فال روز چهارشنبه ۷ اکتبر - ۱۵ مهر

 فروردین
 
خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت هایی تعیین کرده اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده تر می کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.
 فال حافظ
بالابلند عشوه گر نقش باز من***کوتاه کرد قصه زهد دراز من
دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم***با من چه کرد دیده معشوقه باز من
تعبیر: یکان تصمیم نادست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زتری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.
 
اردیبهشت
 
ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می دهند
فال حافظ
دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد***یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد
یا بخت من طریق مروت فروگذاشت***یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد
تعبیر: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار ود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.
 
خرداد
 
امروز حوصله کارهای تکراری و همیشگی را ندارید و قوانین به نظرتان مسخره می آیند. دلتان می خواهد کارهایی جدید انجام دهید و طغیان کنید . اما یادتان باشد که این حالت شما زودگذر است، پس بهتر است امروز تصمیم های جدی نگیرید و این حس سرکشی را با کارهای کوچک مثل پشت گوش انداختن کارهای خانه ارضا کنید. مواظبروابط خود با عشقتان باشید و به یاد داشته باشید که او حامی اصلی شماست و چنانچه مشکلی بینتان پیش بیاید تمرکز شما بر روی زمینه های دیگر زندگی را بهم خواهد زد و شما را دچار مشکل خواهد کرد. این نیروی عشق است که شما را به جلو خواهد برد
فال حافظ
گر تیغ بارد در کوی آن ماه***گردن نهادیم الحکم لله
آیین تقوا ما نیز دانیم***لیکن چه چاره با بخت گمراه
تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.
 
تیر
 
ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می کنند می توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.
فال حافظ
هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود***هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود
از دماغ من سرگشته خیال دهنت***به جفای فلک و غصه دوران نرود
تعبیر:  یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی شود به خاطر جفایی که دیده ای مدام غصه می خوری پیمان را با تو شکسته اند و بار غم روی دلت سنگینی می کند. برای اینکه از این بار غم رهایی پیدا کنی و از سرگردانی نجات یابی فکر نکن. با خدایت به رازو نیاز بپرداز تا دلت دوباره شاد شود.
 
مرداد
 
شما استاد ترکیب کار با لذت هستید. خیلی خوب می توانید کارهایتان را طوری انجام دهید که نوعی تفریح برایتان باشد. امروز آغاز یک دوره درخشان کاری است. از امروز تا شش ماه دیگر در یک چرخه موفقیت قرار خواهید گرفت و تخت گاز به سوی آینده ای که در انتظار آن بوده اید، خواهید رفت. از خجالت و ترس باید دست بردارید. حتی افرادی که موجب عقب ماندن شما در زندگی می شوند را نیز از زندگی خذف کنید. افراد تازه و با ایده های نو پیدا کنید.
فال حافظ
سحرم دولت بیدار به بالین آمد***گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد
قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام***تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد
تعبیر: بلند شو ببین که چگونه دشمنانت شکست خورده اند و غم هایت به پایان رسیده. مالی به تو می رسد که باعث می شود مشکلاتت حل شود. گرمای خوشبختی را حس می کنی و ابرهای تیره از آسمان دلت کنار می روند و تو پیروز و موفق می شوی.
 
شهریور
 
امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت های شما باعث می شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.
فال حافظ
ساقی ار باده از این دست به جام اندازد**عارفان را همه در شرب مدام اندازد
ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال***ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد
تعبیر: نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.
 
مهر
 
امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می توانید راحت ترین شغل ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.
فال حافظ
ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی***وان گه برو که رستی از نیستی و هستی
گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو***هر قبله ای که بینی بهتر ز خودپرستی
تعبیر: غافل از عشق و محبت به اطرافیان شده اید آنقدر مشغول خودتان گشته اید که قبله تان خودپرستی و غرور شده است و فقط خودتان را می بینید. بدون عشق بودن یعنی از خدا دور شدن یعنی بی معرفت بودن و سقوط کردن. اگر می خواهید حاجتتان روا شود توبه کنید و به محبت و عشق بپردازید.
 
آبان
 
شما مرموزتر از دیگران فکر می کنید چون دیگران تغییر جهت های فکری غیر معمول شما را نمی بینند. شاید رویایی را در سر داشته باشید اما آن را برای خودتان نگه می دارید. شما درون گرا هستید. حتی اگر دوستان نزدیکتان کمی از آنها را بفهمند شما نیازی ندارید که افکار خود را با آنها تقسیم کنید.
فال حافظ
گر من از سرزنش مدعیان اندیشم***شیوه مستی و رندی نرود از پیشم
زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست***من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم
تعبیر: از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.
 
 آذر
 
امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید.
فال حافظ
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه ها در مقابل رخ دوست
تعبیر: درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.
 
دی
 
امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.
فال حافظ
آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم***خاک می بوسم و عذر قدمش می خواهم
من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا***بنده معتقد و چاکر دولتخواهم
تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید.
 
 بهمن
 
وقتی که احساس گیجی و پریشانی می کنید واقعا دست پاچه و نگران می شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می بینند که گام هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید..
فال حافظ
میر من خوش می روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت
گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می کنی پیش تقاضا میرمت
تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.
 
اسفند
 
شما دوستانی که باید داشته باشید را دارید. مهم این است که چگونه با آنها رفتار کنید و آنها را برای خود نگه دارید. امروز باید بیشتر روی کارها و حرف های خود توجه داشته باشید. البته احتمال اینکه کمی عصبی باشید زیاد است. اما این به این مفهوم نیست که نتوانید از زیبایی ها و خوبی ها ی امروز لذت ببرید. خوشبختانه این شانس را دارید تا با عشقتان در مورد رابطه خود بیشتر حرف بزنید و آن رابهتر از قبل کنید.
فال حافظ
دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست
که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست
تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.
+18
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    مرسی حافظ جان . دارم عینا می بینم وشکست مال خوران خود
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.