هت‌تریک اتحاد با آشتی‌کنان احتمالی دایی و کریمی

ظهر دیروز در فضای مجازی خبری پیچید مبنی بر اینکه دوشنبه آینده به منظور گرامیداشت یاد و خاطره هادی نوروزی بازی دوستانه‌ای میان هنرمندان و یاران هادی برگزار می‌شود که البته حسین یاریار به عنوان مدیر باشگاه هنرمندان خبر برگزاری این بازی را تایید کرد.
 
معلوم نیست تیمی که قرار است به نام هنرمندان به میدان برود، متشکل از چه کسانی است اما اگر این بازی طبق اعلام فعلی، ساعت 16:30 روز دوشنبه در ورزشگاه دستگردی برگزار شود و واقعاً مهدی رحمتی، کریم باقری، علی کریمی، محسن خلیلی، محسن بنگر، سپهر حیدری، رضا نورمحمدی، جواد کاظمیان، محسن مسلمان، مهرداد اولادی، محمد پروین، میثاق معمارزاده، مهدی واعظی، مهرداد کفشگری، محمد عباس‌زاده، میثم بائو، محمد منصوری، ابراهیم شکوری، علیرضا نورمحمد، مهدی شیری، حمید علی‌عسگری و... همه با پیراهن شماره 24 به یاد هادی، با سرمربیگری مثلث پروین، دایی و عابدزاده به میدان بروند، این بازی می‌تواند آشتی‌کنان علی دایی و علی کریمی باشد.
 
پیش از این درگذشت هادی نوروزی باعث اتحاد رسانه‌های ورزشی (تیتر مشترک هفت روزنامه ورزشی برای همدردی با خانواده نوروزی) و اتحاد هواداران استقلال و پرسپولیس شده بود و اگر دایی و کریمی نیز به همین بهانه آشتی کنند، هت‌تریک یادگاری‌های مثبت کوچ ابدی و ناگهانی هادی تکمیل می‌شود.
+21
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    احتراز - دورف، آلمان
    بس دیگه همه چیو شورشو در میارند.
    2
    2
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.