'برای عشق محمد'؛ قصه پرماجرای دلدادگی به رقصنده ایرانی

بی بی سی :«برای عشق محمد» نام کتابی است که به تازگی در بریتانیا منتشر شده. این کتاب را جین بینی (Jean beaini) نوشته. بالرینی که چند سال قبل از وقوع انقلاب در ایران گذرش به تهران افتاد. او سالها در کنار رقصندگان ایرانی، در تالار رودکی به اجرای مشهورترین نمایش‌های باله پرداخت. سفر او به ایران و سالهای رقص بر صحنه‌های ایرانی، سرآغاز یک عشق هم بوده. عشقی که با فراز و فرود همراه شد و سر دیگرش، نامی مشهور در عرصه رقص و هنر ایران است.

گزارش علی همدانی از این قصه را ببینید.

+123
رأی دهید
-6

Tinauk - لندن - انگلستان
تو این عکس خردادیان شبیه نقی معمولیافتاده.ههه!
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 02:48
perser68 - فلوریدا - آمریکا
فرخزاد هم در واقع به دسته همین مردم کشته شد و به اسمه ملاهای متحجر تموم شد!!! وقتی یه حکومته فاشیستی اسلامی حمایته مردمش رو داره خیلی راحتر دست بکار میشه!جالبه تو خبری یه کاربری ادعا میکرد که حکومته ملا ها رو نمی پذیره اما با آدمخورای اسلامی در شکستنه گردنه همجنس گرا ها هم نظره!
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 06:36
perser68 - فلوریدا - آمریکا
پنجاه ساله پیش فرخزاد یه عجوبه ایرانی که نمونشو تو ایرانه صد ساله دیگه نخواهیم داشت تو آلمان برنامه اجرا میکرد و به سه زبان خارجی مهارت داشت و کتابه شعرش تو آلمانه اون زمان چاپ شد و جایزه گرفت و تو ایران برنامه خودشو اجرا میکرد و خیلی از همین خواننده های امروزه لسانجلسیو به ما آشنا کرد و کیسشونو پر پول اما وقتی تو لسانجلس گفت که همجنسه همه دکش کردن و حالا سر قبرش فاتحه میخونن!!! فرخزاد فکر میکرد خمینیه شیاد و آدمخوراش دشمنشن اما نمی دونست همین دورو وریاشن که با تفکراته نژاد پرستیشون به ملاهای نکبت این فرصتو دادن که دستو پاشو ببرن و گلوشو پاره کنن!
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 06:56
Darya_ir - دوسلدورف - المان
جینی بینی . عزیز بالرین معروف . بنظر من همجنسگرائی جرم نیست . یک مساله شخصی است ..و درود به عشق پاک ات به محمدخردادیان همجنسگرا . گویا یکبار محمد خردادیان به ایران میرود و دستگیر هم میشود . روانشاد فریدون فرخ زاد .بزرگترین شومن ایران هم بجرم زبان سرخ اش برعلیه ملاها در المان کشته شد .فریدون عزیز جز حزب لیبرال المان بود وعکسش که در پشت هلموت اشمیت هست. و فوق لیسانس و عاشق السترهاوس هامبورگ Alsterhaus بود . ومیگفت هروقت میرید السترهاوس بیاد من باشید ..روحش شاد
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 13:50
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
دریا_ئیر - دوسلدورف - المان. گرامی‌، فرخزاد طرفدار حزب سوسیال دمکرات یا همان S. P. D بودند و نه عضو، چون همانطور که می‌دانید ، عضو موقعی می‌توانید بشوید که شهروند آلمان باشید، ایشان طرفدار حزب لیبرال‌ها یا همان F. D. P نبودند. ایشان روابط گرمی‌ با هلموت اشمیت صدراعظم وقت آلمان هم داشته‌اند! در مورد تمایلات جنسی‌ هلموت اشمیت هم میدونینن که پچ پچ زیاده!
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 22:27
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
چه زن دوست داشتنی و چه روح بزرگی‌. موفق باشی‌ و سلامت همیشه جین عزیز.
جمعه 12 دي 1393 - 08:52
Darya_ir - دوسلدورف - المان
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان - گرامی . روانشاد فریدون فرخزاد . شهروند المان بود و تسلط کامل بزبان المانی . وجز حزب لیبرال المان بود ...وبطرز فجیع هم کشته شد ...من عکس دارم که پشت هلموت اشمیت ایستاده ..هلموت اشمیت رهبر حزب SPD بود .
جمعه 12 دي 1393 - 22:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.