عکسهایی از صفحه اینستاگرام بچه پولدارهای تهران - بخش ششم

+117
رأی دهید
-425

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    chomboli - بلژیک، بلژیک

    اینها بچه پولدار نیستند.پدرانشون پول دارن. از کجا میاد?شغل شریف دزدی دولتی.
    18
    374
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    پروردگار - تهران، ایران

    هیچکدوم بدون ته ریش نیستند چون من کاملن خبر دارم این خط قرمز برای همه بچه پولدارهای حکومتی است. دوست من پسر یک سردار بزرگ بود بچه پولدار دوست دخترش حتی تهدید به جدایی کرد ولی باز هم حاضر نشد ریشش رو بزنه .میگفت ...رو قطع کن ریشم رو نه
    27
    239
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    نسترن19 - وین، اتریش

    سلام.مشتی تن پرور که باپول باد آورده و بی زحمت ننه وباباهای دزد آدمخور که با ریا وتملق و اختلاس دنبال ولگردی هستند وزندگی را جزمصرف بی رویه نمی دانند.خاک بر سرتون که حتی فرصت لذت بردن را هم ندارید.لعنت بر کسانیکه حق زنان تن فروش وبچه های خیابانی را حق خودکردند.
    16
    292
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - ورشو، لهستان

    شما را نمی دانم اما بنده ناخودآگاه با دیدن این عکس ها به یاد داستان زیبا و خارق العادهُ - how much land does a man need - یا به فارسی - یک آدم چه قدر زمین نیاز دارد - از لیو تولستوی افتادم !
    11
    180
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    united-iran - ملبورن، استرالیا

    سلامی هم عرض کنیم به آقازاده های عزیز، فرزندان برومند رهبر و امام که اگر از صدقه سر این ملت بدبخت ایران نبود باباجونها و ددی جونهای عزیز شماها نمیتوانستند این آسایش و راحتی را برای شماها فراهم کنند، باشد که باز هم افتخارات بزرگ دیگری هم برای رهبر عزیزتان و ددی جونهایتان ایجاد کنید، این ته ریشهایتان را هم یک وقت نتراشید ها، بالاخره برای روزهایی که دنبال ددی میرید جلسه یک آقازاده رژیم باید حداقل یک ته ریش داشته باشد تا ملت خر باور کنند چه مقامات مومن و باخدایی داریم.
    11
    210
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    اینها ۱۰۰%باباهاشون دزد و غارتگر هستن ،ارتباط با دزدان و سران رژیم آخوندی ،مثل اون نوه یکی‌ از آین آخوندها که چند وقت پیش سقط شد ،کسی‌ که شرافتمندانه کار کنه نمیتونه همچین زندگی‌ رو درست کنه ،وقتی‌ دکل نفت رو غیب می‌کنن ،این زندگی‌ که چیزی نیست از این بیشترأش هم می‌تونن درست کنن ،با دزدیهای میلیاردی که این ضد ایرانیها می‌کنن و به اسم اسلام تا می‌تونن غارت و چپاول می‌کنن .وقتی‌ مدیره یک شرکت برای خودش ۱۲ میلیارد تومان حق پاداش در نظر بگیره چه انتظاری از سران جمهوری آخوندی داریم که همه چیز در دست خودشون هست ،مردم بدبختی که هر چی‌ چوب میخورن از این دین اسلام هست و خرافاتی که در افکارشون باعث میشه که این دزدان ثروتمند تر بشن ،ننگ و نفرین بر هر چی‌ آخوندو آغا زاده و هر کی‌ که طرفداری از این دزدان پیشونی نقره داغ میکنه .
    8
    233
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zaferanlou - سیدنی، استرالیا

    بقول نیچه اوه چه تقلاها کردم که خودم را از زیر زمینی به طبقه هات بالایی که همیشه حسرتشان را داشتم رساند م٬ دیدم خنده مصنویی٬ گریه ها تقلبی ٬ رابطه ها مسموم ونا سالم٬ یعنی این بود افتخار این تهی مغزان روی قالی ابریشمی راه رفتن وپز دادن کمی به عقب بر گردید کو صدام٬ خمینی٬ بهشتی٬ رفسنجانی و بیچاره شاه خودتان را برای آن روز آماده کنید که رحمی در کار نیست وقتی خشم ملت بر خاست از این حاجی قلابی ها بدتر له میشوید مصرف کنندهای بی مصرف٫
    5
    148
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zaferanlou - سیدنی، استرالیا

    دایره مینا ء کراکف، لهستان باز گل گفتی به دانایی شما افتخار می کنم
    20
    60
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    چرا قیافه دختر‌ها شکل موجودات فضایی شده؟؟
    7
    247
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    با گفته دوستان موافقم و همینطور عقده های دوران نداری بچگی انگار از بازو و گردنو باسنو پستونو دماغو لبو دهن زده بیرون، بقول دوستمون همه فضایی (:
    5
    95
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    mahdi_n130 - منچستر، انگلستان

