قتل نوعروس ۱۶ ساله در مسیر مدرسه

روزنامه ایران : عروس 16 ساله وقتی در مسیر رفتن به مدرسه بود سرنوشت تلخی برایش رقم خورد و به قتل رسید.
عامل این جنایت با فرار به منطقه« سرخ‌کلا »خود را هم به کام مرگ فرو برد. بنا بر این گزارش، ساعت 6 و 45 دقیقه صبح روز چهارشنبه 15 مهر ماه بود که دختر نوجوانی به نام سحر با مادرش به سمت مدرسه‌اش به راه افتاد. هنوز خیابان‌های شهر زیرآب خلوت بود و تنها دانش‌آموزان بودند که برای حضور بموقع سر کلاس‌های درس با عجله در حرکت بودند. نوعروس بدون اطلاع از اینکه چند لحظه بعد قرار است حادثه تلخی برایش رخ دهد دوش به دوش مادرش خیابان‌های شهر را طی می‌کرد. در حالی که او در حال صحبت کردن با مادرش بود ناگهان نامزدش را در مقابل خود دید. مرد جوان پیش از آنکه فرصت عکس العملی را به نوعروس بدهد با کاردی که همراه داشت به سمت او حمله کرد. دختر نوجوان تنها با ترس به نامزد خود خیره مانده بود. مرد جوان ضرباتی را به سینه و پاهای دخترک وارد آورد. مادر که از این اتفاق شوک زده شده بود با داد و فریاد سعی کرد از این اتفاق جلوگیری کند اما دیر شده بود و خود نیز مورد اصابت ضربات مرد مهاجم قرار گرفت. چند تن از رهگذران با دیدن این صحنه و شنیدن فریاد‌های کمک خواهی مادر نوعروس به طرف محل حادثه دویدند. مرد مهاجم که خیلی عصبانی به نظر می‌رسید با دیدن مردم پا به فرار گذاشت. با کمک حاضران در محل پیکر خون آلود دختر نوجوان و مادرش به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شد. اما با وجود تلاش‌های انجام گرفته از سوی تیم پزشکی، دخترک روی تخت بیمارستان به علت شدت خونریزی در آغوش مرگ آرام گرفت. مادر او نیز بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت. با مرگ نوعروس نوجوان مأموران پلیس زیرآب در جریان ماجرا قرار گرفته وبا حضور در محل حادثه تحقیق درباره علت و چگونگی وقوع حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. مادر قربانی حادثه که بسختی قادر به حرف زدن است در این باره به مأموران گفت: «با دخترم داشتیم به طرف مدرسه می‌رفتیم که ناگهان نامزد او به طرف ما آمد. ابتدا فکر کردیم می‌خواهد حرفی بزند اما او بی‌مقدمه با کارد بلندی که در دست داشت به طرف ما حمله کرد.» بر اساس اظهارات وی دخترش سه سال قبل نامزد کرده است اما در جریان این مدت با شوهرش دچار اختلاف شده و حتی برای جدایی از او اقدام کرده بود. طبق تحقیقات انجام گرفته قربانی حادثه 16 ساله بوده و سحر نام داشت که در کلاس 9 دوره اول متوسطه درس می‌خواند. محمد نامزد این دختر بعد از جنایت متواری شد و مأموران پس از جست‌وجوهای زیادی پیکر بی‌جان وی را درحالی که در منطقه سرخ‌کلا خود را از بین برده بود، پیدا کردند.
+61
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    سلام لبخند - تهران، ایران

    خاک بر سر ان والدین که بچه 13 ساله را نامزد میدهند و در 16 سالگی میخواهند طلاق بگیرند .
    3
    129
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    پانته آ - تهران، ایران

    چون گفتمان بلد نیستیم حتما باید با سلاح سردو گرم حق خودمون رو بگیریم. اینقدر این روزها خبرهای جنایی میشنویم کل وجودمون پرازاسترس شده. ما همیشه بی سوادیم و همیشه بی سواد میمونیم
    1
    54
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    پانته آ - تهران، ایران
    چون گفتمان بلد نیستیم حتما باید با سلاح سردو گرم حق خودمون رو بگیریم. اینقدر این روزها خبرهای جنایی میشنویم کل وجودمون پرازاسترس شده. ما همیشه بی سوادیم و همیشه بی سواد میمونیم
    3
    17
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    مملکت شده جنگل. میاد میزنه، می‌کشه، در میره بعد میره انورتر خودش هم میمیره. شده انتقام و انتقام کشی‌ شده جنگ و گریز. اون عزیزانی که طرفدار اعدام هستن به من بگن. اینهمه اعدام می‌کنیم چرا جرم کم نمی‌شه؟ بجز اینه که ریشه جرم فقر مالی‌ و فرهنگیه و با ترس و اعدام نمی‌شه روش رو پوشند؟
    3
    46
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران

    یعنی دختر13 ساله رو فرستادین خونه شوهر؟!!!
    1
    66
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    ۱۳ساله نامزد کرده و ملاها شاید قانونی این اجازه و بیشتر از اجازه اصرار ازدواج در سنین پائین را داده اند! اصرار تا دختران و پسران ما مشکل زیر شکم پیدا نکنند! به به مشکل حل شد ! هم این دنیای ایرانی درست شد و هم آن دنیا! تازه بالای شکم که از روز اول پا گذاشتن روانی متحجر آخوند خمینی ضحاک حل شده بود! این سند جنایت پهلوی بود که روزای جذام ۵۷ بلغور میکردید!؟ اون موقع هم جنایت بقولی شاه خائن و امروز هم جنایت ملا خواسته! رزمجو جون بیا بگو تو آمریکا ی جهانخوار هم دولت اجازه میده قانونی دختر ۱۳ساله را بفروشید به شوهر!!!
    1
    38
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    این مادر زمانی که داشت دختر ۱۳ ساله خودش را مانند سیب زمینی میفروخت شاید بیشتر از ۴۰سال نداشت!!!! یعنی شاید سه ساله و یا کمی بیشتر و یا کمتربود که بختک شوم خمینی بر جان زنان ما سایه افکند و با حجاب اجباری و قوانین قرون وسطایی زنان ما را به رفتن به پستوهای خانه وادار کرد و قوانین ضد زن را دایر! حکومت بی لیاقت آخوندی مجرم اصلی و قاتل اصلی سحر هست و بس!
    0
    57
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    بیدار58 - بابلسر، ایران
    [::aarian - تهران، ایران::]. مطمئن باش با حذف اعدام هم چیزی درست نمیشه.بالاخره باید بخاطر اشتباه تنبیه بشن یا نه؟!!!همه جای دنیا هم اعدام وجود داره.لطفا مسائل رو باهم قاطی نکنید
    7
    15
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    با کمال وقاحت پدوفیلیا-بچه بازی‌را در ایران قانونی کرده اند آنهم با افتخار!! این افتخار تازیان ۱۴۰۰ سال پیش بود که ...۵۳ ساله کودک ۹ ساله را به بستر برد!!!
    6
    24
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    مدافع حق - مادرید، اسپانیا

    خیلى غلط کردى نفهم بچه اى که هنوز با بزرگتر باید میرفت مدرسه براش شوهر پیدا کردى
    0
    22
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    همه تعجب میکنند,دختر13ساله نامزدکرده؟از نظر آقای قرائتی دیر هم شده, 4 سال پیش باید میرفت خانه شوهر.
    0
    18
    ‌پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    تی تی گل - گراتس، اتریش
    اخه بچه سیزده ساله؟ واقعا اینا عقل دارن؟
    0
    1
    شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.