طنز جدید ایرانی های مقیم وایبر(!) در آخرین روز مذاکرات هسته ای

همزمان با آخرین روز مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس، این طنز در وایبر دست به دست می شود که اشاره ظریفی دارد به یکی از ادعاهای عجیب و غریب احمدی نژاد:
خبر فوری:
در لوزان سر همه چی توافق شد و فقط یک مورد مونده و آن این که 1+5 می پرسه: "اون دختر 16 ساله ای که تو زیر زمین خونشون تو قابلمه انرژی هسته ای درست می کرد الان کجاست؟"
+346
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    مترلینگ - منچستر، انگلستان

    زن جنتی شد تا انرژی هسته ای جنتی رو بسنجه
    6
    33
    ‌چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    الان با اسم چرخنده داره پروستات آقا رو با مال مرد شش ملیون دلارى پیوند میزنه!
    6
    62
    ‌چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه
    در این که احمدی نژاد فرد فرومایه ای بود تردیدی نیست،اما این سخن وی چندان دور از واقعیت نبود.توضیحاتی از یکی از سایتها ارائه می دهم: دستگاه ساده و ارزان‌قیمتی برای همجوشی هسته‌ای به نام Fusor (همجوشار) یکی از سازوکارهای مختلفی است که برای انجام واکنش همجوشی هسته‌ای پیشنهاد شده است.نکته‌ی بسیار جالب در مورد این دستگاه، سادگی ساخت آن است به طوری که با تعدادی از وسایل قابل تهیه از بازار مانند منبع ولتاژ قوی، پمپ خلأ، سیم جوش و مقادیری گاز دوتریوم، می‌توان آن را در منزل ساخت.همجوشار در دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی توسط مخترع آمریکایی فیلو فانسورث (که قبلاً تلویزیون را اختراع کرده بود) اختراع شد و یکی از همکارانش به نام رابرت هیرش طراحی آن را بهبود داد.از اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ به این سو، علاقمندان، حتی تعدادی دانش‌آموز دبیرستانی جاه‌طلب و دست‌به‌آچار، در گاراژها و آپارتمان‌های خود نمونه‌هایی از همجوشار را ساخته‌اند. در ضمن هر چند هنوز هم همجوشار برای تولید انرژی مناسب نیست، اما توسط برخی شرکت‌ها به عنوان یک منبع تجاری تولید نوترون در بازار فروخته می‌شود.وب‌گاه.... وب‌گاه علاقمندان به این دستگاه است.
    28
    22
    ‌چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حاج حمید الله - وین، اتریش

    طبق اخرین اخبار حاصله اون الان داره با همکاری دکتر احمدی نژاد تو همون قابلمه خوراک لوبیا چیتی درست می کنه.چرا که تصمیم گرفته ایندفعه رو کیک قهوه ای و گاز بوتان مطالعه بیشتری داشته باشه.
    6
    52
    ‌چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۲
    فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس

    آخ که یاد احمدی‌ نژاد با این جوک هاش بخیر، من وقتی‌ این جوک شنیدم با چشمهای گریان از خنده روده برد شدم. گفتن این موضوع از طرف احمدی‌نژاد ۵۰ درصد قضیه بود، ۵۰ درصد دیگه وقتی‌ ملت تکبیر گفتن. خوب بیچاره‌ها تقصیر نداشتن وقتی‌ به رئیس جمهورشون با چشم‌های بسته اطمینان میکنند این هم نتیجش دیگه.ِ .
    3
    36
    ‌چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان

    ظاهرا انرژی هسته ای که ایشان کشف کردند در هسته خرما بوده،همچنین این دختر نابغه کشف کرده که برق داخل پریز یک قطب مثبت و یک قطب منفی دارد.اگر این دختر اهل یک کشور اروپایی بود جایزه هسته ای نوبل را میگرفت ، ولی چون از ایران اسلامی است در حقش ظلم کردند و جایزه را به فیزیک دان امرکایی دادند،میگن این دختر خانم الان مشاور هسته ای امام زمان است
    5
    40
    ‌چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    پرشین اسپایدر را به خاطر بسپار - مشهد، ایران

    ... "سیراب از سراب" ... فقط برای عقده گشایی و توهین اینجا کامنت میذاره و کمنتهایی فقط مردم شیعه ایران رو هدف قرار میده . من خودم مسلمون نیستم ولی این آدم داره به نفع سیاست‌های عربستان کار میکنه یعنی‌ جنگ فرقه‌ای .
    36
    11
    ‌چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Persiangulfforever - ویکفیلد، انگلستان
    خونه آقا شجاست.
    3
    20
    ‌چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.