آوازه ستاره های فوتسال بانوان ایران به اسپانیا هم رسید

جام جم ورزشی: قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین دوره جام ملت های فوتسال زنان آسیا بازتاب زیادی در رسانه های دنیا داشته است.
به گزارش جام جم ورزشی ، سایت روزنامه مارکای اسپانیا به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت های جام ملت های فوتسال زنان آسیا اشاره کرد. البته تمرکز این سایت بر روی گل هایی است که بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت های جام ملت های فوتسال زنان آسیا به ثمر رساندند. در این میان گل بسیار زیبای فهمیه زارعی به تیم مالزی بسیار مورد توجه قرار گرفته . گل زیبای پشت پای او شهرت جهانی پیدا کرده و در فضای مجازی بسیار پر بیننده شده است.
تعریف و تمجید سردار آزمون از فرشته کریمی، او مسی آسیاست!
فرشته کریمی حالا به نام مطرح تری در ورزش ایران تبدیل شده است.
 
 تیم ملی فوتسال بانوان ایران در حالی قهرمان جام ملت های آسیا شد که فرشته کریمی ستاره تیم ایران نیز عنوان برترین بازیکن رقابت ها را به خود اختصاص داد. او که درتیم دانشگاه آزاد بازی می کند می گوید قراردادهای او 20 میلیون تومانی است.
 
درخشش او در جام ملت های آسیا و کسب جایزه برترین بازیکن تورنمنت واکنش های زیادی را در میان چهره های مطرح فوتبالی برانگیخته است.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و مهاجم باشگاه روستوف روسیه نیز یکی از افرادی است که به فرشته کریمی بابت کسب عنوان برترین بازیکن تورنمنت تبریک گفته است. سردار آزمون می گوید:«فرشته کریمی مسی خانم های فوتبال آسیاست»
اما جالب است بدانید فرشته کریمی طرفدار کریستیانو رونالدو است و ترجیح می دهد با او مقایسه شود. او آنقدر طرفدار این بازیکن است که دست از هواداری بارسلونا کشید و وقتی رونالدو به رئال پیوست رئالی شد!
 
 
+87
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    درود بر این شیر دختر‌های ایران زمین. باید مراسم استقبال از این قهرمانان را ببینید ، بدون حضور مسئولین، و پاداشی که برای این قهرمانی در نظر گرفته اند ( ۳۰۰ دلار! )
    5
    43
    ‌سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    حیف از کاپیتانِ تواناِ این تیم که قربانیِ مرد سالاریِ " اسلامی " شد.
    3
    40
    ‌سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    اس‌ دق دلالی های بی‌ معرفت و اونایی که عقده‌ای هستن از دیشب با فحش و حرفهای رکیک به اینستای فرشته حمله کردن و آنچه لایق خود و خونوادشون بوده را به این دخترنسبت دادن :o چرا که بدبخت گفته طرفدار پرسپولیس هستم،!،گفتن همین حرف باعث شده بعضی‌ از کیسه کش‌های بی‌ نزاکت عقده‌ای حسود از این کارهای لاشی وار انجام بدن :o حالا گیرم این دختر اس‌ دق دلالی بود بازم یه عده بی‌ معرفت پرسپولسی به اون حمله میکردن :( آدمای بی‌ چاک دهان همه جا به خصوص میان طرفداران فوتبال پیدا میشه :o
    5
    21
    ‌سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    hochoo - مالت، مالت
    شیر زنان ایرانی زنده باشید و توانا، مرگ بر اخوند
    2
    17
    ‌سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.