فال روز سه شنبه ۶ اکتبر - ۱۴ مهر

 فروردین
 
شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس های خود را به راحتی از دست می دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می افتند نمی باشد.
فال حافظ
شراب و عیش نهان چیست کار بی بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد
گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد
تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.
 
اردیبهشت
 
امروز بی حوصله هستید؟ اوضاع ماه و مریخ همه را اینگونه کرده است، اصلا نگران نباشید. امروز به محض اینکه کسی مزاحم تمرکزتان شود یا در کارتان دخالت کند عصبی خواهید شد، رفتاری که در حالت عادی از شخصیت اجتماعی شما کاملا بعید است. حتی اگر کسی به همکاران یا دوستانتان چیزی بگوید شما را در مقابل خود خواهد یافت و تحمل این رفتارها را نخواهید داشت. خبر خوب این است که این حالت شما موقتی است، قرار نیست برای همیشه بداخلاق بمانید و خیلی زود خوب خواهید شد. امروز همراه با عشقتان از زیبایی های زندگی لذت ببرید؛ یک غذای خوب در یک رستوران عالی، پیاده روی زیر نور ماه و یا گوش دادن به موسیقی به هر دوی شما آرام خواهد داد و به خروج شما از این حالت کمک خواهد کرد.
فال حافظ
ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند***مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند
طوبی ز قامت تو نیارد که دم زند***زین قصه بگذرم که سخن می شود بلند
تعبیر: همه ی کارها را به شوخی و خنده نگیر. مردم ر مسخره نکن چون با این کار دل دیگران را می شکنی. باطعنه و نیش سخن نگو و به آشفته حالی و گرفتاری مردم خنده نکن. شاید وقتی تو هم گرفتار شوی. این کار را ترک کن تا همیشه مورد قبول مردم واقع شوی و راهت را بیابی.
 
خرداد
 
مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.
فال حافظ
گر چه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود***تا ریا ورزد و سالوس مسلمان نشود
رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است***حیوانی که ننوشد می و انسان نشود
تعبیر: دورنگ نباش و با هر کشی طرح دوستی ریختی رنگ عوض نکن که اینکار هنر نیست. فکر نکن که خیلی زرنگ هستی. برای اینکه اسمت همه جا برده شود دست به هر کاری نزن. عشق ورزیدن و محبت کردن هنر است اگر به حیله های خود ادامه دهی پشیمان می شوی. همت کن و راهت را عوض کن.
 
تیر
 
افکارتان را تغییر دهید و خواهید دید که زندگیتان تغییر خواهد یافت. کمی به سلامت خود اهمیت بدهید و به یاد داشته باشید که استرس در هر بیماری مزمنی جزء عوامل اصلی است، پس بهتر است با تمرین مداوم از آن جلوگیری کنید. هر روز ۱۵ دقیقه وقت گذاشته و به مدیتیشن بپردازید و مطلقا به هیچ چیز فکر نکنید و نگذارید چیزی نگرانتان کند. باید یاد بگیرید که چه وقت حرف بزنید و چه وقت هایی سکوت اختیار کنید. امروز دلتان می خواهد در مورد مسائل و مشکلاتتان با همسرتان حرف بزنید، اما کوچکترین بحثی ممکن است در او حالت دفاعی ایجاد کند و این بحث را تبدیل به نبرد قدرت کند. در حال حاضر بهترین راه حل این است که سکوت اختیار کنید و این گفت و گو را به زمانی دیگر موکول کنید.
فال حافظ
سرم خوش است و به بانگ بلند می گویم***که من نسیم حیات از پیاله می جویم
عبوس زهد به وجه خمار ننشیند***مرید خرقه دردی کشان خوش خویم
تعبیر:  از آنچه که دارید راضی هستید و خداوند را شکر می گوئید. تنها آرزویتان سلامتی برای خود و اطرافیانتان می باشد. هر موقع که سرگشته شده اید به خداوند پناه آورده وآرام گرفته اید. گواه شما همیشه خداست. طلب خود را از خدا می خواهید. هر روزتان بهتر از روز قبل می ود. زیرا دلتان پاک است.
 
مرداد
 
حواستان جمع باشد چون امروز یک نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می شود. ممکن است این شخص تمام حرفهای شما را باور کند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می کند، برای اینکه شما نمی توانید بفهمید که چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می تواند باعث بروز مشکل بشود. بنایراین قبل از اینکه با این فرد یک ارتباط طولانی مدت را شروع کنید حقایق را بررسی کرده و در مورد آنها اطمینان حاصل کنید.
فال حافظ
اگر چه باده فرح بخش و باد گل بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است
صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است
تعبیر: زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.
 
