بازیکن جنجالی استقلال جنجال تازه به پا کرد

به گزارش پارسینه ، جاسم کرار هافبک عراقی که پیش از این در صفحه اینستاگرام خود عکس هایی از شکار یک گرگ منتشر کرده بود، به تازگی تصویری از خود و یکی از دوستانش منتشر کرده که به شکار پرنده دُراج رفته اند.
 
وی که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قهر کرده و گفته تا زمانی که پولش را ندهند به ایران برنمی گردد، پس از انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش با حمله هواداران استقلالی روبرو شده که به صفحه او هجوم برده اند و با انوع جملات، به این بازیکن اهانت می کنند.
وی آذرماه سال گذشته در برنامه ۹۰ در توضیح عکسش با گرگ شکار شده، گفت: من در عراق یک مزرعه دارم و این گرگ خیلی از حیوانات مزرعه من را از بین بُرد تا اینکه شکارش کردم.
+7
رأی دهید
-160

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    Leopard Lover - لندن، انگلستان

    حروم لقمه، وحشی و آشغال چطور حیوان نازنین رو کشته و با افتخار با جسد طفلک عکس انداخته، نکبت عوضی. کثافت یه دروغ سر هم کرده که سر مردم ساده لوح رو کلاه بذاره. ... اون حیوان بیش از وجود کثیف تو می ارزه!! متنفرم از سادیسمی های حیوان آزار.
    35
    178
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    احتراز - دورف، آلمان

    برای اینکه مسلمون و شیعه هستش.
    13
    46
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Leopard Lover - لندن، انگلستان

    یک دندانپزشک وحشی و قاتل آمریکایی هم چند وقت پیش سیسیل شیر محبوب ونزوئلایی رو به قتل رسوند که با واکنش شدید مردم از سراسر دنیا و حتی تهدید به مرگ روبرو شد. نکبت خونخوار برای چند وقت هم نیست و نابود شده بود. کسی که براحتی حیوان بیزبون و بی آزاری را شکنجه میکند و یا به قتل میرساند به همان آسانی هم میتواند جان انسانی را بگیرد. فقط یک ناانسانِ بی قلب میتواند حیوانی را به قتل برساند و با جسد آغشته به خونش عکس بگیرد.
    1
    41
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Shiraziran - لندن، انگلستان

    بقول اکبر عبدی ، عربه دیگه
    10
    49
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    پروردگار - تهران، ایران
    روزی 400 میلیون گاو و گوسفند و مرغ می کشیم سیخ میزنیم کراوات میزنیم میشینیم دود میز می خوریم حالا یکی هم تو بکش چه فرقی بین گرگ و خر و گاو هست؟
    29
    26
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۵
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک
    ای بی‌وجدان بی‌رحم. نشاید نامت نهند آدمی. حالا پرنده زدی؛ میخوری قبول. ولی وحشی؛ واسه چی گرگ به اون نازنینی رو زدی عقده‌ای؟! آخه این کجاش هنره که با اسلحه یه حیوون رو بزنی؟ امثال تو سزاوار جهنم هستید. خدایا به خداوندیت قسمت میدهم که این موجود سنگدل رو تا ابد در آتش جهنم بسوزان و به مرگی سخت عذابش بده. آمین آمین آمین.
    18
    28
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Leopard Lover - لندن، انگلستان

    [::پروردگار - تهران، ایران::]. چرا شما فکر میکنید که همگان گوشت خوار هستند و جمع میبندید!؟ حیوانات زیبایی های زمین هستند و به همان اندازه حق زیستن دارند که من و شما داریم. متاسفانه در ایران و بسیاری کشورهای جهان سوم حیوان را بی احساس می دانند و محض رضای خدایشان هر کدام سنگی به آن بی زبانان پرتاب میکنند. مذهبش سگ حیوان به این نازنینی و وفاداری را نجس میداند و میگویند 7 جان دارد پس تا میتوانید بزنید ! در اسپانیا یک مشت جانی معرکه میگیرند تا جدال انسانها با گاو بی آزار را تماشا کنند ودست آخر اون حیوان بی پناه را به خاک و خون میکشانند. عده ای اسمشان آدم است ولی وحشی کاریهایی را انجام میدهند که از پس هیچ گرگی بر نمیاید. و خیلی کشورهای دیگر که بدترین شکنجه ها را به حیوانات میرسانند. انسانها خطرناکترین و وحشی ترین نژاد هستند.
    4
    30
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    من خودم تاجی‌ هستم، حاظرم تاج بره دسته دوم ولی‌ این ولده زنا برایه تاج بازی نکنه. بنداز بیرون کره خرو
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.