عکسهای صفحه جدید اینستاگرام بچه پولدارهای تهران - بخش اول

+171
رأی دهید
-251

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    mathador - هامبورگ، آلمان

    خوب که چی‌؟؟در تاریکی‌ یک نور کوچک هم به چشم میخوره، در جامعه ایی که ففر زیاده این تجملا ت یک عده تازه به دوران رسیده‌ها که معلوم نیست از کجا آوردن همین طور، پس چرا این طور چیز‌ها تو کشور‌های مرفه اروپایی نیست؟؟؟
    35
    298
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Peace overthe world - استکهلم، سوئد

    بخورید بیاشامید ولی اسراف نکنید ;)
    40
    105
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    انستازیا - ایران، ایران

    خیلی هم عالی هرکه خودش زحمت کشیده یا ارث حلال برده باید همون جور که دوست داره زندگی کنه تمام دنیا همینه بیشتر کشورهای دنیا مردم متوسط اینجوری زندگی میکنن .
    275
    62
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد

    دارندگی و برازندگی ، نوش جونشون باشه چرا که نه ؟
    266
    79
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    پروردگار - تهران، ایران

    دقت کردین همه آقا زاده ها "ته ریش" دارند؟ چون باباهاشون پاسدار و آخوند هستند که جیب بیت المال می زنن و آقا زاده ها فقط برای حفظ ظاهر مجبورند ریش بزارن .
    36
    308
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Airani - کوالالامپور، مالزی

    خوشحال می شم ایرانی ها داشته باشن و پولدار باشن چون حقشونه رو طلا خوابیدن. و دوست دارم 90 درصد ایرانی ها پولدار باشن 10 درصد هم متوسط و راحت زندگی کنند. اما سوال اینجاست؟ آیا این جوونهای دارا، دارای شعور و رفتار اجتماعی هم هستند؟ اکثریت اینها با این موضوع بیگانه اند. بسیار خودخواه متکبر و با ارزشها وهنجارهای پوچ و مسخره که نمی شه حتی چند ساعت تحملشون کرد. فقط باید مثل خودشون باشی. سوال دوم: چند درصد از اینها یا پدارنشون از راه درست و قانونی تریلیاردر شدن؟ با وضعیتی که تو ایران حاکمه خیلی محال به نظر می رسه. تنها چیزی که تو ایران معنی نمی ده قانونه. افراد قدرتمند می تونن قانون رو به راحتی پشت سر بگذارن و قانون ماله سایر مردم نگون بخت ایران است و بس.
    10
    274
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Humans win - فرایبورگ، سوییس

    سرار ازل را نه تو دانی و نه من. وین خط مقرمط نه تو خوانی ونه من. هست از پس پرده گفتگوی من و تو. چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من. یه روز میاد از هر تیر برق یکی از همینا و وابسته هاشون که پول مردم ایران رو بالا کشیدن آویزون میشن من مرده شما زنده . گهی پشت به زین و گهی زین به پشت .
    8
    127
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    خروس - دبی، امارات متحده عربی

    یارب روا مدار که گدا معتبر شود ، گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود. اینکه پول داشته باشن بد نیست ولی اینکه پولشون را به رخ بقیه بکشن کار ناپسندیه.
    8
    225
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Airani - کوالالامپور، مالزی

    آدم با پول بزرگ نمی شه. با فکر و رفتار و شخصیتشه که بزرگ می شه. با عقایدش بزرگه. آدم پولدار و دارا نباید هیچ وقت طوری رفتار کنه که دیگران حسرت بخورن و آه بکشن. باید به فقیر لبخند می زنه و محبت می کنه، کبر و فخر و غرور نمی گیرتش، از این فرصت دارا بودشن برای بزرگی کردن در جامعه استفاده کنه. گذشت، صبر، محبت به آدمهای ندار و کم درآمد. این رو من بین پولدارهای سایر کشورها دیدم. اکثرا هر چقدر دارا باشن، آدم بهتری ان از نظر صبر و رفتار اجتماعی مثبت. ولی این رو من تو ایران اصلا ندیدم. آدمهای پولدار بیشتر فخر می فروشن و خدخواه تر و منفعت طلب ترن. امیدوارم جامعه ما و مردم زمانی برسه که الگوی دنیا بشن و آدم بین شون آرامش داشته باشه.
    7
    144
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - سورتمه، بلژیک

