خواستگاری از بهنوش بختیاری در اینستاگرام

باشگاه خبرنگاران:  بهنوش بختیاری در آخرین پست اینستاگرام خود با منتشر کردن تصویری تعداد زیادی از مخاطبان و کاربران را حیرت زده کرده است. یکی از کاربران در پستی عجیب خود را سیفعلی معرفی می کند و در کمال بی شرمی از این هنرمند کشورمان که خود نیز متاهل می باشد خواستگاری می کند.
این عمل کاربر به حدی ناراحت کننده می باشد که این هنرمند مجبور به انتشار این این پست شده است و همچنین در پست خود نوشته است:
کامنتایی که میخونم نشان کامل از این داره که در چه وانفسایی داریم زندگی میکنیم و اینهمه بی نزاکتی و بی فرهنگی و صد دستگی از کجا امده. به خاطر همین قضاوتای زود و کی چی گفت مام همونو بگیم.
+45
رأی دهید
-150

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    united-iran - آکلند، نیوزلند

    طرف میخواسته نمک بریزه و لوس بازی در بیاره، البته نمکش هم کمی زیادتر شده، خانم بختیاری هم زیادی جدی گرفتند این شوخی جناب نمکدون را، از این نوع شوخیها با بیشتر بازیگران هالیوود هم میکنند.
    3
    114
    ‌پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Hameye Iran - ایران، ایران

    خانم از طرف سربازهای دره پیت ارتش سایبری رفتی‌ سر کار ،شما دیگه چرا با انتشار این پست خودت را مضحکه دست این و آن میکنی‌؟
    2
    70
    ‌پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    هستیا - شیراز، ایران
    بی شخصیت
    22
    26
    ‌پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا

    بخدا این کارا همش واسه تبلیغ و معروف شدنه اگه نه خوب با یک کلیک این خانوم می‌تونه این کامت رو که معلومه جکه پاک کنه نه این که خودش پخش کنه و اینقد بزرگش کنه. اینقد از این کامنتا واسه هنرپیشه‌ها و خواننده‌ها میذارن حالا چون طرف ایرانیه و شوهر داره انگار آسمون افتاد پایین. بخدا این بهنوش را اگه من اسمشو هم شنیده بوده باشم پس همین خبر موجب شد واسش تبلیغِ مجانی‌ بشه.
    16
    84
    ‌پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    [::Cocoo - تورنتو، کانادا::] این خانوم سالهاست که یکی از بهترین کمدینهای ایرانه که سریالها و فیلم های زیادی رو بازی کرده و بهرام رادن رو هم که گفته بودید اولین بار اسمش رو شنیدی و میخواد معروف بشه یکی از ستارهای معروف سینمای ایران هستش .
    32
    30
    ‌پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    فاطی قاطی - موگادیشو، سومالی
    اینم یه جاش میخواره البته سوتفاهم نشه منظورم سرش بود این پست رو گذاشته سنگ محک بزنه جداشه از شوهرش چند مرد حلاجه .یعنی کوتاه و مختصر بازار زنهای طلاق گرفته چطوره,شوهر گیر میاد نمی یاد اگه گیر میاد در چه حدی هست.
    13
    8
    ‌پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران
    یعنی خانوم بختیاری نفهمیده این اقا سه حرفیش کرده ؟!
    7
    14
    ‌پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Dave07 - سیدنی، استرالیا
    فیلمهای ایرانی‌ که نگاه میکنی‌ سر و ته همش یکیه. یعنی شاید به اندازه دوزار ارزش نگاه کردن نداشته باشه. اکثر هنرمنداش هم (بجز یک سری از اون قدیمی‌ها) یه مشت دلقک آن که تنها چیزی که ندارن همون هنر مندیه. این خانومه بختیاری هم که بیشتر قیافش میخوره که تو کوچه بشینه سبزی پاک کنه تا اینکه بخواد هنرمند باشه خواسته یه جوری دوباره ملت در موردش حرف بزن. همون چوپان از سرشم زیاده. ملته بیکار هم راه افتادن دنبالش ببینن این خانوم چی‌ نوشته که اینا بیان اجاره نظر کنن
    5
    23
    جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    کارمن مهوش کش - تهران، ایران
    [::Dave07 - سیدنی، استرالیا::]. اره کاملا درسته. ولی پوینت مطلب اینه که این خانوم با بازارگرمی و شلوغ کاریهای اینستاگرامش در نهایت مشتری برای برند کیف و کفشش جمع میکنه . تاندورا یا پاندورا . و دایم شعبه جدید میزنه و خیلی زرنگ تشریف دارن.!
    5
    13
    جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    چرا یکی نمیگه این خانوم در مورد اطلاع رسانی در مورد بیماری ایدز و دگرباشان ایران تلاش کرده و با بچه هایی که ایدز از پدر و مادراشون گرفتن رفته و تو لیوانشون اب خورده و بغلشون کرده که بگه مردم این مریضی با این چیزها به کسی انتقال داده نمیشه !! چرا ایرانی جماعت همیشه باید منفی گرا باشه و در مورد دیگران حتی ندیده و نشناخته بد بگه ؟؟ بی دلیل نیست که اینه حال روز این جماعت !!!
    11
    7
    جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.