    اگر از راه درست بدست آوردن نوش جونشون و خدا بیشتر بهشون بوه و اگر از راه حرام بدست آوردن حتما یکروزی یکجایی همه رو پس میدن، خدا حفظشون کنه همشهری های عزیزم رو.
    25
    87
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    1irani - لندن، انگلستان

    از این که برادرانم در راه وطن کشته شدن تا شما ها به نون و نوا برسید سخت متاسفم.شایاد اگر این عکسها را میشد قبلا نشانشان داد حتی یروز هم برای جنگ در جبهه باقی نمیموندن.خونهایی که پایمال شد تا تو بچه پولدار با ماشینهای گرانقیمت به کودکان کار و خانوادهای کم درامد فخر بفروشی و باد برتری در گلو بندازی برتری به هم میهنت بر تری به هم نسلهات.و من تنها با دیدن این عکسها حسرت خونهای پایمال شده رو میخورم و نه حسرت حسابهای بانکی شما.
    7
    127
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Saye78 - تهران، ایران

    حالا که چی عکساشون هم میزارن برا پز دادن .نمیدونن با این کارشون فقط لعنت و نفرین مردمی خواهد بود که از صبح تا شب و روزی دو شیفت کار میکنن که از گرسنگی نمیرن به امید خدا اون روز هم میرسه که از حلقومتون در بیارن حقشون رو ...
    10
    90
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    ضد دین - تورنتو، کانادا

    با سلام به دوستان. مدت زیاده که این سایت رو ، میبینم ، ولی هیچوقت عضو نشدم، چون به هیچ سایت ایرانی‌ عتماد ندارم. این عکسهای بچه پولدار ها رو هم دنبال می‌کنم ، منم یکی‌ از این ماشینا دارم ، قسطی خریدم ، البته ، قسطش تموم شده الان ، نمیدونم وقتی‌ اینها این با ماشینا عکس میگیرن چرا من خجالت میکشم ، آخه همیشه فکر کردم ماشین یه وسیلست برایه راحتی‌ زندگی‌.
    19
    61
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    فراز_نروژ - تونسبرگ، نروژ

    افسوس خداوند منو از موهبت فحش دادن به مایه دارا محروم کرد!
    7
    53
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا
    نمی فهمم چرا باید عکس انداختن یک عده بچه پولدار انقدر حساسیت ایجاد کند ؟ دوباره آن داستان کوخ نشین ها در برابر کاخ نشینها را علم کردند . این روال طبیعی تاریخ بشر بوده همواره یک عده در قدرت بودند و چپاول می کردند و یک عده در فقر و گرسنگی و این هیچگاه تغییر نمی کند
    36
    41
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۷
    azaz2022az - تهران، ایران

    خطاب به اون دختری که با پورشه میای امامزاده تا حاجتتو بگیری...تو الان سوار حاجت منی.
    7
    61
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    setareh.shab - دبی، امارات متحده عربی

    من هم مثل یکی از این ها بودم ، ولی نه با پول دزدی پدرم ، بلکه با زحمات و سختی پدرم که از 14 سالگی خانوادش اون رو فرستادن به کشور امارات برای کار . این را گفتم برای بعضی از دوستان که واقعا سطح فکری کوچکی دارن که فکر می کنند ثروت فقط با پول دزدی به دست میاد.
    90
    33
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    آرتین آبی - کلن ، آلمان

    دارندگی و برازندگی من که ندارم نوش جونشون
    90
    19
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    hamid swed - آمستردام، هلند

    من میخواستم اول از این سایت گله کنم و بپرسم خوب که چی که این عکسها رو برای بینندگان مگذارین؟ یک مشت دختر و پسر الاف بیکار که هیچ چیزی تو مغزشون نیست و تنها کاری که بلدن اینه که با پولهای دزدی میلیاردی باباشون بیان مثلا ماشینشون یا خونشون یا لباسشون یا جواهراتشون رو به رخ مردم بکشن, اینهمه پولدار تو اروپا و آمریکا و جاهای دیگه دنیا هست ولی هیچکدام اونها از این کارهای مسخره نمیکنن چون تمام ثروتشون رو از عقل و پشتکار خودشون بدست آوردن. گاهی از اینکه یک ایرانی هستم حالم بهم میخوره, خدایا یک کم بجای این نفت و گاز مخ به این جماعت ایرانی بده.
    6
    49
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    ( گدا گشنه را گر دهی اعتبار - نداند کند با دلارش چه کار ) ( گهی جفتک اندازد و حظ کند - از آن ثروت خارج از انتظار ) ( گمان میکند چونکه پز میدهد - الاغش شده پورشه، آن خر سوار ) ( بکن پاره با سلفی آن باسنت - بزودی بابات میره بالای دار!)
    5
    52
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    مرد زیرک - سوانزی، انگلستان
    قربون تار موی دخترای خوب برم که بی قیمته، فدای کت و کول همه مردای با غیرت ایران بشم که بوی عرق همت و زحمتشون بهترین برفیوم دنیاست. معمولا با دیدن اینطور افراد به زندکی معمولی و زیبای خودم میبالم.
    12
    25
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    من قساوت نمیکنم که این تجملات از کجا آمده اما شک ندارم اگر از راه خلاف بوده,هرآنچه را که دیدید ظاهر کار بوده. بهترین نعمت خدا بانسان که از طریق اندیشه و عملکرد بدست میآید,آرامش و شادی خوشحالی درون است.باید دید آیا از این موهبت هم برخوردارهستند؟در زمان قساوت از حسادت پرهیزکنید.
    4
    22
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا

