امسال '۷۵۰ هزار نفر به آلمان پناهنده می‌شوند'

آلمان، بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا است و در حال حاضر اولین مقصد مهاجران در اروپا به شمار می‌رودرسانه‌های آلمان می‌گویند تعداد مهاجرانی که امسال درصدد اخذ پناهندگی از این کشور هستند، به ۷۵۰ هزار نفر خواهد رسید.
آلمان، بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا است و در حال حاضر اولین مقصد مهاجران در اروپا به شمار می‌رود.
 
سال پیش، از هر سه مهاجری که از کشورهای اتحادیه اروپا خواهان پناهندگی شدند، یک نفر وارد آلمان شد.
مقام‌های آلمانی پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که تعداد مهاجران به این کشور، امسال به ۵۰۰ هزار نفر برسد، اما روزنامه هاندلزبلات آلمان به نقل از مقام‌های این کشور نوشته است که این آمار احتمالا به بیش از ۷۵۰ هزار نفر خواهد رسید.

سال پیش از هر سه مهاجری که از کشورهای اتحادیه اروپا خواهان پناهندگی شدند، یک نفر وارد آلمان شدقرار است آمارهای رسمی دولت آلمان روز چهارشنبه اعلام شود.
در صورتی که رقم ۷۵۰ هزار نفری که رسانه‌های آلمانی گفته‌اند، تائید شود، تعداد مهاجران ورودی به این کشور از تعداد مهاجرانی که در سال ۱۹۹۲ پس از جنگ بالکان وارد این کشور شدند، بیشتر خواهد بود.
 
ورود این حجم از مهاجران خارجی به آلمان با افزایش جرایم نژادپرستانه در این کشور به خصوص شرق آلمان مواجه بوده است. تعداد حملات علیه خارجی‌ها در شرق آلمان، سال پیش ۴۰ درصد افزایش یافت.
 
در همین حال، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد خواهان آن شده که کشورهای اروپایی پذیرای تعداد بیشتری از افرادی باشند که از جنگ گریخته‌اند.
 
آنتونیو گوترس، رئیس این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد گفت که مسئولیت این مهاجران را باید همگان پذیرا باشند.
آلمان و سوئد در میان کشورهای اروپایی، میزبان بیشترین مهاجران هستند.
 
انتظار می‌رود که امسال حدود ۸۰ هزار نفر که بیشتر آنها شهروند سوریه هستند، از سوئد پناهندگی بگیرند.
 
بسیاری از آوارگان سوری به دنبال وخیم‌تر شدن اوضاع این کشور، خطر عبور از دریای مدیترانه برای رسیدن به خاک اروپا را به جان می خرند که در این میان، شماری از آنها جان خود را از دست می‌دهند.
 
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل می‌گوید که بحران آوارگان سوریه طی ۲۵ سال اخیر، بزرگ‌ترین بحران انسانی ناشی از یک درگیری است.
+13
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    Jaser - برلین، آلمان

    امیدوارم همه این افراد که پناهنده میشن باعث پیشرفت بیشتره کشور عزیزمون شن نه اینکه بیان اینجا و سرباره مردمه ما بشن. امیدوارم دولت برنامه‌های خوبی واسه این افراد داشته باشه. نه اینکه فقط به صرف اینکه پناهنده بپذیره اجازه بده که بیان اینجا.
    44
    15
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    princesse - تهران، ایران

    [::Jaser - برلین، آلمان::]. کشور عزیزت؟ور ار یو فراممم؟ شما بسیجی ها خیلی پررررررررو هستید ملت رو از سرزمین شون فراری دادید حالا نشستی دستور هم مید ی عجببببببب
    10
    33
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ

    اینجور که بوش میاد هنوز جواب نگرفتی ها . کشورمون کشورمون میکنی
    6
    27
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۲
    فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس

