پسر بامیانی معشوقه را کشت

بامیان یکی از ولایتهای آرام افغانستان است و نهادهای مدنی در آنجا فعال

یک جوان بامیانی که عاشق یک دختر در این ولایت بود، دیروز جمعه (۱۲ دسامبر) معشوقه اش را با ضربات چاقو کشت.

ژنرال خدایار قدسی، فرمانده پلیس ولایت بامیان درباره جزئیات این حادثه به بی‌بی‌سی گفت که این جوان حدود ۲۰ سال سن دارد.

او توضیح داد که این پسر قبلا از دختر مقتول خواستگاری کرده بود و به دلایلی توافق با ازدواج این دو صورت نگرفته بود و بعدا دختر با شخص دیگری نامزد شد.

آقای قدسی افزود که دیروز در ولایت بامیان مراسم اربعین برگزار شده بود و اغلب خانواده‌ها به این مراسم رفته بودند که پسر با استفاده از فرصت به خانه دختر آمده و براساس اطلاعات اولیه از او خواسته بود که همراهش فرار کند.

فرمانده پلیس بامیان می‌گوید که براساس اطلاعات اولیه پلیس، وقتی دختر حاضر نشده بود با پسر فرار کند، او چند ضربه چاقو به دختر می‌زند و دختر جان می‌دهد.

او گفت که قاتل این دختر که قصد فرار از ولایت بامیان را داشت حوالی ساعت چهار عصر از یک نقطه دیگر بامیان بازداشت و اکنون در زندان پلیس است.

به گفته آقای قدسی دختر کلاس ۱۱ بود و حدود ۱۷ سال سن داشته است.

چند ماه قبل نیز زکیه و محمدعلی دو جوان دلداده بامیانی پس از فرار با هم، از محلی به محلی دیگر و کوه‌ها فرار می‌کردند و داستان دلدادگی آنها بر سر زبان‌ها افتاد و رسانه‌های بین‌المللی ماجرای آن دو را دنبال کردند.

محمدعلی و زکیه، عاشقان معروف بامیانی، پس از ماه‌ها فرار از دست پلیس و خانواده زکیه، اکنون به شهر خود بازگشتند، اما هنوز هم زندگی پنهانی دارند چرا که به دلیل عشق منجر به ازدواج فراقومی تهدید به مرگ شده‌اند.


علی و زکیه دو زوج دلداده بامیانی

+37
رأی دهید
-10

مترلینگ - منچستر - انگلستان
عشق خرکی به این میگن که معشوقه تو بکشی محبتش گوله شده بوده زده پخشش کنه
یکشنبه 23 آذر 1393 - 03:53
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.