    یه چیزی را اینقد بزرگش می‌کنین که چی‌ بشه مثلا؟ همه جای دنیا پولدار داره فقیر داره. فکر می‌کنین فقط تو ایرانه‌‌ که اینطوریه؟ دیدن این عکسها منو خوشحال می‌کنه وقتی‌ میبینم که جونای کشورم از شادی نسبی‌ که اینور دنیا خیلی‌ معمولیه و تقریبا همه ازش برخوردارن لذت میبرن. چقدر بخیل زیاده تو این دنیا. حالا یه عده میان مارو منفی‌ بارون مون می‌کنن!.
    53
    9
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    انصافا اینها چندتاشون میتونند مستقل باشند و تازه همون چند تا مستقل چقدر مالیات دادن چقدر وأم گرفتند با بهره هاى کم أصلا همین بچه ملاها میدانید سالى یک ماشین میارند بدون مالیات دو سه برابر قیمت ماشین یعنى شما یک مازاراتى میخرى ١٥٠£ هزار پوند راحت ٣٠٠£ هزار پوند سود تو جیبش گیرش میاد بدون اینکه حتى یکهفته زحمت کشیده باشه در ضمن شما سرى به بازار بزنید اکثرا اطلاعاتى ها اونجا مغازه دارند یادتان هست ریس جلاد زندان اوین اون لاجوردى خونخوار در بازار تهران مغازه داشت که توسط اعضاى مجاهدین ترور شد و بدرک رفت اینها تمام پولدارها را فرارى دادن مالهاشون رو هاپولى کردن اگر شما جزو این رژیم نباشى نماز جمعه نرى عمرا بزارند به این راحتى جولان بدى الکى نیاید اینجا انگ بزنید حسودها از این چرت و پرت ها بچه هاى ما در خارج کشور همه موفق هستند کمبودی هم ندارند همه این ماشین ها را تجربه کردن و میکنند بیچاره ان جوان تحصیل کرده که موقعیت کارى نداره و بیکار و پدر دزد تو شیش جا سمت براى خودش رزرو کرده داره کار میکنه به اصطلاح تک تک شما حق انها را خورده اید سیستم از بالا فاسده میگى نه ببین اون رهبر الدنگ ات پسرش
    5
    28
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    dinbidin - تورنتو، کانادا

    من شنیدم که از چربی‌ باسن خانوما تو گونه تزریق می‌کنن گونه‌شان برجسته بشه. فکر کردم جوک تا عکس این دختررو دیدم که صورتشان مثل ماتحت میمونه. پسرها هم‌که مثل اینکه دارن می‌رن گی‌ پراید(gay pride)
    5
    38
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    اریایى - منچستر، انگلستان

    ممد نبودى ببینى شهر آزاد گشته خون یارانت پر ثمر گشته
    5
    42
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    princesse - تهران، ایران

    همه شاخ هستن فقط ما زامبی !! :o
    3
    25
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه

    بیل گیتس ثروتمند ثرین انسان روی زمینه آدم این مسخره بازیهارو از خودش و بچه هاش نمی بینه ! پول ارزش نمیاره !
    3
    35
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    آنتی خرافه - کلن، آلمان

