خواستگاری غیر منتظره دانشجوی خانه بهزیستی از یکی از دختران همان خانه در "ماه عسل"

پس از کنار رفتن دکور ماه عسل ١٢مهمان فرعی در انتهای دکور و سه مهمان اصلی در روبروی مجری نشسته بودند.
 
با پخش مستندی مشخص شد که تمام این مهمانان در خانه ی بهزیستی زندگی می‌کنند و فردی با نام آقاجون سرپرستی آنها را به عهده دارد.
 
مهمان اول حامد محمدی ٢٤ساله و دارای لیسانس حقوق بود او بعد از طلاق پدرومادرش ،مدتی نزد پدرش زندگی می کند اما بعداز ازدواج پدرش گویا نامادری اش حاضر به نگهداری او نبوده بنابراین روزی که حامد از مدرسه به خانه برمی گردد متوجه می شود کسی در خانه نیست و پدر و نامادری اش از ان خانه نقل مکان کردند، بنابراین حامد نزد مادرش که ازدواج مجدد کرده می‌رود اما چون مادرش هم شرایط نگه داری او را نداشته حامد را به بهزیستی می‌سپارد.
 
بنابراین حامد از اول راهنمایی در بهزیستی زندگی می کند و بعد از ١٨سالگی از بهزیستی بیرون می آید و سه سال در یک مغازه کار می کند تا اینکه از طریق یکی از دوستانش با اقاجون سرپرست این خانه و بچه ها آشنا می شود و تا الان هم تحت سرپرستی این فرد زندگی می کند.
آقاجون که سرپرست این بچه ها بود تا سن پنجاه سالگی به قول خودش زندگی خوبی نداشته اما از پنجاه سالگی به بعد متحول می شود و سرپرستی دختر و پسرهایی که بعد از سن ١٨سالکی از بهزیستی بیرون می آیند را در شهر مشهد به عهده می گیرد.
 
رضا مهمان بعدی ،١٢سالگی بعد از جدایی پدرومادرش به بهزیستی می رود و در حال حاضر تحصیلدار شرکت مهندسی بود.
 
مهمانان انتهایی دکور تمام بچه هایی بودند که در این خانه و به سرپرستی آقاجون زندگی می کردند و هر کدام در زندگی موفق بودند.
آقاجون درباره ازدواج چندین نفر از دختران و پسران آن خانه گفت: روزی یکی از پسران از من خواست تا یکی از دختران را برای او خواستگاری کنم. بنابراین از آن زمان چندین نفر با هم ازدواج کردند که سه تا از آن زوج هادر برنامه حضور داشتند.
 
بعد علیخانی رو به حامد گفت تو که لیسانس حقوق گرفتی قصد ازدواج نداری ؟بنابراین وقتی حامد اعلام کرد که به یکی از دخترهای بهزیستی علاقمند است ولی الان اینجا حضور ندارد در این لحظه علیخانی خواست اسم دختر را در گوش آقاجون زمزمه کند و بعد از آقاجون خواست در صورت رضایت شماره دختر را بدهد تا حضورا در برنامه از جانب حامد از او خواستگاری کند و بعد با هیجان خاصی تلفن عاطفه دختر مورد علاقه حامد را گرفت تابه او زنگ بزند و زمانی که عاطفه گوشی را جواب داد از جانب حامد از او خواستگاری کرد و با این جمله عاطفه که بعدا جواب می دهم مواجه شد بعد علیخانی با مزاح گفت: در این بازار شوهر نیستا جواب بده ،بعد از اینکه چندین بار از اوسوال کرد بالاخره با پاسخ بله دختر مواجه شد و همه مهمانان و عوامل پشت صحنه کف زدند.
 
علیخانی گفت خانم واقعا قبوله؟ وگرنه حامد دیگر نمی تواند جایی برای خواستگاری برود چراکه الان رسوا شد .
بعد زمانی که عاطفه گفت: من باید بازهم فکر کنم. علیخانی در پاسخ به این جمله عاطفه افزود:تا زمانی که خواستگار ندارند، می گویند چرا خواستگار نمی یاد وقتی هم خواستگار می آید ادا درمیارن.
 
وقتی علیخانی از دختر خواست که برای مراسم ازدواج دربرنامه حضور پیدا کنند او به خاطر نگاههای بد مردم حضور در ماه عسل را نپذیرفت.
 
علیخانی پس از خروج از قاب ماه عسل گفت:برخی عاشقانه تر از قلب آتش عبور کردند که خیلی پخته تر از من و شما هستند فقط با نگاهمان اذیتشان نکنیم.