    حکومتی که در دست امام زمان باشد و خودش غایب باشه و نظامی که مدعی بر عدل امام اولش اداره شود دیگه بهتر از این نمیشه :( بیشتر این افراد یا اقا زاده هستند و یا دستشان یک جایی بند هست ;) مگر نه با حقوق کارمندی ویا حتی درامد شغل ازاد از این کار ها نمیشه کرد.من سر زندگیم شرط میبندم که بیشتر اینها تا همین 10 سال قبل قدرت خرید یک پراید هم نداشتند ولی یک شبه راه هزار ساله رفتند.
    14
    152
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    tarkofski - استکهلم، سوئد

    اونایی‌ که اینجا می‌‌نویسان نوش جونشون ، دارندگی و برازندگی ، چرا که نه و از این حرفا . به نظرم یک مشت آدم فرصت طلب و رند و عقده‌ای هستن که هیچ وقت نتونستن از این فرصت طلبی شون تو زندگی‌ استفاده کنن و به چنین پولی‌ هم نرسیدن و حالا با دیدن آقا زاده‌هایی‌ که مطمئن باشین با دزدی و رانت خواری پدران شون به پولی‌ رسدین و این عکسای سراسر عقده رو میذارن تو اینترنت ، به وجد میان . اینایی که این کامنت‌ها رو میذارن اینجا همونایی هستن که رسیدن به پول رو با هر راهی‌ مجاز میدونن و شب‌ها با رویای ماشین‌های آنچنانی بچه پولدار‌ها ( مثلا ) به خواب می‌رن . عقده خیلی‌ چیز بدی هست . به خصوص از نوع عقده حقارت
    17
    159
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - کلن، آلمان

    اونقدر نوکیسه و بچه آخوندای بیسواد و نالایق یه شبه میلیاردر شدن و به زمین و زمان فخرفروختن،دیگه مردم از پولدارهای معمولی و ریشه دارم متنفرشدن و همه رو به یه چوب میرونن.حق هم دارن.اون انقلاب لعنتی فقط واسه یه مشت نون بنرخ روز خور و فرصت طلب، منفعت و مال بادآورده بهمراه آورد و سهم اکثریت مردم مثل همیشه بادهوا و حسرت شد.متنفرم از صاحبان انقلابها و شعارهای عوام فریبانه شون که احساس مردم رو برانگیخته میکنن،شعور اونها رو هدف قرارمیدن و بعد تاجایی که میشه اونها رو استثمار میکنن،وقتی که دیگه راه برگشتی هم نمونده و از اینجا مونده و از اونجا رونده شدن!لعنت به سیاست که انسانیت آخرین شرطشه....
    13
    123
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    yahya3212000 - برگن، نروژ

    بچه آخوندها (آقازاده ها)
    14
    111
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    انستازیا - ایران، ایران

    . متاسفم از اینکه یه عده عقده ای وحسود شدن اینقدر. طرز فکرشون اینه اگه ایرانیها یه ذره مرفه که توی دنیای امروز خیلی عادیه زندگی کنن دزدن . از راه دزدی بدست اوردن :o . این همه دنیا پیشرفت میکنه برای راحت تر وبهتر زندگی کردنه. خیلی تعجب میکنم یعنی این ماشینها ومدلهای مارک دار و...که کشورهای اروپایی تولید میکنن فقط برای اینکه یه هزارتاش بیاد ایران بچه پولدارها بپوشن سوار شن😄. ووواواای . یعنی اگه روز کشور ثروتمند ایران مردمش بخوان توی رفاه زندگی کنن اکثرا مخالفن . چون بازم باید چشمشون به مثلا افریقا که مردمش گرسنن :) :) :)
    182
    32
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    tabrizforever - انگلیس، انگلستان

    ماشالاه! بیل گیت و ریچارد برانسون باید جلوی اینها بوق بزنند !
    9
    70
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    ukang - لندن، انگلستان

