مرداک به طور ضمنی گفت اوباما "واقعا یک رئیس‌جمهوری سیاه‌پوست" نیست

روپرت مرداک، غول رسانه‌ای در توییتی به طور ضمنی گفته است که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا "واقعا یک رئیس‌جمهوری سیاه‌پوست" نیست.
 
آقای مرداک در توییتی که در ستایش از بن کارسن، یکی از نامزدهای جمهورخواهان برای انتخابات سال ۲۰۱۶ بود، نوشت: "بن و کندی (همسر او) کارسن عالی هستند. وقتش نیست یک رئیس‌جمهوری واقعی سیاه‌پوست که بتواند به شکاف نژادی برسد بر سر کار آید؟"
بن کارسن ماه پیش، پس از آن که گفت یک مسلمان نباید رئیس‌جمهوری آمریکا شود، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفت. او گفته بود که اسلام با قانون اساسی آمریکا تطابق نمی‌کند.
 توییت آقای مرداکآقای مرداک همچنین مطلبی از مجله نیویورک را برای خواندن پیشنهاد داده که در آن به "ناامیدی جامعه اقلیت" از باراک اوباما اشاره شده است.
روپرت مرداک ۸۴ ساله مالک شرکت رسانه‌ای نیوز کورپوریشن است.
این شرکت صاحب شبکه خبری فاکس، روزنامه‌های نیویورک پست و وال استریت ژورنال در آمریکا، شبکه خبری اسکای و روزنامه‌های سان و تایمز در بریتانیا است.
بن کارسن ماه پیش پس از آن که گفت یک مسلمان نباید رئیس‌جمهوری آمریکا شود، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفتاو یکی از بانفوذترین افراد در جهان به شمار می‌رود.
 
آقای مرداک پیشتر نیز از بن کارسن ۶۳ ساله که یک جراح مغز و اعصاب بازنشسته است، ستایش کرده بود. آقای کارسن یکی از ۱۵ جمهوریخواهی است که برای کسب نامزدی این حزب برای انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری تلاش می‌کند.
آقای مرداک چند روز پیش توییت کرده بود: "همه کارشناسان بن کارسن را دست‌کم می‌گیرند اما مردم، افتادگی او را ستایش می‌کنند و به پیام‌های چندوجهی او گوش می‌دهند."باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری خود رویه‌ای محتاطانه در قبال مسایل نژادی در پیش گرفته است.
 
مجله نیویورک این هفته در مطلبی نظر چند نفر از جامعه آفریقای-آمریکایی را در مورد او پرسید و آنها گفتند که آقای اوباما باید برای حل مسایل و مشکلات مربوط به نژاد در آمریکا کار بیشتری می‌کرد.
+25
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    دایره مینا - پوزنان ، لهستان
    البته بنده کارآگاه ویلیام مرداک -با بازی یانیک بیسون و هلن جوی و براساس داستانهای مائورین جنینگز -و ماجراهای پلیسی اش را به این مَردَک ! ترجیح می دهم !
    5
    5
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    هفت تا فراماسون جهود دارن دنیا رو میگردونن یکی اش همین روپرت مرداک خبیثه. خودش جاده رو آسفالت کرد اوباما بیاد اوضاع از دستشون در نره حالا داره لاین عوض میکنه
    16
    10
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.