عمان ما را مجبور کرد به مساوی راضی شویم

 تیم‌ملی ایران قصد داشت در مسقط، عمان را ببرد اما خیلی زود متوجه شد اگر مساوی هم بگیرد خوب است! تیم‌ملی تا دقیقه 70 یک بر صفر از میزبان خود عقب بود و روی یک حمله ناگهانی توانست دروازه این تیم را باز کند و بازی را به تساوی بکشد.
 
کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی اعتراف جالبی درباره بازی می‌کند. او می‌گوید بعد از اینکه متوجه شدند نمی‌توانند برنده بازی باشند، برای گرفتن یک امتیاز جنگیدند. کروش در این باره می‌گوید: «توقع و انتظار خودمان این بود که پیروز میدان شویم اما وقتی دیدیم تیم عمان بازی را خیلی بهتر از ما شروع کرد و در تک‌تک صحنه‌ها بازیکنان عمانی زودتر به توپ می‌رسیدند و سریع‌تر توپ را به حرکت در‌می‌آوردند، متوجه شدیم باید بازی هوشمندانه‌ای را انجام دهیم و سعی کنیم از مغزمان بهره ببریم. در این وضعیت توانستیم با یک امتیاز در مسیر صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها خاک عمان را ترک کنیم.»
 
کروش به حرف‌هایش قبل از بازی هم اشاره‌ می‌کند و ادامه می‌دهد: «همان‌طور که در نشست خبری گفتم، می‌شود بازی را به یک سکه تشبیه کرد. یک روی سکه این بود که توقع داشتیم با 3 امتیاز مسقط را ترک کنیم اما این اتفاق نیفتاد. وقتی شاهد چنین عملکردی از عمان بودیم، سعی کردیم هوشمندانه به آن طرف سکه نگاه کنیم و یک امتیاز را به ‌دست‌ آوردیم. هنوز 4 بازی در مسیر رقابت‌های مقدماتی پیش‌رو داریم که سه بازی در تهران و خانه‌مان است و سعی می‌کنیم بازی‌های سختی را برای رقبایمان رقم بزنیم.»
+24
رأی دهید
-5

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.