شهریور
 
امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می کوشید که تا جایی که می توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی کند. شما می توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف های مردم از مجادله های بی خودی دوری کنید.
فال حافظ
رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه های عجب زیر دام و دانه توست
تعبیر: تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.
 
مهر
 
امروز نمی توانید در برابر وسوسه ها خیلی مقاومت کنید. اما مراقب باشید از حد و مرز خود خارج نشوید. روی واقعیت ها تاکید داشته باشید و اگر در مورد کاری دچار تردید هستید، حتما در مورد آن تحقیق و مطالعه کنید. یا از افراد مورد اعتماد مشورت فکری بگیرید. امروز برای برقراری ارتباط های عاطفی به توجهات بیشتری نیاز دارید. این را بدانید در هر رابطه ای، چه عاطفی چه کاری باید صادق باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.
فال حافظ
المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است
خم ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است
تعبیر: خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.
 
آبان
 
اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می توانید فرصت هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.
فال حافظ
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی***تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی
عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید***ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی
تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.
 
 آذر
 
شما تصمیم دارید به استقلال مالی برسید به همین دلیل همکاری با یکی از اعضای خانوده را قطع می کنید. با فردی که به خوبی آن را نمی شناسید، پروژه ای را آغاز می کنید. شما دوست دارید به همراه فرد مورد علاقه خود با قایقی به جزیره ای سفر کنید. اگر این کار در واقعیت برایتان غیر ممکن است، خانه خود را به عنوان یک قایق در نظر بگیرید. تعدادی شمع روشن کنید، موسیقی پخش کنید و با درست کردن غذای مورد علاقه تان از همجواری با او لذت ببرید. باور کنید مبل های خانه تان از شن های جزیره راحت تر خواهد بود. در آخر هفته خانه تان پر از میهمان خواهد شد و لحظات خوبی را در کنار آنها سپری خواهید کرد
فال حافظ
شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت
حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت
تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.
 
دی
 
به دلیل استرس و فشاری که این چند وقت اخیر در زندگی شخصیتان داشته اید برخی موقعیت های خیلی خوب و هیجان انگیز کاری را از دست داده اید. سعی کنید بر روی آنچه که با تکیه بر استعدادهایتان می خواهید انجام دهید متمرکز شوید. افراد مهمی در این راه به کمک شما خواهند شتافت. هیچ وقت نمی توان فهمید که آیا اوضاع آنگونه که شما می خواهید پیش خواهند رفت یا خیر، و این موضوع با وجود هیجان انگیز بودنش امروز کمی اعصاب شما را بهم خواهد ریخت. چشم و گوشتان را خوب باز کنید، شاید امروز آن فرصتی که مدت هاست برای رسیدن به خواسته هایتان در انتظارش بوده اید به سراغتان بیاید.
فال حافظ
ای که با سلسله زلف دراز آمده ای***فرصتت باد که دیوانه نواز آمده ای
ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت***چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده ای
تعبیر: آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید و هیچ لذتی را بالاتر از خواندن نماز نمی دانید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می ئید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگوئید که هدف نزدیک و مرادتان در راه است.
 
 بهمن
 
برنامه غذایی و ورزشی خود را از نظر بگذرانید، اگر تغییری لازم است همین الان دست به کار شوید، این کار می تواند تمام ماهی که پیش رو دارید را تحت تأثیر قرار دهد. امروز ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که رفتارها و طرز فکری شبیه به شما دارند و می توانید دوستی هایی پایدار با آنها آغاز کنید. میان زن و شوهرها اوضاع بسیار خوب خواهد بود و می توانند فارغ از هر مشکل و مسئله ای که دارند از بودن در کنار هم لذت ببرند، البته بهتر است خودتان حواستان باشد و بی احتیاطی نکرده و کاری نکنید که شب به این خوبی خراب شود. به مجرد هایی که در جستجوی شریک زندگی خود هستند توصیه می شود امشب را بیرون از منزل و همراه با دوستان بگذارند.
فال حافظ
صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار***وز او به عاشق بی دل خبر دریغ مدار
به شکر آن که شکفتی به کام بخت ای گل***نسیم وصل ز مرغ سحر دریغ مدار
تعبیر: در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید و به شکرانه ی این خبر عبادت خدا را به جای آورید. هر کار سختی در دنیا با اراده ی قوی تان بسیار آسان می گردد. ثروت زیادی به دست می آورید که در راه خدا انفاق هم می کنید و این باعث زایل شدن غم از دلتان می شود.
 
 اسفند
 
گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید، چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.
فال حافظ
سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد***وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد
گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است***طلب از گمشدگان لب دریا می کرد
تعبیر: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند.
 
+19
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.