    بالاخره پول هایی که اختلاس میشود و این همه نگرانی که دلواپسان و اصلاح طلب ها دارند و از بابت نگرانی خود خروار خروار پول بجیب میزنند یک جوری باید خرج شود دیگر، زمین های مصادره شده تبدیل میشوند به ویلاهای شیک، پول های دزدی و اختلاسها هم تبدیل میشود به ماشین ها و لباس ها و. روز و تجملاتی و صد البته عمل های جراحی. خوب شد عنقلابی شد و هندی زاده کثیف شما مفت خورها و دزدهارا به نوایی رساند وگرنه که الان این عاغازاده ها الان باید مشغول چراندن گوسفند میبودند. البته بعضی از این مفت خورها هم به کشورهای دشمن نقل مکان کرده اند از آنجا مشغول نشخوار هستند. سرباز ها و فداهای علی وافوری
    2
    32
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    والا دوستان شما همگی معلومه که آخرزهد و پرهیزگاری هستین و باباهاتونم که خداروشکر برعکس باباهای دزد این ملعونین ، همه از دم بی عرضه و حلال طلب . ولی من یکی باید اعتراف کنم با اینکه بابای منم حلال خور بوده ولی من یکی اگه پول این بی خاصیتهای پولدار رو داشتم مطمئن باشین دیگه تو پراید پسته نمیشکستم . منم به کوری چشم همه شما تو ماشین مدل بالام با همون دختری که تو عکس اوله لاو میترکوندم و شب هم با رفقا می رفتم سراغ بعدی ها تو یه مهمونی دیگه . خدا وکیلی شما آقایون پرهیزگار اگه پول این بچه مایه دارها رو داشتین باز هم پراید سوار میشدین و ششصد بار چک می کردین که نکنه نماز مغربتون عشا نشه ؟!
    33
    2
    ‌چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    [::ضد دین - تورنتو، کانادا::] واسه اینه که ماشین مدل بالات تو خارج از ایران ارزشی نداره که . اگه مردشی بیا داخل ایران یه همچین ماشینی سوار شو . یا اگه مردشی همون ماشینتو از کانادا بیار داخل ایران ببینیم میتونی .
    28
    4
    ‌پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا

    وای که چه افتخار بزرگی از تماشای مفتخورهای وطنم نصیبم شد.غرق شور وشعف شدم!!!
    2
    27
    ‌پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    [::dinbidin - تورنتو، کانادا::]. سر صبحی خوب مارو خندوندی (: البته بازم دوستان واقعیت ها رو گفتن ! امکان نداره آدم از راه درست با این سن به اینجا برسه و این شکلی ظاهر بشه! به قول معروف هر که بامش بیش برفش بیشتر!!! یا با دزدی و کلاهبرداری و یا بودن در قدرت ! اما جالب اینجاست اگه تعدادی از این ژیگول مامانم اینا ، باباهاشون تو قدرت حکومت جهلو جنون اسلامی باشن که هستن و بپذیریم که همه این عکسها و افراد تو ایرانن، تکه ای از اسلام هیچ کجای این تصاویر دیده نمیشه! حتی بعضی خودی هاهم انگار از اسلام خامنه ای بیزار شدن!
    2
    18
    ‌پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    جدا از پول مفتشون من که تنها چیزی که تو این عکسها دیدم اعتماد به نفس بود اونم در حد لالیگا!قیافه هارو شبیه گوشت قربونی که جلو در قصابی اویزون میکنن مخصوصا عکس پنجمی آخه این چه ریخت و هیکلیه حال بهم زنه جوون باید قلمی باشه مثل خودم
    7
    17
    ‌پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    ضد دین - تورنتو، کانادا
    دوستانی که در خارج زندگی‌ می‌کنن ، ناراحت نباشین ، ما کار می‌کنیم، اضافه کار می‌کنیم مالیات میدیم ، خرج زندگیمونو در میاریم ، اینا هم نفت می‌فروشن خرج می‌کنن، فقط نمیدونم چرا اینقد تلاش میکنن بیان خارج زندگی‌ کنن . از نوه نتیجه خمینی بگیر تا پسر وزیر و . معمای عجیبیه
    1
    17
    ‌پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    نمایش احمقانه مشتی توله آخوند و توله پاسدار و یا توله‌های سایر سرکردگان و وابستگان رژیم فاسد اسلامی که از اموام ملی غارت شده اینگونه جلوه گری می‌کنند اما بدانند که روزی این ثروت از حلقوم‌شان بیرون کشیده خواهد شد.
    1
    9
    ‌پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    اریایى - منچستر، انگلستان
    [::agha_ehsan - تهران، ایران::]. چطوره تو هم پرایدتو بفروشى یه قایق بادى بخرى باهاش بیاى اروپا! اخه IQ قیمت ماشینا تو ایران کذایى و ١٠ برابر قیمت بازاراى اروپاست. فقط یه احمق اونقدر پول میده روش. منم BMW Z4 دارم اما ١/١٠ قیمت تموم شدش تو ایران!
    3
    14
    ‌پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sasan87 - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    بعد بگین جمهوری اسلامی بده فلان فلان . اره دادشم اونجا حال می کنن خوبم حال می کنن 1000 برابر بهتر از زمان اون پهلوی ملعون ، اون دزد فقط برا خودش می خواست جمهوری اسلامی برا همه .
    11
    0
    شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.