+107
رأی دهید
-85

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Javid bad IRAN - استکهلم، سوئد

    چقدر این عدم لوس و ننر تشریف دارن.از این آدمای فضول بدم میاد
    37
    60
    ‌پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان

    خدا وکیلی ببینید چه شو ها و چه برنامه هایی در این مملکت به راه انداخته اند ! یا وادارتان می کنند که گریه کنید و یا وادارتان می کند که به زور ازدواج کنید و یا هم در سریال ها و برنامه های عجیب و غریبی, انتهای همهُ سریال ها به ازدواج و یا به مراسم ِ خواستگاری ختم می شود ! آخَر, خنداندن - برنامه ُ خندوانه! بهتر بود می گذاشتند هندوانه ! - و یا گریاندن ِ مردم به چه قیمتی باید انجام شود ??? این مجری هم فقط اجرا کنندهُ نهایی ِ آن سناریوی از پیش نوشته شده است و در واقع به جز یک عروسک ِ خیمه شب بازی که کار را بدانجا رسانده است که در برنامهِ زنده نقش َ عاقد را هم بازی می کند- که آن را هم خوب بازی نمی کند- ,چیز دیگری نیست !بیت : "فلک نه همسری دارد نه هم کُف - به خون ریزی دلش اصلا نگفت اُف ! - همیشه شیوه ِ کارش همینه - چراغ ِ دودمانی را کُنَد پُف ! -باباطاهر - " !
    30
    75
    ‌پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    دایره مینا - کراکف، لهستان
    در انتها بنده میخواهم - چون خودت گفتی چیزی به امثال ِ خودم بگویید - این را اضافه نمایم و بهت بگویم : ما را سیاه نکن ! برو داییتو دیوونه کن !
    26
    36
    ‌پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نیایش - تهران، ایران

    شاید دختره بخواد فکر کنه به زور که نمیشه بله گرفت !
    16
    66
    ‌پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران
    این مردک هم به مانند همه مجریان تلویزیون جمهوری اسلامی روز به روز داره گنده تر و گردن کلفت تر میشه!
    16
    33
    ‌پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند

    [::نیایش - تهران، ایران::]. داره همینو میگه دیگه. میگه در جمهوری اسلامی دختر غلط می‌کنه فکر کنه
    11
    33
    ‌پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    ukang - لندن، انگلستان

    . طفلی. چه پدر بی‌ وجدانی بوده پدرش !! کاری به درستی‌ و غلطی این برنامه و این خواستگاری ندارم ولی‌ نمیدونم چرا این بچه های گل و موفق که برعکس خیلی‌ های دیگه که از خونه رونده شدن به راه های نادرست کشیده شدن از حرف مردم و طرز فکر مسموم اونا ناراحتن و خجالت میکشن..؟ شاید این برنامه از نظر خیلی‌ از دوستان صحیح نباشه ولی‌ به نظر من نکته مثبتش کمی‌ مبارزه با فرهنگ غلطه مردم و طرز فکرشونه! در بسیاری از مورد لازمه که فرهنگ سازی بشه . یکی‌ از اون ها فرهنگ سازی در مورد دید مردم به افراد عقب افتاده ذهنی‌ که من چندین مورد رو شاهد بودم که اشکم رو در آورده!! :( :(
    5
    59
    ‌پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - تورنتو، کانادا
    ببخشید می‌شه کسی‌ برام توضیح بده. اگه تو ایران جایی هست که بچه های بی‌ پدر و مادر بتونن برن و از طرفِ دولت خرجشون داده بشه بزرگ شن چرا این بچه های کار را داریم تو شهر ها؟ چرا اونا نمیرن بهزیستی؟ در ضمن چون دخترِ بی‌چاره در بهزیستی زندگی‌ می‌کنه دیگه هر که ازش خواستگاری کرد باید با سر بره بپره روش بگه بله و حقِ انتخاب نداشته باشه؟ شاید اون دختر عاشق کسی‌ دیگه ای باشه یا اینکه تو آرزوهاش و نقش هاش واسه 10 سال آینده ... بچه شستن و بله بله گفتن به شوهر نباشه!! چه پرو هستن هیچکس آزادیِ انتخاب نداره؟ .
    8
    19
    ‌پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    نسترن19 - وین، اتریش
    باسلام.لطفا ملت بازوردرصحنه هیجانی نشدید.اتفاقا بایدازاینگونه برنامه هادرکشور پخش بشه و درداین انسانهای معصوم که خود اون خانم گفت هیچ تقصیری در سرنوششتش نداشته اما درنگاه جامعه مقصره؛ساخته بشه.مثلا همین سرسفره بابات نون نخوردی خودش یک فرهنگ عقب افتاده است.مگه آقازاده های رهبر که دزدی کلان می کنند وازخون ملت می خورند سرسفره ننه وبابا ننشستند؟؟چرابایدبه یک انسان که به تنهایی باید شخصیتش را بسازد بدون حامی ومحبت بی حرمتی بشود.خیلی خوشحالم که اینگونه عقب افتادگی ها در کشور مورد توجه قراربگیره..
    1
    15
    جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.