تیم والیبال ایران آمریکا را برد؛ زنان اجازه حضور پیدا نکردند

ایران قهرمان دوره قبل لیگ جهانی را با اقتدار شکست دادتیم ملی والیبال ایران توانست تیم آمریکا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
 
ایران در هر سه ست برتری چشمگیری نسبت به آمریکا داشت و توانست ست اول را ۲۵-۱۹، ست دوم را ۲۹-۲۷ و ست سوم را ۲۵-۲۰ ببرد.
سال گذشته آمریکا قهرمان لیگ جهانی والیبال شده بود.
 
لهستان و روسیه دیگر تیم‌های هم گروه ایران هستند که لهستان توانست در روسیه این تیم را ۳-۱ ببرد.
ایران با برد امروز ۱۰ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول است. ایران پنج بازی دیگر در تهران دارد و بازی بعدی‌اش هم با آمریکا خواهد بود.
 
مسابقه والیبال تیم‌های ملی ایران و آمریکا بدون حضور زنان و دختران تماشاچی در استادیوم برگزار شد.
زنان نتوانستند به استادیوم بروندبه گزارش ایسنا به خاطر "ممنوعیت" حضور زنان به خبرنگاران زن هم اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد.
زنانی که خبرآنلاین می‌گوید با پاسپورت غیرایرانی به ورزشگاه رفته و ایران را تشویق کردند
البته خبرآنلاین گزارش داده است که چند زن با پاسپورت‌های آمریکایی وارد سالن شده و تیم ایران را تشویق کرده‌اند. خبرآنلاین به کنایه نوشته این زنان "ایتالیایی" بوده‌اند. (اشاره به این که پرچم ایران و ایتالیا هر دو از سه رنگ سبز، سفید و قرمز تشکیل شده است)
 
ایسنا گزارش داد که نیروهای یگان ویژه از پیش از بازی حضور چشمگیری در اطراف ورزشگاه آزادی داشتند و درگیری‌هایی نیز در اطراف ورزشگاه رخ داده و یک ساعت قبل از مسابقه خبرنگاران برای ورود به استادیوم با مشکل مواجه بودند.
 
ممنوعیت حضور زنان تماشاچی در بازی‌های مردان در ایران جنجال‌برانگیز شده است.
 
چند روز پیش عده‌ای از مخالفان حضور زنان و دختران تماشاچی در بازی‌های مردان در مقابل وزارت ورزش ایران، در تهران، تجمع کردند. پیش از آن برخی مخالفان حضور زنان تهدید کرده بودند که حضور زنان در استادیوم‌ها با "مقابله خونین حزب‌الله" مواجه خواهد شد.
 
به دنبال این اعتراض‌ها با وجود اینکه پیشتر اعلام شده بود تعداد محدودی تماشاچی زن می‌توانند برای دیدن بازی ایران و آمریکا بروند، رفتن زنان به استادیوم ممنوع اعلام شد.
تجمع چند روز پیش مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها
+98
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    بچه ها متشکریم ..دمتون گرم . مرسی
    8
    36
    جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران

    یک پیروزی ورزشی در برابر یک شکست مدنی، بنظرتان کفه ترازوی عدالت بنفع کدامیک سنگینتر است!
    5
    32
    شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    amirHassna - سیدنی، استرالیا
    صرف نظر از پیروزی در مسابقه در مورد حضور زنان تا کی مردم به امید بهبود اوضاع ایران هستن تا زمانی که اسلام عقب افتاده اونجا حاکمه. خیال باطل هست که توقع داشته باشیم زنان اجازه حضور به ورزشگاه داشته باشن. در دینی که ارزش زن نصف مرده و برای تشویق مسلمین بهشون وعده همبستر شدن با تعداد فراوان زنان در بهشت داده میشه چه توقعی میشه داشت چیزی به نفع زنان تغییر کنه؟ اسلام و هر دینی که به این ابعاد مثل ایران برسه یعنی بد بختی و فلاکت ختم کلام.
    2
    2
    شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    freelikeBird - قم، ایران
    حالا مشکل جامعه ما شده رفتن خانم ها به استادیوم شده؟ مردم الان در سوریه و یمن دارند شهید میشند انوقت مشکل جامعه ما شده رفتن خانم ها به استادیوم ها؟ خانم های ما اگر از فاطمه الگو بگیرند و طبق آداب اسلامی از اولاد و شوهر و امور خانه و آشپزی مراقبت کنند واقعا دیگر وقت استادیوم رفتن دارند؟
    7
    2
    شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Dara20 - تهران، ایران
    فاطی جون فدای عاقا نظر بده جیگر
    1
    2
    شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    caroline - تهران، ایران
    اگه آقایون زحمت به خودشون بدهند و تنها ١ ماه براى هم دلى با خانمها !!!براى تماشاى فوتبال و غیره به باشگاها نروند، شاید جواب بده چون پولى تو جیب دولت و باشگاه نمیره و این یه ضرر شون هست!!! و این به نظر من خودخواهى آقایون رو میرسونه..
    1
    2
    شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    behran - کردستان، ایران - دوست گرامی سئوال فرمودیدبنظرتان کفه ترازوی عدالت بنفع کدامیک سنگینتر است!. بنطر من .این ترازوی عدالت را خود امریکا وارد ایرانمان کرد. یادمان نرود .. امریکا اگر عدالتی داشت . اینهمه کشتار وتجاوز در ایران وسوریه و..... را حقوق بشر که زیرگوشش هست توجه میکرد....عدالتش بیگناهی پس از 43 سال زندان درامریکا وانفرادی تازه پی به بیگناهی محکوم میبرد ...
    2
    2
    شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران
    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. بی همتا گرامی بنظر من هر رخداد ورزشی،فرهنگی،علمی و غیره اگر دربرگیرنده تمام طیفهای آن کشور چه از نظر جنسیتی،قومی،دینی و عقیدتی نباشد، پیروزی در آن بدلیل ایجاد همین شکاف گامی در جهت وفاق و همدلی و سلامت و پیشرفت آن جامعه نخواهد بود و تنها دست آوردی مقطعیست که میتواند همچنان بصورت کجدار و مریز به مسیر خود ادامه دهد. و در این مورد اخیر نیز بدلیل عدم حضور بانوان، یک بی عدالتی محرز بر قشر عظیمی از مردم ایران صورت گرفته و بعنوان شکستی مدنی در کارنامه تاریخ اجتماعی آن ثبت خواهد شد، همچنان که پیروزی بزرگ ورزشی آن نیز در کارنامه ورزشی آن ثبت میگردد، ولی متاءسفانه بدلیل وجود همان افتراق ماندگاری خود را از دست میدهد.
    0
    0
    شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    farahnoush - ساری، ایران
    دردناک اینه که چند زن ایرانی با پاسپورت ایتالیایی برای حمایت ایران به ورزشگاه امدند اما با پاسپورت ایرانی نمی توانستند حتی از یک فرسنگی ورزشگاه ازادی بگذرند ! پاسپورت ایرانی حتی از نظر مسئولین ج ا هم بی ارزشه چه برسه مسئولین دیگر کشور ها اقای روحانی !
    1
    5
    شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.