    آخوند شیپشو‌ها چه کیفی‌ می‌کنن وقتی‌ به بچه شون میگن آقا زده!!! بابا اونا میگن شما بگین ---گدازاده--!! ;)
    8
    120
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    nassau - مالاگا، اسپانیا

    . ما که نداریم ،شما که دارید لذت ببرید و خوش باشید.
    72
    26
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حاج حمید الله - وین، اتریش

    حالم از تک تکشون بهم خورد.چه قبول کنید چه نکنید.همین قشر جماعت خواهان موندگاری حکومت فاشیستی اسلامی هستند چرا که از بغل حکومت خوب دارن به جیب میزنند.اگه روزی روزگاری انقلابی بشه همین قشربچه سوسول پولدار تو روی ملت وا می ایستند.
    10
    114
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    mashady - منچستر، انگلستان

    اتفاقن اقازاده ها و بچه أخوندها اینجورى رو بازى نمیکنند ، اخوندها بلدن ظاهرشونو حفظ کنند
    43
    16
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد

    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. عدم واقعا دلش برات میسوزه . امثال تو چون با گرسنگی بزرگ شدن نمی‌تونن رفاه کسیو ببینن واسه همینم هی‌.... ، طرف زحمت کشیده ثروتمند شده که هم خودش هم بچه‌اش راحت بخورن تو هم به جای ... گفتن برو کمی‌ زحمت بکش که اینطوری نسوزی ، نوش جونشون باشه
    143
    21
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    saked - گسلی، بلژیک

    من دزد نیستم اما دزدان را دوست دارم.... الله اخوند زاده
    10
    56
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    arsham 667 - کپنهاک، دانمارک

    انستازیا - ایران، ایران. حالا مگه کسی‌ به .... تو بی‌ احترامی کرده جوش میزنی!!!!!چون واسه شما خرج می‌کنن آسان بهترینن اوکی
    7
    65
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Parsa.Germany - هامبورگ، آلمان
    هم داشتن ثروت ظرفیت می خواهد هم نداشتن آن. چیزی که آدم رو فقیر و بدبخت می کنه خوردن حسرت مال و زندگی دیگرانه. نکته دوم اینکه در هر جامعه و هر حکومت و نظامی همیشه قشر مرفه و ثروتمند وجود داره. اینکه ما بدبختی مملکت رو از چشم یک سری جوون ببینیم نهایت بی انصافی و نشانگر ضعف حافظه تاریخی ماست. خارج نشینانی که سالها پول و ارز و طلا و جواهرات را از زمان انقلاب تا الان از مملکت خارج کردند همانقدر مقصر هستند که داخل نشین ها با اسراف و ریخت و پاش و اتلاف سرمایه ها. و همه اینها تقصیر نسل امروز نیست تقصیر اون کسانی است که بواسطه انقلاب بر جان و ناموس مملکت چنبره زدند و تقصیر اون کسانی است که از ترس و خودخواهی جان و ناموس مردم را تنها در مملکت گذاشتند و رفتند. نکته آخر این که ما نمی دونیم این پول ها از کجا آمده و صحت درستی و حلال بودن پولها با خبر نیستیم به ما این اجازه رو نمی ده همینطور راحت به مردم تهمت دزدی بزنیم. قضاوتی که بر اساس حدس و گمان باشه عادلانه نیست.
    20
    28
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    انستازیا - ایران، ایران

    [::arsham 667 - کپنهاک، دانمارک::]. عقل نباشه جون در عذابه . تازه دلیلش متوجه شدم جز مشتریاشون بودید پس زدن. بگو دردتون ما بلدیم زحمت بکشیم عقلمون بکار بندازیم درس بخونیم و. وپولدار هم شدیم. عزیزم حالا .... پس زدیم از دزدیات بجای نرسیدی لااقل عقده ای نشو. مطمئنم شما هم یه ذره بیشتر تلاش کنی میتونی دماغت عمل کنی کفش مارکدار بپوشی. پولات جمع کن یه اپارتمان شیک انشالله میخری توی ایران به این بزرگی فراووون . حسودی کسی نکن ما کشور ثروتمند داریم و٧٧ملیون جمعیت خیلی طبیعیه ثروتمند هم داشته باشیم. تازه مشخص شد شما خارج کشور نیستی یه ذره از زاغه نشین بیو بیرون ادب یاد بگیر
    85
    5
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Azad_UK - لندن، انگلستان

