آ مثل آب ، م مثل مرگ - روایتی از زندگی کپرنشینان بلوچستان.

+294
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    bulgaria - اندن، بلژیک

    اینها همان ملتی هستند که نفت دارند؟ پس نفتشان کجاست پول نفتشان کجاست؟ پس چرا اینها اینقدر فقیرند؟ حقوق بشریت اینها کجاست؟ آیا اینها هم در کشور نفت خیز ایران زندگی‌ میکنند؟ پس کجایند آنها که از حقوق بشر خیلی‌ می‌دانند؟ پس کجایند آنهایی که نقاب‌ انسانیت به چهره زده‌اند و صدای انسان نما ایشان گوش فلک را پاره کرده؟ داعش اینها کیست؟
    1
    75
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    zagros56 - آتن، یونان

    خوب آلان اگر از این حکومت ... بپرسید چرا این همه پولرو خرج کشتار مردم سوریه و لبنان و یمن و عراق و افغانستان و غیره میکنید میگویند منافع ملی ،آخر مگر ...رسیدن به این آدمهای فقیر منافع ملیست یا دخالت در کشورهای دیگر؟؟؟
    1
    58
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا

    تو اینجور موارد من حرفی‌ ندارم بزنم، همه چی‌ عیان است. فقط می‌گردم دنبال یه .. بنام " سرباز رهبر " . یقشو بگیرم بگم دیگه ز، مفت نزن،، ( زنده باد رهبر که ایرانی‌ آزاد، مردمی بی‌نیاز و کشوری متمدن و پیشرفته ساخته) . دزدان پست فطرت!!!!!
    0
    52
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    رقص پرواز - پراگ، چک

    کاش تو ی مجلس بجای تصاویر دختران ساپورت‌پوش تصاویر این کودکان محروم پخش میشد، هر چند چشماشونو میبندن چون دیدن این تصاویر براشون گرون تموم میشه. وجدانی ندارن که بیدار بشه.خودمون هم ترجیح میدیم زیاد فکرمونو با سیاهی های زندگی دیگران مشغول نکنیم، حتی تو دنیای مجازی هم این جور مطالب برامون جذابیت نداره، خیلی وقته بی تفاوت شدیم....امیدوارم کودکان معصوم و محروم کشورم ز مثل زندگی رو تجربه کنند.
    0
    73
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    دوستان ثروت را میتوان پنهان کرد ولی فقر رانمیتوان. این حکومت الهی که بر ما ایرانیان نازل شده برای دیگران (سوریه و لبنان، حزب الله وغیره)مادر است ولی برای ما زن بابا. فقر وبیچارگی و بیسوادی زمینی است شوره زار و مناسب برای رشد گروهای تروریستی در بلوچستان و جاهای دیگر.دقیقا این رویدادها و عکسها شاید برای تعدادی از دوستان غیر قابل تصور باشد،ولی رهبر فرزانه سالهایی چند در بلوچستان زندگی کرده و با این نابسامانیها اشنایی دارد ولی او وامثالشان ککشان نمیگزد.
    0
    49
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    آزاده21 - لندن، انگلستان

    اصلا گور پدر نفت و آخوند و دولت . . همین پول مکه رفتن یک سال گوسفندان را برای امثال اینها هزینه کنند بس است ولی . عیب از نفهمی و بی فرهنگی جامعه است که فقط یاد گرفتن شعار بدهند.
    0
    48
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ekman - شیراز، ایران

    مظلوم تر و بیچاره تر از هموطنان کُرد و همشهریان بلوچ و سیستانی ندیدم، چه از آنکه کُلِ ملت ایران در این عصر و زمانه مظلوم واقع شدیم.
    1
    34
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    آیا کسانیکه تو صف رفتن مکه هستند ,لااقل این عکسها را دیدند؟اگر دیده باشند و بی تفاوت باز عازم مکه شدند,بخداقسم هرآنچه که امسال درخانه اش اتفاق افتاد,عین عدالت الهیست و برشکاکش لعنت
    0
    25
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    سرباز رهبر.فدائی آقا و آن کسانیکه از رهبریت و نظام پشتیبانی میکنید.اگر یک ذره شرف,غیرت,انسانیت دروجودتان هنوز هست قساوت کنید,اینها واجب ترن یا بشار اسد؟منتظر جوابتان هستم
    0
    23
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    بیچاره مردم لبنان و غزه و عراق و یمن و سوریه، از اینها بدتر بیچاره بارگاه ملکوتی امام حسین در عراق ، چقدر به سرپناه نیاز دارن
    9
    17
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    j-kh.qatar - دوحه، قطر
    بس برنامه خانه به خانه کجاست نقشه اش و دیکورشون فکر کنم به کار اینجا نمیاد , حاجیان منا کجایند , ای تف به شرفتون ای تف به شرفت که برنامه خانه به خانه راه انداختی فقط و فقط برای تبلیغ میلیونی خودتون ای تف به شرف مردان بی غیرت ایران زمین ,غیرت و مردانکیتون جی شد به تاراج بردن
    1
    11
    ‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک

    [::senator x - تهران، ایران::]. گرامی چرا اینقدر سریع قضاوت میکنی. دولت تدبیر از همانطور سعی در بهبود وضعیت اقلیت‌ها در ولایت داشته. ولی وقتی که اینها ماموران نظام مردمی را ترور و کمک از شیعیان را قبول نمیکنند! ما دیگه چیکار کنیم! خودشون نمیخوان، ولی آغوش ما برای این عزیزان هموطن همیشه باز است.
    35
    11
    ‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه
    بنده اطمینان دارم جناب رهبری این عکسها را ندیده وگرنه سکته میکرد
    0
    3
    ‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    ای کاش این منطقه در قسمت --حماس‌---حزب الله لبنان.و جهنم دره‌های دیگر که میلیارد میلیارد پول ایران را می‌‌بلعند بود!! وضعشان بهتر از این!!!
    0
    11
    ‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک:آنکس که کمک پزشکی را قبول نکرد,مجروح فلسطینی بود که قبول نکرد خون شیعه باو ترزیق شود.این فرزندان ایران روی چاه نفت زندگی میکنند,چه زمانی بآنان کمک شد؟چه کارخانه یا کارگاه تولیدی درآنجا تاسیس شده؟مغلطه نکن.
    0
    9
    ‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.