سر الکس فرگوسن و دیوید بکام در اولد ترافورد به میدان می‌روند

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستر یونایتد و دیوید بکام ستاره سابق این تیم برای یک مسابقه خیریه در اولدترافورد به میدان می‌روند.
 
در این مسابقه که قرار است ماه آینده، ۱۴ نوامبر برگزار شود، دیوید بکام کاپیتان و الکس فرگوسن سرمربی تیم "منتخب بریتانیا و ایرلند" خواهند بود.
 
زین‌الدین زیدان، ستاره فوتبال سابق فرانسه نیز کاپیتان تیم مقابل، "منتخب جهان" خواهد بود و کارلو آنچلوتی سرمربی سابق چلسی، رئال مادرید و آث میلان سرمربی این تیم.
 
پیر لوئیجی کولینا داور سرشناس ایتالیایی هم قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.
درآمد حاصل از فروش بلیت‌های این مسابقه به صندوق کودکان سازمان ملل متحد، یونیسف اهدا می‌شود.
سر الکس فرگوسن، ۷۳ ساله پس از ۲۶ سال هدایت تیم منچستر یونایتد در ۲۰۱۳ بازنشته شد.
 
دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم فوتبال انگلستان نیز در طول ۱۱ سال حضور خود در منچستر یونایتد با سرمربی‌گری آقای فرگوسن، مجموعا ۳۹۴ بار برای این تیم به میدان رفت.
 
بکام در ۲۰۰۳ و چهار ماه پس از آنکه الکس فرگوسن بطور تصادفی یک لنگه کفش را به صورت بکام پرتاب کرد، به رئال مادرید پیوست.
الکس فرگوسن در بیوگرافی خود هم از کاپیتان پیشین انگلستان انتقاد کرده بود.
 
اما دیوید بکام در گفتگویی با رادیو بی‌بی‌سی گفت که او خودش با آقای فرگوسن تماس گرفته و از او خواسته تا در این مسابقه شرکت کند:
"همه می‌دانند که من سه سال پیش بازنشست شدم و هیچوقت فکر نمی‌کردم که کفش‌هایم دوباره به پا کنم و وارد میدان شوم. اما فوتبال بسیار قدرتمند است آنهم وقتی می‌بینید سر الکس فرگوسن، زیدان و آنچلوتی به میدان می‌آیند. فکر کنم مردم عاشق تماشای این بازی هستند."
 
دیوید بکام، ۴۰ ساله که سفیر سازمان ملل متحد در امور کودکان است همچنین گفت: "این مسابقه بهترین فرصت برای ارتقا آگاهی و جمع‌آوری پول برای کمک به کودکان بسیار نیازمند است."
+25
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.