چهره ورزشکاران UFC قبل و بعد از مسابقه - عکس

مبارزه قهرمانی نهایی (Ultimate Fighting Championship) با نام اختصاری یواف‌سی (UFC) یک سازمان برگزاری مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی و میزبان بهترین مبارزان این رشته است و مسابقات خود را در کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌کند. مسابقات یو اف سی بر روی یک سکو درون یک قفس فلزی برگزار می‌شود. قوانین محدودکنندهٔ ناچیز این مسابقات باعث می‌شود تا اکثر تکنیک‌های رشته‌های مختلف رزمی از جمله ضربات دست و پا و فنون گلاویزی آزاد باشد. اما حرکاتی چون گاز گرفتن، فروکردن انگشت در چشم ، کشیدن مو، کله زدن، قرار دادن انگشت در هر یک از منافذ بدن رقیب، ضربه به مهره‌های ستون فقرات و نخاع، ضربه رو به پایین با مفصل آرنج، هر نوع ضربه به گلو، نیشگون گرفتن یا چنگ زدن بافت‌های گوشتی حریف، و ضربه لگد یا زانو به حریفی که بر روی زمین افتاده است، در قوانین یواف‌سی خطا محسوب می‌شوند.

+25
رأی دهید
-105

shirzan e irani - استکهلم - سوئد
رقابتِ مازخیسیم‌ها با یکدیگر.
شنبه 22 آذر 1393 - 11:46
فراوانی - قطر - قطر
به اینها نباید ورزشکار گفت اینها یک مشت آدم مازوخیزمی هستند که برای یک مشت آدم سادیسمی دیگر که تماشاگر اینها هستند خودشان را به این روز می اندازند تمام حرکتهایی که مثل این هستند مثل بوکس ، کشتی، کاراته ، تدواندو همه باید از لیست ورزش پاک شوند
شنبه 22 آذر 1393 - 11:35
Apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
آلتیمت یعنی توحش عصر دایناسورها
شنبه 22 آذر 1393 - 13:02
alborzi - کرج - ایران
گلادیاتورهای عصر مدرن !
شنبه 22 آذر 1393 - 15:41
agha-javad - تهران - ایران
افکار ابتدایی انسانها در چهره‌ها نمایان است. حزب الهی و بسیجی‌ها، پاسداران خمینی ها، داعشی ها، و این نوع وحشی‌ها همگی‌ در یک چیز مشترکند، افکار انسان متوحش و متعلق به بربریت.
شنبه 22 آذر 1393 - 18:29
مترلینگ - منچستر - انگلستان
واقعا ورزش قحطیه؟دیوانگیه محض که نه خودت بخودت رحم نکنی نه به دیگران کلا از کارهای خشن ار هرنوعی بیزارم
شنبه 22 آذر 1393 - 19:01
ekman - شیراز - ‫ایران
شما را به خدا اسم این وحشیگریها را ورزش نگذارید.اینگونه افراد باید عاقبت محمد علی کلی را که بوکسور حرفه ای بود را در نظر بگیرند که در اثر ضرباتیکه به سرش وارد شد،در دراز مدت به چه روزی افتاده است،تازه ورزش بوکس حرفه ای به این خطرناکی و وحشیگری نیست.
شنبه 22 آذر 1393 - 20:28
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
همه خشن هستند همه دلرحم هستند اما مرزها فرق می کند عده ای فوتبال را هم خشن میدانند و از نظر عده ای دیگر ورزش بدون مرگ خشونت ندارد در همه چیز مرزها تفاوت دارد
شنبه 22 آذر 1393 - 20:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.