    [::انستازیا - ایران، ایران::]. ما این جا با آدم‌های پر کار و زحمت کش که هم خودشون به پول میرسن و هم به آدمایی دیگه نون میرسونند مشکلی‌. یهو یم. به قول شما نوش جونش. ولی من می‌خوام بدونم فعالیت‌های اقتصادی این بچه‌‌ها چی‌ هستش که یهو ثروتشون تون اون مملکت سر به فلک کشیده !
    4
    67
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Parsa.Germany - هامبورگ، آلمان
    حالا اگر تیتر خبر و محتوای آن در مورد آزادی پوشش جوانان امروز در ایران بود همه کامنت می گذاشتند صد آفرین به این جوانان مبارز آفرین به مردم آزادی خواه. بخدا اکثر ما ها یک عینک کینه و تیره و تار زدیم به چشم که با خبرهای رسانه های امروز هر روز دودی تر می شه. بخدا تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت. آخرش هممون که می ریم بس بهتره دم عیدی چشم و دلمون رو صیقل بدیم
    24
    13
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    saeidbaman - بانکوک، تایلند

    شما که خبر دارید که یک عده از رانت و تقلب میلیاردر شدند .تو تمام فامیل و اقوام همه ماها هم چند تا پیدا میشه حالا کم یا زیاد .اگر وجود داریم اسامی اینهارو تو یک وبسایتی بنویسیم .از یک جا باید شر و ع کرد.
    6
    29
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    jeneral75 - اصفهان، ایران

    نبود عدالت بزرگترین مشکل حال حاضربشریت و بخصوص ایران است.نه اینکه کسی پولدار باشد یا نه...این عکسها بهترین و بزرگترین سند بر این ادعا است...
    3
    29
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران

    دیدن این عکس ها باعث شد غم و اندوهم بیشتر بشه . من و خواهرم الان دو سال شده بخاطر گران شدن دلار از رشته پزشکی و دندانپزشکی ترک تحصیل کردیم و به ایران برگشتیم . ایران نه ارز دانشجویی به ما داد و نه الان اجازه میده باقی درس مون رو توی ایران بخونیم . سال دیگه بایددکتر میشدم و فارغ التحصیل میشدم. از وقتی برگشتم هم چندبار خواستم خودکشی کنم ولی پشیمون شدم. نزدیک 2 ساله رفتم رشته کارگردانی و میخوام چندتا فیلم کوتاه بسازم. ولی حتی پول ندارم یک دوربین بخرم ...انجمن سینما هیچ امکاناتی نمیده. نه شرایطش رو دارم یکبار دیگه برم خارج نه خانوادم دارند که کمکی کنند. از اینجا مونده و از اونجا رونده شدیم. با شرایط من جز مرگ چه کاری میشه کرد ؟ . ایکاش یکمی از پول این آقا زاده ها رو من داشتم خیلی کارها میتونستم انجام بدم باهاش.
    4
    63
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد

    [::leila leila - گوتنبرگ، سوئد::]. یعنى چى اونوقت به یک نفر اینطورى بى احترامى میکنى ؟؟؟!! سوال اینجاست : این عکسهارو از ٦ ماه پیش تو سایتهاى مختلف پخش کردند که چى ؟؟ پولدار بودن ،نبودن ادمها به کسى ارتباط داره ؟؟ یا براى فخر فروشى این کار میکنند !! کسى را بستایید که بهر ادمى قدمى برداشته باشد !
    2
    50
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    tarkofski - استکهلم، سوئد

