کلاهبرداری میلیاردی مجری شبکه‌های ماهواره‌ای

جام جم : زن میانسال با ادعای انرژی درمانی و تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای توانست بیش از یک میلیارد تومان از بیماران در ایران پول به جیب بزند.
به گزارش جام جم، این زن که چهره ای آشنا برای مخاطبان شبکه های ماهواره ای است، به گفته خودش متولد سال 1350 است و توانسته به قدرت پنهان دست پیدا کند.
او در شبکه های مختلف، مخاطبان ساده لوح را سرکیسه می کند و در آخرین برنامه اش در شبکه آنجل تی وی به بهانه انرژی درمانی و سرمایه گذاری در شهر سوخته، بیش از یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
 
مینا که هم اکنون ساکن کاناداست خود را دارای نیرویی ماورای طبیعی معرفی کرده و مدعی درمان بیماران است. راز کلاهبرداری های او همزمان با شکایت زنی در پلیس آگاهی تهران مطرح شد.
 
شاکی به ماموران گفت: مدتی است دچار بیماری جسمی و روحی شده و به چند پزشک مراجعه کرده ام، اما درمان های آنها موثر نبوده است. یک روز در حال تماشای برنامه های ماهواره ای بودم که متوجه زنی شدم که خود را دارای نیروی ماورای طبیعی معرفی کرد. با شماره اعلام شده در برنامه تماس گرفتم که این زن ادعا کرد می تواند بیماری مرا درمان کند، اما باید به کانادا سفر کنم.
 
شاکی ادامه داد: وقتی هزینه سفر و درمان را پرسیدم او اعلام کرد باید 300 میلیون تومان بپردازم. وقتی گفتم 50 میلیون تومان بیشتر ندارم، به من پیشنهاد کرد با این پول در گنجینه شهر سوخته سرمایه گذاری کنم و آنها به جای سود، هزینه سفرم را قبول می کنند. با رابط های آنها تماس گرفتم و پول را به حسابشان واریز کردم، اما بعد از دو ماه پشیمان شدم. هر چه با تلفن های برنامه تماس گرفتم او پاسخگو نبود. به همین علت برای شکایت به پلیس آگاهی آمدم.
 
پس از شکایت مشخص شد این زن به بهانه انرژی درمانی و سرمایه گذاری در شهر سوخته از ده ها نفر کلاهبرداری کرده است. مینا، از طریق رابط های خود در تهران پول را دریافت و پس از آن ارتباطش را با تماس گیرندگان قطع می کند.
دستگیری رابطان
سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این پرونده به جام جم گفت: در چند ماه اخیر این افراد به سرکردگی مینا توانسته بودند حدود یک میلیارد تومان دریافت کنند که اغلب پول های دریافتی از 25 تا یکصد میلیون تومان بوده است. افراد پس از سرمایه گذاری در گنجینه شهر سوخته، با مسئولان برنامه و رابطان در ایران تماس می گرفتند که بتوانند پول خود را با سود بیشتری تحویل بگیرند، اما کسی پاسخگوی آنها نبوده است. مالباخته ها از شهرهای مختلف کشور ازجمله مشهد، شیراز و خوزستان بوده اند.
وی درباره رابطان این زن اظهار کرد: متهمان سه عضو یک خانواده شامل مادر و دختر و پسرش بودند که براساس آموزش های متهم اصلی با طعمه ها صحبت، پول های دریافتی را به حساب مینا واریز و بخشی از پول را به عنوان حقوق خود برداشت می کردند.
+96
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    juvel - اسلو، نروژ

    تا وقتی‌ ابله در جهان هست مفلس درنمیمونه !!!
    4
    110
    یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    نشان دادن . افسردگی و ازدیاد بیمارن روانی درجامعه کنونی ایران
    6
    48
    یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bulgaria - اندن، بلژیک

    با پوزش از هم میهنان عزیزم باید به عرض برسانم که این خانم اصلا مقصر نیست، اکثر ما ایرانیان عزیز به دنبال تحقیق و ریشه یابی‌ نیستیم بلکه همیشه ساده‌ترین راه را انتخاب می‌کنیم، مثلا می‌خواهیم اگر امکانش باشد تمام مشکلاتمان را با پول حل کنیم، مثلا پول بدیم ببینیم با این شخص ازدواج کنیم خوب است یا نه، و و و ، هستند افراد باهوشی که منتظر چنین اشخاصی‌ نشسته‌اند، ما ایرانیان اگر مطالعه کنیم دنیا در دستان ماست، شاد باشید
    2
    41
    یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    همسایه روبرو - مالمو، سوئد

    کلا جامعه ما همیشه مزخرفات رو خیلی‌ خوب باور می‌کنه و می‌خواد معجزه ببینه همیشه
    1
    41
    یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    فاطی قاطی - موگادیشو، سومالی

    بیشتر مالباخته گان احتیاج به خر درمانی دارند نه چیز دیگه.دستشون درد نکنه نوشجکنشون اون پولهایی که بالا کشیدن. ادم اینقدر خنگ باشه 250 میلیون توشهر سوخته سرمایه گذاری کنه فقط واسه سر کیسه کردن وسواری خوبه.دوستان عزیز فقط نیاین کامنت بزارین وبگین اینم تقصیر اخوندهاست.
    0
    30
    یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    fereshteh-wi - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    متولد ۱۹۶۸ هست ، بعدم خود مردم از اینجا هم وقت میگیرن می‌رن ،خوب منم باشم سو استفاده می‌کنم، همین همسایه ما با التماس ازش می‌خواست وقت بگیره، اگه اون خانمی باشه که من میگم. پول خریت مردم خوردن داره مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    1
    1
    دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    شیلان - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    باز هم داستانش دیگه از جامعه روانى و بیمار "ایرانیانیان لس انجلس"! نود و نه درصد ایرانیهای لس انجلس همینطوری دروغگو، عقده یی، متظاهر، حقه باز، بیسواد و پرادعا هستند و در حسرت داشتن زندگى خوب چاره یی جز کلاهبرداری از هموطن خود ندارند! برگردین توی همون.... که توش بزرگ شدین و ابروی ایران و ایرانی رو با این همه کثافتکاری و جرم و جنایت و دروغ و حسادت و لهجه های مسخره انکلیسی تون نبرید، خراب بشه اون لس انجلس روی سر تک تک ایرانی های متمدن نماى بی فرهنگ و ادبش! که ...و بیمارترین جامعه ایرانی در دنیا هست! امریکا هم باید یه فکرى بکنه و به هر ننه قمری با لاتاری و بعنوان دانشجو و یا به اسم پناهنده ویزا نده!! یکى از این قمرخانوم ها هم به اسم .... که ادعا میکنه دکترای روانشناسی داره و توی این شبکه ها میاد، یه ... افعی داشت که موقع عروسی ش برد و ... کرد و انداخت گردن یه دکترساده به اسم افتاب مهتاب ندیده! اونوقت همین قمرخانوم، توی ماهواره ملت رو به داشتن صداقت دعوت میکنه! یکی نیست بگه تو اگه صادقی، چرا .... رو با وصله و پینه به اسم باکره قالب کردی!؟
    0
    0
    ‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    شیلان - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    ننگ به جامعه بیمار و روانى و عقده یی ایرانیان لس انجلس!
    0
    0
    ‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    londonlondon - لندن، انگلستان
    یعنی‌ واقعا کسی‌ به این مزخرفت تو ماهواره گوش میده باورم نمی‌شه هر چند اگر مردم ایران ساده نبودن که این حال و روزشون نبود
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.