مزاحمتی که به جنایت انجامید

۵ جوان که متهم هستند در جریان جنایتی خونین جوان دیگری را به قتل رسانده‌اند وقتی فهمیدند پلیس در تعقیب‌شان است خود را تسلیم کردند.
 
اولین برگ از این پرونده روز دوم مهرماه با مراجعه فردی به کلانتری 116مولوی تشکیل شد. این مرد گفت پسر 24ساله‌اش به نام محسن در خیابان ری در جریان درگیری با چند جوان دیگر مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. اعلام این خبر کافی بود تا به دستور سیدسجاد منافی آذر، بازپرس جنایی پایتخت، تحقیقات افسران اداره دهم پلیس آگاهی درباره این جنایت آغاز شود. نخستین گام از تحقیقات بازجویی از شاهدان این جنایت بود. یکی از آنها گفت: چند جوان مقابل پارک با یکدیگر درگیر شدند و درحالی‌که هر دو طرف شمشیر و قمه به‌دست داشتند ضرباتی را به یکدیگر زدند تا اینکه یکی از آنها چندین ضربه به سینه، سر و بازو‌یش خورد و ضاربان هم فراری شدند.
 
اظهارات این شاهد عینی در حالی بود که دوربین مداربسته مجتمع تجاری که در آن نزدیکی بود نیز صحنه جنایت را ضبط کرده بود. بازبینی این تصاویر کلید این جنایت را به پلیس داد و نشان داد ضاربان 5پسر جوان هستند که همگی آنها از ساکنان منطقه امامزاده یحیی هستند. کارآگاهان خیلی زود برای دستگیری متهمان به مخفیگاه‌شان رفتند ولی آنها به مکان نامعلومی متواری شده بودند. با این حال چند روز بعد آنها یکی‌یکی به اداره دهم پلیس آگاهی رفتند و خودشان را تسلیم کردند.
 
با اینکه متهمان دستگیر شده بودند اما هنوز به‌درستی انگیزه آنها از ارتکاب این جنایت معلوم نبود. تا اینکه بازجویی از آنها نشان داد مدتی قبل جوانی به نام بهنام که از ساکنان منطقه امامزاده یحیی است مزاحم یکی از بستگان یکی از متهمان به نام سلیم شده بود و سلیم هم برای انتقام‌جویی سراغ بهنام رفته و با او درگیر شده بود اما این پایان کار نبود چرا که مقتول به نام محسن هم به طرفداری از بهنام با سلیم درگیر شده بود اما در این درگیری مرگبار جانش را از دست داد.
 
سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: هرچند متهمان قصد داشتند ابتدا واقعیت را کتمان کنند اما تصاویر دوربین‌های مداربسته همه حقایق را مشخص کرد. به‌گفته وی هم‌اکنون متهمان با قرار قانونی در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
+32
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    درحالی‌که هر دو طرف شمشیر و قمه به‌دست داشتند!!!!!!
    0
    23
    ‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    تی تی گل - گراتس، اتریش
    همیشه میانجی کتک بیشتر میخوره واسه همینه کسی جلو نمیره فقط به گرفتن فیلم اتکا میکنه
    0
    2
    شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.