    [::leila leila - گوتنبرگ، سوئد::]. آدم حالش از موجوداتی مثل تو به هم می‌‌خوره . با تکرار همون اراجیف و عقده‌هایی‌ که داری باهاش زندگی‌ میکنی‌ ، فقط داری اصرار بیشتر رو فقر فرهنگی‌ و مادی ک گریبانت رو گرفته میکنی‌ . 3 خط نوشتی‌ آدمین مجبور شده کلی‌ از کلمات رو حذف کنه چون از کلمات رکیک که لایق خودت و .... هست علیه من استفاده کردی . من راجع به تو یکی‌ مطمئنا هستم که از دسته آدم‌های فقیر و گشنه جامعه هستی‌ با کلی‌ آرزوی برآورده نشده حالا چرا اینقدر مطمئنم ؟؟ کامنتت رو دوباره بخون !!وقتی‌ میخوای به درندگی این آدم‌های حقیر و عقده‌ای اشاره کنی‌ میگی‌ داران و می‌تونن بخورن !! چرا نمی‌گی بپوشن یا ماشین خوب سوار شن ؟ این تاکید روی کلمه بخورن و این فعل خوردن دقیقا نشون میده که چه کودکی فلاکت بار و سرشار از گشنگی داشتی که خوردن برات مهم‌ترین مساله هست . یعنی‌ دوست داری پول داشته باشی‌ که بتونی‌ بخوری . به خدا اگه آدرسی بعدی به من می‌تونم این حد عقل نیازت که خوردن خوب هست رو بارات بر آورده کنم به عنوان یه هم وطن . اینو جدی میگم
    8
    55
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sarang6 - ژنو، سوییس
    اونایی که به این پولدارا دری وری می گن اگه 18 سالگی ماهی 50 میلیون پول تو جیبی ت بود میرفتی به فقرا سر میزدی؟ همین الانشم اگه بدست بیاری چطور؟ زندگی ثابت کرده آدما خیلی راحت عوض میشن. مشکل از ین بچه پولدارا نیست. مشکل جای دیگست. حسد - فقر - عقده - فکر نکردن و نخوندن و ...
    24
    14
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    samak - پاریس، فرانسه

    این هم اون سوی «داعش». یا نشان برجسته قسط «علی»
    1
    29
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    نرگس خاتون - تهران، ایران

    این چیه بابا اینا در مقابل ما هیچی نیستن.دخترای ترشیده سن بالا سر تا پا جراحی بی احساس و خشک و فاقد جذبه الکی ادعا طبل تو خالی پسرای چرت ...
    1
    38
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    خروس - دبی، امارات متحده عربی
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. سلام. چندوقت نبودید نگران شدیم. گفتم شاید خدای نکرده توسط اراذل و اوباش بسیجی شربت شهادت نوشیده اید
    2
    14
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Cocoo - ونکوور، کانادا

    خوب حالا مثلا چیکار کنیم؟ بخندیم یا گریه کنیم. هر کی دوزار در میاره سعی‌ میکنه ماشینِ بهتر بخره و خونه شو عوض کنه بره محل بهتر یا لباسِ شیکتر بپوشه. اینام چارتا بچه پولدارن دلشون به پورشه گوچی خوشه. اینقد آذین ایرانی‌‌ها تو تورنتو ریخته که نگو مثلا همین این ویکند که بازارِ نوروزی براست از هر ۵ تا دختری که ببینی‌ ۴ تاشون یه جاشون را عمل کردن، این زنأنه ایرانی‌ همه از دم ابروهاشون را تاتو می‌کنن با قیافه مثل جنِ بوداده میان تو خیابون. موندم اینا یه خواهری دختر خاله‌ای چیزی ندارن بشون بگه بابا قیافت خیلی‌ ضایع شده این همه از چپ و راست سوزن تو خودت فرو نکن.
    4
    25
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    persik - کیف، اوکراین

    اگه فقیرا سخت کارنکنن پولدارا هم به آسانی پولدارنمیشن،بوی گندم مال من هرچی که دارم مال تو،یه وجب خاک مال من هرچی میکارم مال تو۰
    1
    31
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    خوبه یکسر برید بازار اکثرا برای این اطلاعاتی‌‌ها شده اینها هر روز اجناس را گران میکنند و هیچ وقت اعتصاب نمیکنند چون روز به روز به ثروتشان افزوده میشود تمام این عملشان از راه ندادن مالیات و رشوه زیاد شده برای اینکار هم هر کدام یک هیات راه میاندازند هرسال به مکه میروند همشان با یکی از این ملاها آشنا هستند پول مالیات بر در آمد را هم اینگونه ماست مالی میکنند مردم یادشان باید بمونه به روز حساب کتاب باید تاوان خیانتشان را بدهند
    1
    23
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    kurosh15x - ایران، ایران

