با سه امتیاز در قعر جدول لیگ برتر ایران قرار دارد، در نیمه اول بازی با گل ساسان انصاری یک بر صفر از صبا پیش افتاد.
بازیکنان علی دایی سرمربی صبای قم که هفته پیش با پرسپولیس ۱-۱ مساوی کرده بودند در نیمه دوم با زدن دو گل در نهایت موفق شدند سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.
 
گل‌های صبای قم در این مسابقه را امیر حسین صادقی و محمد قاضی به ثمر رساندند.
دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان امیدوار بود که با کسب پیروزی مقابل صبای قم شرایط این تیم را اندکی بهبود بخشد، ولی شکست مقابل صبا باعث شد احتمال اخراج این سرمربی بیش از همیشه شود.
نتایج بازی‌های هفته نهم لیگ برتر ایران
  •     سیاه‌جامگان مشهد یک – پرسپولیس ۲
  •     ملوان صفر – سپاهان صفر
  •     تراکتورسازی تبریز ۲- سایپا صفر
  •     استقلال تهران یک – استقلال خوزستان یک
  •     صبای قم ۲ - فولاد خوزستان یک
  •     ذوب آهن صفر – گسترش فولاد صفر
  •     استقلال اهواز ۲- پدیده مشهد ۳
 
+13
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.