ادعای دستیار ویژه روحانی: موساد در فاجعه منا دست دارد

تقاطع: علی یونسی، دستیار ویژه حسن روحانی در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی می‌گوید در حادثه‌ی جان باختن صدها نفر از زائران حج در صحرای “منا”، دست “موساد” (سازمان اطلاعات خارجی اسراییل) را می‌بیند.
 
به گزارش خبرگزاری “فارس”، آقای یونسی در یک سخنرانی در “همایش بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، جوانان و صلح جهانی ” در تبریز گفت: «من دست سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد را در فاجعه منا می‌بینم.»
 
وی با «جعلی» خواندن اسراییل اضافه کرد: «حیات و وجود رژیم صهیونیستی در ایجاد جنگ و خشونت در خاورمیانه است. این رژیم منحوس تلاش دارد تا بین ملت‌های اسلامی تنش ایجاد کرده آن‌ها را نسبت به یکدیگر بدبین کند.»
 
وزیر اسبق اطلاعات جمهوری اسلامی با بیان این ادعا که بعد از انجام توافق هسته‌ای، اسراییل با استفاده از «تمام توان و تجهیزات خود» می‌خواهد «به هر نحو ممکن پای ایران را به جنگی در منطقه باز کند» افزود: «متاسفانه تعدادی از کشورهای منطقه نیز در دام اسراییل افتاده و هم‌چون کنگره آمریکا به آلت دست صهیونیست‌ها تبدیل شده‌اند تا تحت هر شرایطی اجرای توافق هسته‌ای را به بن‌بست بکشانند.»
یونسی در بخش دیگری از سخنان خود نیز اظهار داشت: «جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در این جهان پرآشوب همواره منادی وحدت، نوع‌دوستی و صلح و صمیمت بوده و همیشه از جهان عاری از خشونت طرفداری کرده است.»
 
گفتنی است در حادثه “منا” که روز ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) روی داد، صدها زائر “حج” در اثر ازدحام و فشار جمعیت، جان خود را از دست دادند. در حالی که مقامات ایرانی شمار ایرانیان جان‌باخته را ۴۶۴ نفر اعلام کرده‌اند، دولت عربستان از کشته شدن ۲۳۹ ایرانی در این حادثه خبر داده است. به نظر می‌رسد که اختلاف میان دو آمار، به مفقودان این حادثه برمی‌گردد که در میان آن‌ها نام شماری از مقامات پیشین و کنونی نظامی و دولتی ایران به چشم می‌خورد.
+6
رأی دهید
-33

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    سوسمار این بهانه کهنه شده ---فکر کنم فقط اتاق خواب شما مانده که اگر شبی طرف شما گفت نه! بگوئید این موساد بوده که ننه آقا را تحریک کرده!!
    3
    19
    جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    اره ممکنه موساد دست داشته باشن.، شماها عوامل موساد هستین و مشخص شده که حادثه منا توسط رافضیان صورت گرفتن . منشاء تشیع رافضی از عبدالله ابن سباء یهودی بوده پس دور از عقل نیست که شماها عوامل اونا باشید. هرکی دوست داره میتونه بهم منفی بده اصلاً همه منفی بدین من که حقیقت رو گفتم خواستین بپذیرین نخواستین هم بیخیال
    19
    10
    جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    بوزرجمهر - تهران، ایران
    آخوند ....دوره این غیب گویی ها و کف بینی ها گذشته.مدرک داری روکن عوضی اگر نه من هم میبینم تو ...
    1
    12
    جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    ببینید دستیار ویژه روحانی ..چه کسی است . که پرونده اش از همه کثیف تر درانقلاب اسلامی ست
    2
    10
    جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.