    مرد را دردی اگر باشد خوش است . متاسفانه ایران بهترین جای دنیاست برای کسب پول کثیف (پولشویی رانت خواری اختلاس فرار مالیاتی قاچاق کم فروشی و ........)
    1
    24
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sarbaz rahbar - لندن، انگلستان

    درود بر جمهوری اسلامی عزیز ایران که مردم در رفاه و شیک زندگی میکنن ، بیشتر مردم در ایران دارای خانه های شیک لوکس هستن و بعضی ها پولدارتر ، جوانهای ایران هروز شیک تر و خوش پوش تر افرین ،، بسوزین پناهندهای پول بیکاری بگیر البته حق هم دارین اینجوری بسوزین چون نمیتونید ببینید مردم ایران در این سطح بالا ولی شما در سوراخ موش زندگی میکنید
    61
    5
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sarbaz rahbar - لندن، انگلستان

    پناهندها حق دارن بسوزن خودشون تو سوراخ موش با پول دولتی بایدن بسوزن و نتونن ببینین مردم تو ایران خوش تیپ و زندگی لوکس دارن ها ها ها
    61
    7
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sarbaz rahbar - لندن، انگلستان

    دختر های ایران هروز خوش تیپ تر و خوب تر ماشالا عاشق ایرانم هیچ جا ایران نمیشه
    67
    7
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    انستازیا - ایران، ایران

    [::Azad_UK - لندن، انگلستان::]. پس نتیجه میگیریم که همه ثروتمندان را به یک چشم نبینیم - . یه عده منتظرن یه فیلا شیک یا یه دماغ عملی ببینن تروخشک باهم میسوزن به همه فحش وناسزا میگن همه دزد و...مثل هیچی ندیده ها. یه عده هم فقط به فحش وناسزا هی مثبت میدن :) عجب . خوب بهمون داعش میگیم بیان دیگه کار ویکسره کنن از نو شروع کنیم خیمه میزنیم توی دشت باصفا زندگی میکنیم ;)
    29
    7
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    IRAN E AZAD - هورتن، نروژ

    اگر یک سیستم مالیاتی پاک تو ایران وجود داشت ؛ اونوقت باید خیلی‌ از اینها را پشت سر الاغ‌های بابا‌هاشون میدیدیم .
    3
    48
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    behran - کردستان، ایران

    بچه پولدارهای تهران :محصول مشترک آخوند،بازاری،سپاه! مهیج٬کمدی٬عشقی،تخیلی! برنامه سالهای نزدیک سینماهای تهران و شهرستانها! جهت ایجاد تنفر در داخل و تعجب در خارج! برنامه ای جهت دور زدن تخیلی تبلیغی تحریمها و غرق شدن در رفاه عدل علی! قاچاق،رانت خواری،فساد،رشوه،سیاهی،تباهی و در نهایت فروپاشی اجتماعی شهروندان ایرانی تا زمان پایان اکران
    2
    33
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    ensanam arezoost - خارگ، ایران
    خیلی کاری به این چند تا عکس ندارم و اهمیتی بهشون نویدم و در کل میگم حتی اگر پولدار شدن با کاروتلاش و زحمت و از راه درست و حلال بدست آمده باشد هم بسیار احمقانه و ناپسند است که بخوای پز بدی و فخرفروشی کنی چه رسد به اینکه از راه اختلاس و زدو بند و خوردن حق مردم و در مافیای کثیف و دزد حکومت بودن بدست آورده باشی و بخوای پز بدی و فخر بفروشی که به قول شاعر ثروت و مال به شبی بنده...عسل از بندرعباس برای شما بسیار ناراحت شدم و اگر کمکی ازدستم برمیاد در خدمتم
    2
    10
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ترک دانا - تهران، ایران
    ما که بخیل نیستیم فقط امیدوارم آی کیو شون هم به اندازه پول پدرشون زیاد باشه.
    1
    16
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران
    عکس موتور که تک چرخ زده که فتو شاپه
    4
    2
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    siavashomaha - ماربیا، اسپانیا
    حالا حالاها ما درست نمیشیم. اینها یعنی‌ اگه تو نداری به من چه ،و دنبال عامل گرسنگی هم اصلا نمیرن و خلاصه دلشون واسه ماشیناشون می‌تپه. همین
    4
    9
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    سیراب ازسراب - شیراز، ایران