    کشور‌های خاور و میانه را دارند تیکه و پاره می‌کند، مردم را به کشتن میدهند آواره میکنند و در آخر کارگران ارزان برای کارخانه‌های اروپا بسازند. ملل اروپایی دارد پیر می‌شود به خاطر بهداشت طول عمر‌ها در اروپا بلندتر می‌شود. مردم اروپا مایل به داشتن کودکان بیشتر از یک یا دو نیستند. پس چاره فقط وارد کردن کارگر ارزان هست. مهم نیست که فرهنگی‌ را نابود کنند و یا آینده را از بین ببرند. فقط و فقط پول مهم هست و بس. یک سوال چطور این هم ارتش و کشور نتوانستند یک مشت جانی و ستم کار را به نام داعش نابود کنند؟؟؟ جواب: خیلی ساده، چون نمیخواهند این کار بکنند.
    4
    40
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

    یک عده مفتخوار قاچاقچی مواد مخدر، جنایتکار، خلافکار بیسواد که اکثریتشان هم مسلمان و لچک به سر هستند. دولت‌های اروپایی پاداش پناهندگی دادن به این اراذل و اوباش را دریافت خواهد کرد. وقتی یک وقت در...... حالیشون می‌شه که چه اشتباهی‌ میکنند این همه ...مسلمان را به کشورهای خود راه میدهند. این‌ها فقط برای مفتخواری اینجا هستند و جو جامعه هم شدیدا دست راستی‌ شده‌.
    10
    32
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Jaser - برلین، آلمان

    اینجا کسی‌ اطلاعات شخصی‌ نمیده من معذرت می‌خوام. فک نمیکنم لازم باشه شما بدونید که من کی‌ هستم و از کجا اومدم و اهل کدام کشور هستم و قراره به کجا برم و یا از چه گروهی حمایت می‌کنم. فک می‌کنم این حق رو داشته باشم که چیزی رو که دوست دارم بنویسم. پس شما هم سعی‌ کن چیزی که به موضوع ربط داره رو بنویسی‌. فک می‌کنم خیلیا ذوق دارن که بدونن من کی‌ هستم. آخه چرا این مهم واسه شما؟
    29
    8
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Jaser - برلین، آلمان
    [::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. یک ثانیه در زندگیم به چیزی که شما می‌گید فکر نکردم و نخواهم کرد. با موازین ما پناهندگی نمیخونه. با احترام البته به همه پناهندگان واقعی‌
    21
    10
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Jaser - برلین، آلمان
    [::princesse - تهران، ایران::]. نه آقا باور کن من کسیرو فراری ندادم. اگر منظورت ایران هستش و مردم ایران باید بگم که واقعا دوست دشتنین مخصوصاً قورمه‌سبزی. من هیچ وقت دوست ندارم علیه مردم عزیز ایران چیزی بگم. هیچوقت هم جز مهماننوازی و خوبی چیزی ازشون ندیدم. نمیدونم چرا میگی‌ فراری دادیم ما. من ما نیستم منم
    21
    5
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    persianshadow1 - برایتون، انگلستان

    [::Jaser - برلین، آلمان::] حالا مثلا تو دورگه ایرانى المانى هستى! گیرم هم که فارسى رو خوب بلدى بنویسى ! فعالا که این پناهنده ها راهى اروپا شدند از بس که اروپا و امریکا ازشون دزدى کرد و تو کار کشورشون دخالت کرد و جنگ راه انداخت، اونه هم چه بخواى و چه نخواى دارند میان! اگر غربیها فقط به فکر منافع خودشون نبودن و تکنولوژى سودمند رو با بقیه دنیا اشترک میکردند شاید اوضاع دنیا به این شکل نبود بچه جون.
    4
    29
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    ziba shar - استکهلم، سوئد
    [::Jaser - برلین، آلمان::]. [::Jaser - برلین، آلمان::]. امیدوارم به زودی اقامتتو بگیری. منو بردی به سالهای خیلی دور که امده بودیم سوئد. یه رفیقی داشتیم بنده خدا به هر سوئد ی که میریسید سلام میکرد. فکر میکرد اینجوری با ادب باشه اقامت میگره بنده خدا زودتر هم دیپورت شد.
    3
    22
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آسمان ایران - اسلو، نروژ
    من فکر میکنم این نظم و آرامش و اعتماد به یکدیگرد ر اروپا روز به روز کم رنگتر میشه با شریف فرمایی هر چه بیشتر این عربها و کردهای کوهی
    3
    16
    ‌چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.