    این دخترایی که لباشون رو بوتاکس می‌کنن یه نفر به اینها نمیگه چرا قیافتو این شکلی‌ میکنی‌؟
    3
    29
    شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    خروس - دبی، امارات متحده عربی. سلام ...ممنون از شما . نه هنوز توسط ارازل و اوباش بسیجی شهید نشدیم . البته به یکی از شهرهایی که بسیجی ها اسید پاشی کردند نقل مکان کردیم ! . مدتی بود به علت تشدید افسردگی حوصله گذاشتن کامنت در سایت را نداشتم. و فقط کامنت های دوستان را می خواندم.
    2
    8
    یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    [::ensanam arezoost - خارگ، ایران::]. ممنون از شما دوست عزیز .
    1
    7
    یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    katibase - تهران، ایران
    اینا توی زندگیشون چند تا کتاب خوندن؟(غیر درسی) شرط میبندم یه دونه کتاب به درد بخور هم نتونی توی خونه هاشون پیدا کنی. نیازی هم ندارن چون شعور و درکشون پایین تر از این حرفاست. توی یه عالم دیگن
    3
    12
    یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    نام من - ایران، ایران
    نمیگم کى هستم و از کجا اومدم ولى خوب میدونم جوونییم که تو خانواده اى به دنیا اومدم که مطمئناً از تک تک این ادم ها پول بیشترى دارم ! در عوض نه اسایش نه ارامش! هیچ چیز مادى دیگه خوشحالم نمیکنه و تمام خوشیم اینه یک لحظه لبخندو رو لباى سرایدار و گداى سر کوچمون بزارم اونم با پولى که هیچ وقت خوشحالى براى من نیاورد ! تمام ارزوم اینه یک کارمند ساده باشم و یک خانواده خوب و کوچیک توى یک خونه دنج و نقلى داشته باشم ! اینارو گفتم بدونید همیشه پول شادى نمیاره ! البته کسى نیستم بخوام این همه فلسفى حرف بزنم !
    4
    17
    یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kiyanzx1 - استکهلم، سوئد
    [::نام من - ایران، ایران::] عزیز دل بردار یا خواهر. ،،، وقتى فهمیدى بى پولى چیست ! با پولدار بودنت و اینکه از این پول چطور باید استفاده کرد خواهى فهمید !! هزاران بیمار در بیمارستانها ، هزاران کودک در خیابانها ، و هزاران ادم متشخص که در کنار تو در شهرهاى بزرگ کارتن خواب هستند!! با ایجاد کار براى هزاران ادم نیازمند و هزاران جوون طلب علم ، ورزش ، و زندگى هم خودت خوشبخت خواهى شد و هم دیگران !! ( البته ببخش منو که جنبه نصیحت پیدا کرد ) !! .
    0
    9
    یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    hovakhshatare - تهران، ایران
    اونقدر توی ایران دزد زیاد شده که دیگه مردم هر پولداری رو که می‌بینن بهش فحش می‌دن! ما نمی‌دونیم که این افراد همه‌شون دزد هستند یا نه، پس بهتره که فورا تهمت دزدی نزنیم. البته می‌دونم که برای میلیاردر شدن توی ایران معمولا باید به جایی یا کسی وصل بود ولی همه رو هم نباید با یه چوب زد شاید کسی بدون دزدی ثروتمند شده باشه اونوقت دیگه به ما ربطی نداره که با پولش چیکار می‌کنه. من مسلما خیلی خوشحال‌تر می‌شم اگر که پولدارها به جای این که صرفا خوشگذرونی کنند یه مقدار هم به فکر نیازمندها باشند اما اگر هم نباشند به من ربطی نداره که بخواهم فحش بدهم.
    0
    5
    ‌سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۱
    هستیا - شیراز، ایران
    به هر حال باید یه جوری نشون بدن جهان سومی هستن یا نه
    2
    2
    ‌سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.